Sylvi Kirjoitettu May 21, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2016 Kaasot (2) saavat valita kolttunsa itse. Ei tarvitse olla mitenkään teemaväreissä tai mitään muutakaan. Kunhan itse viihtyvät. Ovat tietyllä tapaa hyvin erilaisia juhlapukeutujia (toisaalta myös hirveän samanlaisia), joten säästän meitä kaikkia antamalla vapaat kädet. Voi olla, että esitän toiveen siitä, ettei mekot olisi pitkiä, kun itsekin laitan lyhyen. Kaasot eivät ole ehkä muutenkaan pitkähelmaisen tyylisiä, joten tämä ei tuottane ongelmaa. Ei se kyllä haittaisi, jos toinen (tai molemmat!) löytäisivät täydellisen mekon makuunsa ja se olisikin pitkä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleze Kirjoitettu June 11, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2016 Mulla on vain yksi kaaso, joka myös saa valita ihan itse, millaisen puvun laittaa Toivomukseni on vain, että ei olisi kokovalkoista tai -mustaa, eikä mikään vesirajahamonen, mutta sellainen ei edes olisi kaasoni tyyliä. En ole missään vaiheessa ajatellut, että maksaisin kaason mekon, koska budjetti on muutenkin tiukka. Täytyy nyt vielä puhua kaason kanssa, mitä hän on mieltä. Mulla on kaason lisäksi muutama ns. morsiusneito/apukaaso, jotka ovat valmiita auttamaan hääjärjestelyissä aina silloin, kun tarvitaan ja he ehtivät. He saavat myös päättää pukeutumisensa itse, koska he ovat aika eri mallisia kehonrakenteeltaan ja väreiltään. Jos he itse haluavat pukeutua yhteneväisesti tai teemavärien mukaisesti, it's up to them Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ishe Kirjoitettu September 30, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2016 Mä päätin olla ostamatta mekkoja. Ilmotin värin mitä toivon ja he saavat itse valita mitä laittavat päälleen. Parempi niin että ovat sitten varmasti tyytyväisiä asuunsa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pompom Kirjoitettu June 26, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2017 Saavat laittaa mitä itse haluavat päälle, en usko että mitään toiveita tai vaatimuksia tullaan esittämään. Kunhan ovat itse tyytyväisiä ulkonäköönsä se riittää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jnnmpa Kirjoitettu December 26, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu December 26, 2017 Kaaso saa valita malliltaan itselleen sopivan, mutta värinä toivoisin navyn tai sähkönsinistä sekä pituutena polviin asti ylettyvä tai pitempi. Toiveita voidaan tietysti muuttaa tilanteen sitä vaatiessa. Luojan kiitos mitkään hörhelöt eivät ole kaason mieleen, joten sen asian suhteen voin huokaista helpotuksesta. Sen verran takakireä tapaus olen, että mitään puoleen reiteen ulottuvaa mekkoa en hyväksy, enkä oikeastaan vieraiden joukossakaan haluaisi nähdä yhtään vesirajahepenettä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts