AlmaA Kirjoitettu February 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2008 Mitä teillä on ns. kakkosvalssina eli se valssi jonka tanssitte vanhempien kanssa? Itse en juurikaan tunne valsseja ja lainaamallani cd:llä oli vain häävalsseja. Mun mielestä vanhempien valssi ei voi olla perinteinen häävalssi vaan jotain muuta. Vai mitä mieltä olette? Ainoa mikä mulla tulee mieleen on tyttären valssi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanna80 Kirjoitettu February 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2008 meillä me tanssitaan 2 ekaa ja 3.een saa tulla lähisuku mukaan ja sekin me varmaan vielä tanssitaan keskenämme tai sit jonkun kanssa.Mutta meillä ei oo tuota "perinnettä" johtuen siitä ku multa puuttuu biologiset vanhemmat! Eli ei oo isiä eikä äitiä...Enkä tahdo silloin noita miettiäkään, vaikka on mulla mummo ja vaari mut ei oo sama juttu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heko Kirjoitettu February 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2008 Meillä oli juurikin tyttären valssi . Se on hyvä. Muutkin perinteiset käyvät hyvin kuten kulkurin valssi jne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmaA Kirjoitettu February 3, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2008 Kertokaa vaan niitä perinteisempiäkin kun mun muisti on niin tyhjä noiden kauniiden valssien suhteen!Ja kiitos vastauksistanne!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timi Kirjoitettu February 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2008 Usein on soitettu vanhempien häissä ollut häävalssi.Tietysti etukäteen hääparilta kysytty että sopiiko.Useimmat todenneet että upeeta!Arvatkaa,onko kyyneleiltä vältytty? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Me 2009 Kirjoitettu February 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2008 (muokattu) Mieleeni tuli, että onko sen pakko olla valssi mikä vanhempien kanssa tanssitaan?(kuuluko tämä asia niihin perinteisiin?) Muokattu: February 3, 2008, käyttäjä: Me 2009 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu February 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2008 Mieleeni tuli, että onko sen pakko olla valssi mikä vanhempien kanssa tanssitaan?(kuuluko tämä asia niihin perinteisiin?)Ei sen ole pakko olla valssi ja jotkut eivät edes tanssi vanhempien kanssa, vaan oman häävalssin/häätanssin jälkeen tulee suoraan kaikki vieraat lattialle.Jos joku muu tanssi taittuu valssia paremmin ja haluaa vanhempien kanssa tanssia, niin siitä vaan ;o) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Me 2009 Kirjoitettu February 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2008 Kiitos vastauksesta.Helpotti huomattavasti kappaleiden miettimistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmaA Kirjoitettu February 4, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2008 Usein on soitettu vanhempien häissä ollut häävalssi.Tietysti etukäteen hääparilta kysytty että sopiiko.Useimmat todenneet että upeeta!Arvatkaa,onko kyyneleiltä vältytty?Toi onkin hyvä idea!!! Täytyy kysyä vanhemmilta mikä oli niiden häävalssi! Meillä taas valssi taitaa olla ainoita tansseja mitä osataan joten en usko et harkitaan mitään muita lajeja. Tai voihan niitä koittaa opetella jos vaikka joku muu luontuis paremmin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cheveriina Kirjoitettu February 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2008 Meillä oli toisena (vanhempien) valssina minun vanhempieni häävalssi ja kolmantena Häämuistojen valssi, joka oli sitten jo kaikille vieraille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murmeli_ Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Meillä on vanhempien valssina Matti ja Teppo Minä rakastan sua.vanhempien häävalssii en viitti alkaa soittelee ku vanhemmat on eronnu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Päivänsäde_08 Kirjoitettu February 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2008 Meille tulee varsinaiseksi häävalssiksi Metallican tuotantoa. Vanhempien valssiksi on näillä näkymin tulossa "Nousee päivä, laskee päivä" musikaalista "Viulunsoittaja katolla". Sanoissa vanhemmat laulavat juuri vihityille lapsilleen, eli sopii mainiosti vanhempien valssiksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasander Kirjoitettu February 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2008 Meillä bändi ilmoitti että ensin soitamme teidän häävalssin (Kerran saavun satamaan) ja sen jälkeen yleensä häissä olemme soittaneet "Kultainen nuoruus". Minä siihen että aha. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu February 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2008 Meillä bändi ilmoitti että ensin soitamme teidän häävalssin (Kerran saavun satamaan) ja sen jälkeen yleensä häissä olemme soittaneet "Kultainen nuoruus". Minä siihen että aha. "mielenkiintoinen" kommentti bändiltä. Eipä tulis ihan heti ite tuollaisia sanoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JetS Kirjoitettu March 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2008 Meillä toisena valssina on appivanhempieni valssi (joku itämaan ruusuja tai jotain sinne päin). Häävalssina tanssimme elämää juoksuhaudoissa, jonka piti olla vanhempieni häävalssi, mutta bändi ei ollut osannut sitä soittaa kovistelu yrityksistä huolimatta eli tavallaan tulee molempien valssit soitettua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunde Kirjoitettu April 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2008 Mä olen ajatellut vanhempien valssiksi Tonavan aaltoja. Se on mun suosikkivalssi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xaura Kirjoitettu April 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2008 (muokattu) Me ratkaisimme tuon asian niin, että minun vanhempieni kanssa tanssimme heidän häävalssinsa (metsäkukkia). Miehen vanhemmilla ei ole häävalssia, joten he saivat valita valssin (uralin pihlaja), jonka tanssimme heidän kanssaan =) Muokattu: April 2, 2008, käyttäjä: Xaura Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruidje Kirjoitettu April 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2008 Meille tulee vanhempien kanssa Finlandersien Taa Paiva on Teidan jonka savelma miellyttaa mua kovasti ja lisaksi sanat vahan niin kuin vanhemman nakokulmasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja-syksy-morsian Kirjoitettu April 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2008 Olisin kanssa halunnut tuon vanhempieni häävalssin, mutta meillä tulee oleen muutenkin "erilaiset" tanssihäät, kun miehen puolelta ei ole kuin äiti ja hänen sisaruksensa on kaikki "vasen jalkaisia". joten mielenkiintoiseksi tulee menemään tuo "seka tanssi". aloitinkin oman kyselyn, koska minua kiehtoo ajatus häävalssin jälkeen soittaa valssi sulhaselta morsiamelle ja päin vastoin. kaipailenkin valssiehdotuksia.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu April 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2014 Nostan vanhaa ketjua. Mun on tarkoitus valssata isäni kanssa, mutta.. minkä valssin tahtiin? Tuleeko muille isä-tytär -tansseja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilmelwen Kirjoitettu April 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2014 Ei valssi, mutta kappale joka saa ainakin allekirjoittaneen vollottamaan joka kuuntelukerralla: Heartland - "I loved her first" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu May 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2014 ^ Tuo oli kyllä herkkä biisi!Facessa kiertää tämä video isä-tytär tanssista, alussa ja lopussa oleva biisi on Bob Carlisle: Butterfly kisses ja sitten välissä ihan jotain muuta Ihana ja hauska video! Tuo biisi sopii minusta isä-tytär-tanssiin, vaikka siinä mainitaankin sweet 16. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu May 29, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2014 Tästä listasta isä-tytär-biisejä: Bob Carlisle: Butterfly kissesBruce Springsteen: When you need meThe Temptations: My girlThe Avett Brothers: A fathers first springFrank Sinatra: The way you look tonightPaul Simon: Father and daughterNatalie Cole & Nat King Cole: UnforgettableMcCraw: My Little GirlStevie Wonder: Isn't she lovelyRascal Hatts: My wish Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raitaa Kirjoitettu August 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2015 Meillä vanhempien valssina tanssittiin Kulkurin valssi, joka on suomalaisista valsseista mun oma suosikki, ja oisin kelpuuttanu omaksi häävalssiksikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios Kirjoitettu September 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2015 Yleensä soitetaan vanhempien häävalssit , vanha perinne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts