Ella Kirjoitettu February 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2009 Saana: ehdottomasti ylempi! Aivan mielettömän kaunis, elegantti, persoonallinen ja kuitenkin yksinkertainen. Täydet pisteet sille. Sen rinnalla alempi on todella tavanomainen ja ilmeetön, vaikka toki nätti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annich Kirjoitettu February 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2009 Saana: Mistä tuo alempi puku on? Ihan superkaunis! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saana82 Kirjoitettu February 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2009 Tykkään kyllä itsekin kovasti tuosta ylemmästä, se on jotenkin niin minun näköiseni. Yksinkertainen, mutta kuitenkin tosiaan persoonallinen.Annich: Kanaccan sivuilta löysin molemmat. Aion siis tilata pukuni todennäköisesti juuri Kanaccalta.Alla olevasta linkistä löytyy alempi puku.http://www.kanaccasbridal.com/home.php?cat...&catexp=136 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fyrwill Kirjoitettu June 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2009 Gaah! Löysin mielestäni niin ihanan hääpuvun: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?pa...mp;style=SD5237Ihanaa se, että on tollainen hento ja kapealinjainen ja halterneck. En oikeastaan halua perinteistä pelkkää mosiussatiinista pukua kirjailuilla ja ylisuurella alaosalla, jolla hankala istua (koettu on sellainenkin puku...)Mutta, mutta... Olen 167cm pitkä, pullea, joskin tiimalasivartaloinen johtuen E-kupistani ja kivoista lanteistani. Tarvitsen kuitenkin kunnon tukea varustukselleni, mutta saako tuohon pukuun jotkut liivit (Unique Bralla ei kokoja tänne asti)? Mielipiteitä, neuvoja?? Selkä ainakin mielestäni todella alas avonainen tässä puvussa vaikka irto-olkaimiset (halteriksi muokattavat) liivit muuten löytäisin. Help! Jatkanko vain puvun etsintää.. Onneksi on kuitenkin yli vuosi vielä aikaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunetti Kirjoitettu June 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2009 Saa helposti. Mene johonkin alusvaatteisiin erikoistuneeseen liikkeeseen. Niiden valikoimissa on useita hääpuvun alle tarkoitettuja malleja ja myös isompia kokoja löytyy. Hinta tosin nousee Seppälään ja Lindeksiin verrattuna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fyrwill Kirjoitettu June 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2009 ^Siihen rahanmenoon olen kyllä valmistautunut tässä hääoperaatiossa No, jospa otan puvun kuvan messiin ja käväisen kyselemässä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Nelly- Kirjoitettu July 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2009 Olen ihastunut tähän Pronoviaksen pukuun mutta mietin että onko se liian röyhelöinen...?Enkä edes tiedä kuinka kauan tuota pukua on enää saatavilla kun on 2009 mallistoa, enkä noista Pronoviaksen hinnoistakaan tiedä vielä. Mutta mielipiteitä kaivataan! Sopiiko tämä edes "normaali" vartaloiselle ihmiselle? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wagnerin Kirjoitettu July 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2009 Olen ihastunut tähän Pronoviaksen pukuun mutta mietin että onko se liian röyhelöinen...?Enkä edes tiedä kuinka kauan tuota pukua on enää saatavilla kun on 2009 mallistoa, enkä noista Pronoviaksen hinnoistakaan tiedä vielä. Mutta mielipiteitä kaivataan! Sopiiko tämä edes "normaali" vartaloiselle ihmiselle? Veikkaisin, että kyllä sopii, kunhan et ole kovin lyhyt - tai vaihtoehtoisesti pysyt pystyssä korkeilla koroilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ne-Na Kirjoitettu July 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2009 Olen ihastunut tähän Pronoviaksen pukuun mutta mietin että onko se liian röyhelöinen...?Enkä edes tiedä kuinka kauan tuota pukua on enää saatavilla kun on 2009 mallistoa, enkä noista Pronoviaksen hinnoistakaan tiedä vielä. Mutta mielipiteitä kaivataan! Sopiiko tämä edes "normaali" vartaloiselle ihmiselle? Varmasti sopii normaali vartaloiselle tuo puku. Pronoviaksen hinnat taitaa Suomessa lähteä 1200€ ylöspäin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Nelly- Kirjoitettu July 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2009 Kiitoksia vastauksista!Olen 182cm pitkä joten luulen että ongelmana voi pikemminkin olla että puku on tarpeeksi pitkä. Saataisiin vaan se päivä päätettyä niin voin mennä liikkeeseen sovittamaan pukua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wagnerin Kirjoitettu July 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2009 Olen 182cm pitkä joten luulen että ongelmana voi pikemminkin olla että puku on tarpeeksi pitkä. Wau! Varmasti näyttää ihan älyttömän hyvältä sun päällä Terveisin kateellinen 161-senttinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
se oikea Kirjoitettu August 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2009 (muokattu) Tämä puku on I-H-A-N-A Paljonkohan lie kustantaa?Puku Muokattu: August 25, 2009, käyttäjä: se oikea Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandriitti Kirjoitettu August 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2009 ^Forever Yoursin puvut ei oo ihan järkyn hintaisia. Olet näköjään Oulusta, joten kilauta Glamouriin ja kysy. Jenkeissä puvun hinta Bestbidalprices:ssa 862$ eli reilu 600€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diana Kirjoitettu August 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2009 (muokattu) Musta nää on potentiaalisen näkösiä pukuja! Paljonkohan tuollaset maksaa... Muokattu: August 26, 2009, käyttäjä: Diana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
se oikea Kirjoitettu August 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2009 Kiitos Aleksandriitti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinga Kirjoitettu August 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2009 Aaapuva! Kumpi on kampi? Eli operaatio valinnanvaikeus meneillään... Auttakee. Tykkään isoista helmoista mutta tuo alempi on myös ihana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pomme Kirjoitettu August 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2009 ^ Hmm... Ylempi saattaisi liikkua kauniimmin luonnossa, joten olen sen kannalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nougat Kirjoitettu August 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2009 Musta nää on potentiaalisen näkösiä pukuja! Paljonkohan tuollaset maksaa... Hinnoista en osaa sanoa, mutta 2 viimeistä ovat kauniita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
soffala Kirjoitettu August 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2009 Musta nää on potentiaalisen näkösiä pukuja! Paljonkohan tuollaset maksaa... Nuo on Maggie Sotteron pukuja. Jonku suomalaisen liikkeen nettisivuilla ilmoittivat että 800-1700€ maksaa heillä. Minusta melkein kaikki Sotteron puvut on ihania! Ikävä kyllä minulla ei ole varaa niin kalliisiin pukuihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelmiOnni Kirjoitettu September 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2009 Minulla on haaveena tämä puku, mietin vain kuinkahan mahtaa kroppaani sopia... Pituutta mulla on 166cm ja kroppa tiimalasi, mutta mallinmitoissa en todellakaan ole. Vaatekoko sellainen n.38Meillä tulee olemaan maistraattihäät, niin onko puku sinne liian pramea?MaggieSottero Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nougat Kirjoitettu September 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2009 Minulla on haaveena tämä puku, mietin vain kuinkahan mahtaa kroppaani sopia... Pituutta mulla on 166cm ja kroppa tiimalasi, mutta mallinmitoissa en todellakaan ole. Vaatekoko sellainen n.38Meillä tulee olemaan maistraattihäät, niin onko puku sinne liian pramea?MaggieSotteroIHANA puku! En usko, että tulee olemaan ongelma. Olen samaa kokoluokkaa kuin sinä ja samanlaisia pukuja sovittelin myös ja sopivat kyllä hyvin. Päädyin merenneitomalliseen, joka mielestäni vielä vaativampi. Tuo ei ole todellakaan liian pramea, vaan yksinkertaisen kaunis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janelle Kirjoitettu September 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2009 Aaapuva! Kumpi on kampi? Eli operaatio valinnanvaikeus meneillään... Auttakee. Tykkään isoista helmoista mutta tuo alempi on myös ihana. Riippuu kyllä hyvin paljon sinun omasta tyylistäsi, että kumpiko olisi parempi. Itse näkisin, että tuossa ylemmässä puvussa on tiettyä tyttömäistä "keijukais"-fibaa ja näinollen sopisi nuorelle ja romanttisen tyyliselle morsiamelle (alle 25 v.). Alempi puku puolestaan on jotenkin "aikuismaisempi" ja henkilökohtaisesti mielestäni sairaan tyylikäs!!!! Siinä on tiettyä veistoksellisuutta ja modernia ilmettä.Itse ottaisin alemman, mutta kuten sanottua, sinun kohdallasi riippuu omasta tyylistäsi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinga Kirjoitettu September 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2009 ^Aika hyvin päätelty, nimittäin ylempi ei ole varsinaisesti hääpuku vaan latinojen quinceanera vaimikäseoli.Morsian täyttää tänä vuonna 26 ja toisaalta molemmat ovat tyyliäni, mutta ylempi puku voittaa koska tykkään tosiaan isoista helmoista ja alemmassa on laahus. Toisaalta myös en halua täysin valkoista pukua, joten taidan tosiaan kallistua tuon ylemmän puoleen. Ylempi on näköjään Mori lee, setvittelin asiaa kun Weddingon sivulla ei siitä mainittu. Kiitos kaikille mielipiteistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
StarEyes Kirjoitettu September 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2009 Aaapuva! Kumpi on kampi? Eli operaatio valinnanvaikeus meneillään... Auttakee. Tykkään isoista helmoista mutta tuo alempi on myös ihana. Moi,jos pidät isoista helmoista niin silloin tuo ensimmäinen ehdottomasti. Silloin sinua ei jälkikäteen jää mietityttämään. Yritän itsekin tässä vaihtoehtojen viidakossa aina muistaa mitä olen alunperin halunnut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasienkeli Kirjoitettu September 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2009 Mikä mahtaa olla tuo alempi Meriuchan puvuista? Ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts