Lumikko Kirjoitettu April 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2010 porcelaindoll, mielestäni pukusi ei tuo parhaita puoliasi esille. Katse kiinnittyy puvussa tummemmasta ala- ja yläosasta johtuen vatsan seudulle, mikä harvalla on se paras osa kehoa. Ongelma liittyy enemmän puvun väritykseen kuin malliin - yksivärisenä toimisi paremmin. Myös puku, joka toisi naisellisia muotoja ja vyötäröä enemmän esille, sopisi minun mielestäni sinulle paremmin. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni ja olen selkeästi vähemmistössä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arminen Kirjoitettu April 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2010 porcelaindoll, mielestäni pukusi ei tuo parhaita puoliasi esille. Katse kiinnittyy puvussa tummemmasta ala- ja yläosasta johtuen vatsan seudulle, mikä harvalla on se paras osa kehoa. Ongelma liittyy enemmän puvun väritykseen kuin malliin - yksivärisenä toimisi paremmin. Myös puku, joka toisi naisellisia muotoja ja vyötäröä enemmän esille, sopisi minun mielestäni sinulle paremmin. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni ja olen selkeästi vähemmistössä Mä joudun komppaamaan Lumikkoa. Puku tekee sun vartalosta hieman tasapaksun, mitä se ei varmasti ole. Kun keskivartalolla on vaaleaa, käy just noin että se kohta näyttää isommalta ja korostuneelta. Tosiaan uskoisin että yksivärisenä varmaan toimisi paremmin, ja kenties sellainen malli joka on tiukka ylhäältä vyötärölle asti tai hieman sen alle ja siitä levenevä voisi sopia sulle vieläkin paremmin. Mutta tosiaan, kuten Lumikko sen sanoi, tämä on vain yksi mielipide. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu April 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2010 (muokattu) Aikaisemmin laitoin neljästä eri puvusta kuvia, mutta nyt olen miettinyt josko tähän Maggie Sotteron Carmeniin päätyisin. Onko puku liian prinsessamainen? Näyttääkö puvussa lantio liian leveältä? Meidän teemana on elokuvat ja musikaalit, joten sopiiko siihen (onko tarpeeksi glamour)? Mielipiteitä kaivataan Muokattu: April 10, 2010, käyttäjä: Morsian K Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marppu Kirjoitettu April 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2010 Minusta tuo on aivan täydellinen sulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu April 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2010 Morsian K, minustakin puku on aivan upea ja kaiken lisäksi istuu sulle täydellisesti! Go for it, sanoisin minä. Mun mielestä siinä on kosolti glamouria ja ehdottomasti tyylikästä sellaista! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bride08/2011 Kirjoitettu April 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2010 On upea ja sopii sinulle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeisKuu Kirjoitettu April 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2010 Aikaisemmin laitoin neljästä eri puvusta kuvia, mutta nyt olen miettinyt josko tähän Maggie Sotteron Carmeniin päätyisin. Onko puku liian prinsessamainen? Näyttääkö puvussa lantio liian leveältä? Meidän teemana on elokuvat ja musikaalit, joten sopiiko siihen (onko tarpeeksi glamour)? Mielipiteitä kaivataan Ei näytä lantio leveältä, ennemminkin vyötärö kapealta Ja sehän on naisellista kun vyötärö erottuu lantiosta selkeästi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumikko Kirjoitettu April 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2010 Morsian K, puku sopii täydellisesti. Tuo mielestäni kaikki parhaat puolet esille elegantisti eikä ole liian prinsessamainen vaan nimenomaan glamour:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arminen Kirjoitettu April 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2010 MorsianK, näytät kerrassaan upealta tuossa puvussa! Se sopii sulle täydellisesti eikä ole yhtään liian prinsessamainen, vaan edustaa pikemminkin iltapukumaista glamouria. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcelaindoll Kirjoitettu April 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2010 porcelaindoll, mielestäni pukusi ei tuo parhaita puoliasi esille. Katse kiinnittyy puvussa tummemmasta ala- ja yläosasta johtuen vatsan seudulle, mikä harvalla on se paras osa kehoa. Ongelma liittyy enemmän puvun väritykseen kuin malliin - yksivärisenä toimisi paremmin. Myös puku, joka toisi naisellisia muotoja ja vyötäröä enemmän esille, sopisi minun mielestäni sinulle paremmin. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni ja olen selkeästi vähemmistössä Mä joudun komppaamaan Lumikkoa. Puku tekee sun vartalosta hieman tasapaksun, mitä se ei varmasti ole. Kun keskivartalolla on vaaleaa, käy just noin että se kohta näyttää isommalta ja korostuneelta. Tosiaan uskoisin että yksivärisenä varmaan toimisi paremmin, ja kenties sellainen malli joka on tiukka ylhäältä vyötärölle asti tai hieman sen alle ja siitä levenevä voisi sopia sulle vieläkin paremmin. Mutta tosiaan, kuten Lumikko sen sanoi, tämä on vain yksi mielipide.Kiitoksia niin positiivisista kuin negatiivisistakin mielipiteistä. Olen tässä pohtinut ja tullut siihen tulokseen, että hankin kyllä uuden asun, koska tosiaan omastakin mielestäni tämä ei ole sopiva minulle. Tälläiselle päärynävartaloiselle se A-linjainen on parempi. Täytyy sitten vain toivoa, että tämä vanha menee jollekin kaupaksi =) niin ja uutta asua katsoessa, kiinnitän nyt huomiota siihen mikä käy sille omalle kropalle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu April 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2010 porcelaindoll, mielestäni pukusi ei tuo parhaita puoliasi esille. Katse kiinnittyy puvussa tummemmasta ala- ja yläosasta johtuen vatsan seudulle, mikä harvalla on se paras osa kehoa. Ongelma liittyy enemmän puvun väritykseen kuin malliin - yksivärisenä toimisi paremmin. Myös puku, joka toisi naisellisia muotoja ja vyötäröä enemmän esille, sopisi minun mielestäni sinulle paremmin. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni ja olen selkeästi vähemmistössä Mä joudun komppaamaan Lumikkoa. Puku tekee sun vartalosta hieman tasapaksun, mitä se ei varmasti ole. Kun keskivartalolla on vaaleaa, käy just noin että se kohta näyttää isommalta ja korostuneelta. Tosiaan uskoisin että yksivärisenä varmaan toimisi paremmin, ja kenties sellainen malli joka on tiukka ylhäältä vyötärölle asti tai hieman sen alle ja siitä levenevä voisi sopia sulle vieläkin paremmin. Mutta tosiaan, kuten Lumikko sen sanoi, tämä on vain yksi mielipide.Kiitoksia niin positiivisista kuin negatiivisistakin mielipiteistä. Olen tässä pohtinut ja tullut siihen tulokseen, että hankin kyllä uuden asun, koska tosiaan omastakin mielestäni tämä ei ole sopiva minulle. Tälläiselle päärynävartaloiselle se A-linjainen on parempi. Täytyy sitten vain toivoa, että tämä vanha menee jollekin kaupaksi =) niin ja uutta asua katsoessa, kiinnitän nyt huomiota siihen mikä käy sille omalle kropalle Oho, onko sun vartalo tosiaan mallia päärynä? Olisin kuvista päätellyt, että olet enemmänkin suoraa vartalotyyppiä, I-mallia tai jopa atleettista Y-mallia, jossa hartiat ovat hieman lantiota leveämmät. No, ehkä kuvat valehtelevat. Kovasti tsemppiä puvunetsintään sulle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcelaindoll Kirjoitettu April 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2010 Oho, onko sun vartalo tosiaan mallia päärynä? Olisin kuvista päätellyt, että olet enemmänkin suoraa vartalotyyppiä, I-mallia tai jopa atleettista Y-mallia, jossa hartiat ovat hieman lantiota leveämmät. No, ehkä kuvat valehtelevat. Kovasti tsemppiä puvunetsintään sulle!No se on varmaankin niinkun päärynän ja tuon I-mallin välimaastossa(ainakin jos netin päärynä/I-mallin määritelmä pitää paikkaansa). Minulla on erittäin pienet rinnat, mutta äässiä sitten kyllä löytyy(ja sinne ne ylimääräset kilotkin kertyy). Vyötäröä taasen minulla ei myöskään hirveästi ole. Mutta käytin tämän päivän hieman pohdiskellen ja pyöritellen erilaisia pukuja ja tässä olisikin arvioitettavaksi teille kaikille, että sopisiko kyseiset puvut minulle ja vielä se, että kumpi olisi mahdollisesti parempi.Ajatuksena olisi, että tuo valkoinen osa olisi musta ja pinkki osa olisi valkoinen.Sitten tälläinen malli ja ajatuksena vähän sama kuin minun tuolla aikaisemmassa postauksessa eli musta pitsi ja alle valkoinen satiini(tai mitä nyt lienee)http://www.1luckybride.com/pronovias-style-pron0059-p-9554.htmlEli sitten kommentteja, sopiiko kumpikaan ja jos molemmat sopisi, niin kumpi olisi The valinta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu April 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2010 Oho, onko sun vartalo tosiaan mallia päärynä? Olisin kuvista päätellyt, että olet enemmänkin suoraa vartalotyyppiä, I-mallia tai jopa atleettista Y-mallia, jossa hartiat ovat hieman lantiota leveämmät. No, ehkä kuvat valehtelevat. Kovasti tsemppiä puvunetsintään sulle!No se on varmaankin niinkun päärynän ja tuon I-mallin välimaastossa(ainakin jos netin päärynä/I-mallin määritelmä pitää paikkaansa). Minulla on erittäin pienet rinnat, mutta äässiä sitten kyllä löytyy(ja sinne ne ylimääräset kilotkin kertyy). Vyötäröä taasen minulla ei myöskään hirveästi ole. Mutta käytin tämän päivän hieman pohdiskellen ja pyöritellen erilaisia pukuja ja tässä olisikin arvioitettavaksi teille kaikille, että sopisiko kyseiset puvut minulle ja vielä se, että kumpi olisi mahdollisesti parempi.Ajatuksena olisi, että tuo valkoinen osa olisi musta ja pinkki osa olisi valkoinen.Sitten tälläinen malli ja ajatuksena vähän sama kuin minun tuolla aikaisemmassa postauksessa eli musta pitsi ja alle valkoinen satiini(tai mitä nyt lienee)http://www.1luckybride.com/pronovias-style-pron0059-p-9554.htmlEli sitten kommentteja, sopiiko kumpikaan ja jos molemmat sopisi, niin kumpi olisi The valinta.Heips! Mulla on päärynävartalo, eli peppua löytyy, mutta rintoja B-kupin verran. Kysyin "vasta" jo puvun ostamisen jälkeen eräältä ompelijalta/morsiuspukuliikkeen myyjältä mielipidettä morsiuspukuni mallista. (En kertonut että olin jo ostanut pukuni) Hän sanoi ensimmäisenä tuon halterneck-mallin ja toisena olkaimettoman ja korosti, että joko A-linjainen hameosa tai vielä muhkeampi eli ballgown-mallinen. Kuulema halterneck-malli tuo lisää ryhtiä yläosaan ja leveä helma piilottaa pepun kurvit. Mielipiteet ovat tietysti yksilöllisiä, kuten kaikkien vartalotkin. Joten toisille sopii ja toisille ei. Mutta itse oli vain positiivisesti yllättynyt myyjän kommentista, sillä oma pukuni on juurikin halterneck-mallinen muhkealla hameosalla. Joten luota omaan silmään ja kysy vaikka mielipide ompelijalta.Noista kahdesta oma suosikkini on ehdottomasti tuo halterneck-puku. Kuvaamasi väriyhdistelmällä siitä tulisi kyllä todella upea! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
I Do I Do I Do Kirjoitettu April 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2010 Morsian K, mielestäni tuo puku on juuri oikea Glamour häihisi. Olen ollut alusta asti tuon puvun kannalla. Mielestäni muista puvuista puuttui juuri tuo Glamour Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arminen Kirjoitettu April 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2010 Porcelaindoll, noista kahdesta ehdottomasti halterneck-puku. Tuo toinenkin on todella ihana, MUTTA näyttää hieman empirelinjaiselta, ja kokemuksesta (päärynänmallinen kun itsekin olen) tiedän että sellainen ei sovi ollenkaan leveälanteiselle ja hävittää sen vähänkin vyötärön - erityisesti jos on lyhyt selkä ja pitkät jalat. Oletko muuten käynyt sovittamassa erilaisia pukuja missään liikkeessä? Sinuna kävisin vähän kokeilemassa, niin saisit parhaimman käsityksen itsellesi sopivista malleista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemea Kirjoitettu April 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2010 Tulin jo varanneeksi tämän asun, mutta nyttemmin on alkanut kaduttaa. Kertokaa mitä mieltä olette, korostaako asu liikaa lantiota ja käykö asu minulle? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu April 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2010 Kiitokset kaikille mielipiteistä, saitte epäilyni häviämään aika nopeasti! Pian lähtee siis Carmen tilaukseen. Kiitokset vielä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
I Do I Do I Do Kirjoitettu April 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2010 Nemea, mielestäni puku korostaa vyötäröäsi minkä saa näyttämään kapealta, ja sehän ei meitä ketään haittaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcelaindoll Kirjoitettu April 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2010 Porcelaindoll, noista kahdesta ehdottomasti halterneck-puku. Tuo toinenkin on todella ihana, MUTTA näyttää hieman empirelinjaiselta, ja kokemuksesta (päärynänmallinen kun itsekin olen) tiedän että sellainen ei sovi ollenkaan leveälanteiselle ja hävittää sen vähänkin vyötärön - erityisesti jos on lyhyt selkä ja pitkät jalat. Oletko muuten käynyt sovittamassa erilaisia pukuja missään liikkeessä? Sinuna kävisin vähän kokeilemassa, niin saisit parhaimman käsityksen itsellesi sopivista malleista.Kävin tänään sovittamassa morsiuspukuliikkeessä paria halterneck mallia. Kaikkiaan kokeilin 7eri pukua ja yllätyksekseni halterneckit karsiutu heti pois. Minulla tuli taas puvun etsintä uudestaan. Olisihan siellä ollut yksi täydellinen asu, mutta väri oli väärä eikä sitä voinut muuttaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcelaindoll Kirjoitettu April 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2010 Porcelaindoll, noista kahdesta ehdottomasti halterneck-puku. Tuo toinenkin on todella ihana, MUTTA näyttää hieman empirelinjaiselta, ja kokemuksesta (päärynänmallinen kun itsekin olen) tiedän että sellainen ei sovi ollenkaan leveälanteiselle ja hävittää sen vähänkin vyötärön - erityisesti jos on lyhyt selkä ja pitkät jalat. Oletko muuten käynyt sovittamassa erilaisia pukuja missään liikkeessä? Sinuna kävisin vähän kokeilemassa, niin saisit parhaimman käsityksen itsellesi sopivista malleista.Kävin tänään sovittamassa morsiuspukuliikkeessä paria halterneck mallia. Kaikkiaan kokeilin 7eri pukua ja yllätyksekseni halterneckit karsiutu heti pois. Minulla tuli taas puvun etsintä uudestaan. Olisihan siellä ollut yksi täydellinen asu, mutta väri oli väärä eikä sitä voinut muuttaa.No niin taasen tarvitsisin mielipiteitä. Olen löytänyt nyt oikean mallin, mutta valittavana on kaksi pukua ja en oikein osaa päättää. Hintaa puvuille tulee suunnilleen saman verran, joten senkään mukaan ei voi päättää. Alla siis kuvia molemmista puvuista.Harkinnassa on siis tämä puku, eli on siis valmiina ja sen kuin tilais niin sais kotiin, mutta sitten tulee se, että tähän pukuun haluaisin lisätä olkaimet ja tietenkin koska tämä on ns. valmis puku niin pitää ehkä käyttää ompelijalla. Tämän puvun kohdalla näen jo valmiin puvun kuvat, ennen kuin lähden tilaamaan.Tämä puku taasen, valitettavasti kuva on vain väärällä värillä, mutta mustana tämäkin, joitakin koristeita valkoisena. Tässä hyvä puoli se, että tehtäisiin mittojen mukaan, mutta voi olla että tämänkin kanssa joutuisi käymään ompelijalla. Tässä puvussa mielikuvitukseni on nähnyt puvun, mutta todellisuudessa en tiedä mitä tuleman pitää.Mutta sitten mielipiteitä kumpi olisi kauniimpi, molemmat toki on omasta mielestäni nättejä, eikä tuosta miehestäkään ole apua, kun hänkään ei oikein osaa sanoa kumpi on parempi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arminen Kirjoitettu April 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2010 porcelaindoll, tuo musta on aivan mahtava! Siis todella upea, wau! Mistä olet tuon löytänyt? Mallikin näyttää nyt siltä että sopisi varmaan sinun vartalomallillesi erittäin hyvin. Jos ei itselläni jo pukua olisi niin tuo olisi todellakin varteenotettava. Jotenkin uskoisin että tuo alempi ei näyttäisi mustana yhtä hyvältä, se on minusta malliltaan jotenkin viattomamman oloinen ja siksi minusta toimisi ehkä paremmin valkeana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elenita Kirjoitettu April 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2010 Nemea, mun mielestä puvussa ei ole mitään vikaa, päinvastoin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meish Kirjoitettu April 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2010 Auttakaahan naista mäessä.. Valitettavasti olen totaalisen rakastunut kahteen pukuun, molempia vaan ei voi saada. Sovituskuvia ei puvuista ole, mutta kumpikin istui täydellisesti, kun sovittamassa olin. Lisäksi kumpaankin saa nyörityksen (joka on mulle ehdoton <3)Tähän pukuun haluaisin "kristallit" (liikkeen mukaan onnistuu, ja juu, ne eivät ole kirjailuja) punaisinaTämä taas aiheutti välittömän Vau! reaktion, mutta pelkään sen olevan liiankin yksinkertainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helium Kirjoitettu April 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2010 Meish: mä tykkään tosta jälkimmäisesta enemmän. yksvärinen on jotenkin tyylikkäämpi...vaikka ei tossa ekassakaan oo mitään vikaa!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu April 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2010 ^^ ehdottomasti wau-reaktion aiheuttanut, koska ainakin sun mielestä siinä selvästi oli sitä jotain Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts