ajno Kirjoitettu October 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2013 Noniin, tiesihän sen miten siinä käy, kun pääsen morsiuspukuliikkeeseen.... Sieltä jäi mekko heti varaukseen ja tänään kävin hakemassa sen kotiin! Lähtöhinta 790e, mutta sain siitä 20% alennuksen, joten hintaa sillä jäi n.630e. Hieman yli budjetin, mutta se on aaaaivan täydellinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sith Kirjoitettu October 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2013 Myös minä jouduin, suureksi yllätyksekseni, ajnon tavoin uhraamaan mekolle enemmän euroja kuin olin ajatellut.Mekko on upea ja istuu teemaankin todella hyvin! Muutoksista (lyhennys ym.) tulee hieman lisäkustannuksia myös.Pieni hinta jokatapauksessa siitä, että epäilyistäni huolimatta löysin kuin löysinkin ihanan mekon ja näin pienellä vaivalla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arctopolis Kirjoitettu November 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2013 Etukäteen ajattelin, että toivon löytäväni puvun 500 eurolla, mutta nettiä selaillessani arvelin, että budjetin täytynee joustaa ylöspäin joitain satasia.Onneksi satuin löytämään sopivan puvun alennettuun hintaan tasan 500 eurolla, joten budjetissa pysyttiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
karkit Kirjoitettu November 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2013 Alunperin "ehdottomana" ylärajana oli mullakin tuo 500 euroa, mutta ihan siinä en pysynyt, kun unelmien puku tuli vastaan 552 eurolla. Sulhasen puku saatiin kuitenkin puoleen hintaan eli säästettiin edes toisessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaneli87 Kirjoitettu November 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2013 Mietin aluksi 500, ehkä mahdollisesti 600€ maksavaa pukua. Nyt on tulossa 1000€ puku. Piti ruveta rahoitusta miettimään. Toivottavasti puvun saisi myytyä häiden jälkeen kohtalaiseen hintaan. Mutta meinasin yöunet menettää, raskinko ostaa tätä. Mutta tiedän että jäis harmittamaan, jos en osta sitä.. :] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suli Kirjoitettu November 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2013 (muokattu) Meillä on yhteinen pukubudjetti 1500eur, josta arvelen suurimman osan menevän miehen pukuun, paitaan ja solmioon ym.Lähiviikkoina toteuma sitten selviää, häihin on vielä kuukausi ja 1 vko.Minä teetän puvun (jota voin käyttää juhlapukuna myös myöemmin) ja mies ostaa suoraan jostain miesten pukuliikkeestä. Ompelijan tapaan näillä näkymin itsenäisyyspäivän jälkeisellä viikolla eli n. 3 vkoa enen häitä. Mies ei ole varmaan vielä ajatellut koko asiaa, vaan kuvittelee hakevansa puvun samoin kuin maitopurkin kaupasta Muokattu: November 26, 2013, käyttäjä: Suli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellevi_ Kirjoitettu November 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2013 En ole varsinaisesti tarkkaa summaa budjetoinut, mutta mahdollisimman halvalla pitäisi päästä. Koluan nettikirppiksiä tiiviiseen tahtiin, luulen löytäväni jonkun käytetyn koltun varsin edullisesti (alle 200€) Alkuperäinen suunnitelma oli ostaa ns. tavallinen mekko, juhlat eivät ole sieltä perinteisimmästä päästä enkä ole koskaan unelmoinut mistään prinsessamekosta. Creamilla on aivan ihania pitsimekkoja, joista varmasti löytyy mieleinen jos ei käytettynä löydy. Ainoa vaatimus mekolle on pituus; polvimittainen. Olen vielä kahden vaiheilla, käynkö edes katselemassa morsiuspukuja alan liikkeissä, pelkään kovasti sitä että rakastun tulisesti johonkin hurjan kalliiseen mekkoon. Vaihtoehtona oli myös teettää puku anopilla, joka on todella taitava ompelija, mutta luulen että pelkät materiaalit tulisivat maksamaan jo enemmän kuin käytetty puku. Saa nyt nähdä miten käy, onhan tässä vielä aikaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keksimörkö Kirjoitettu December 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2013 Ajattelin etukäteen, että kipuraja menisi jossain 600-700 eurossa, sulhasen mielestä n. 500 oli maksimi (kaikki maksetaan yhteisestä etukäteen sovitusta hääbudjetista...), mutta lopulta valitsemani puku oli hyvässä alennuksessa ja selvisin hiukan alle 400 eurolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christabel- Kirjoitettu January 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2014 Aiemmin olin ajatellut jotain 700-800 euroa, mutta sitten bongasin Niinattaresta yhden puvun, jota minun on aivan pakko päästä sovittamaan. Nimittäin sen kyseisen puvun nähtyäni muut puvut jotenkin, miten sen nyt osaisin muotoilla, näyttäneetkään enää niin hohdokkailta Kuulostaapa typerältä. Joka tapauksessa kyseinen puku on mielestäni suhteellisen hintava, euroja tuosta kyseisestä luomuksesta saisi pulittaa 1399 euroa - mutta toisaalta; säästämme monessa muussa asiassa, miksi en hankkisi itselleni juuri sitä unelmien pukua? Minä olen nähnyt puvun ainoastaan kuvissa, mutta sovittelemaan on tarkoitus lähteä tuossa kesällä. Voihan se olla niinkin, että sovituksessa ilmenee, ettei puku miellytäkään... Sanotaanko nyt kuitenkin, että se kipukynnys menee ehdottomasti tuon puvun hinnassa - mielelläni minä toki halvemmankin ostan, jos vain minua miellyttävän löydän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvaH Kirjoitettu January 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2014 Löysin mieleisen puvun liikkeestä ja hintaa tuli huntuineen noin 600 euroa. Ei siis haittaa, jos otamme rannalla vesikuvia tms. joissa puku likaantuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuskimansikka Kirjoitettu January 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2014 Mä olin alunperin miettinyt että joku 600-800 olisi ihan hyvä, ja jos löytyy täydellinen niin sitten voin mennä 1000 euroon. Mutta mitä enemmän sitä mietin ja pohdin meidän juhlien luonnetta ja omaa luonnettani, niin totesin että en halua maksaa tuollaisia summia häämekosta. Mies olisi varmasti suostunut kaliiseenkin jos se olisi minut onnelliseksi tehnyt, mutta se ei vain sopinut ajatusmaailmaani. Näen itseni kirmaamassa merenrannassa kevyessä mekossa ja sellaisen löysinkin, soveliaaseen 70 euron hintaan Jotenkin se ajatus ei vain sopinut mulle. Mä maksan mieluusti tuhansia euroja siitä meidän hääpaikasta kun se on ainoa paikka missä saadaan juuri sellaiset häät kuin mistä unelmoidaan, mutta puku ei vaan ollut sitten sellanen mihin halusin panostaa. Ja voisin kyllä sanoa että tuo puku joka kaapissa odottaa - on se mun unelmien puku. Superkaunis! Joskus näinkin päin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sith Kirjoitettu January 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2014 (muokattu) Onko sulla kinuskimansikka jossain ollut kuvaa tuosta sun mekosta? Mennyt ihan ohi jos on.. Muokattu: January 16, 2014, käyttäjä: Sith Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuskimansikka Kirjoitettu January 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2014 Sepä onpi tämä: http://www.asos.com/mango/mango-miranda-crochet-maxi-dress/prod/pgeproduct.aspx?iid=3199645&cid=8799 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu January 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2014 kinuskimansikka, mä tykkään! toi ois ihana boheemeihin kesähäihin! Tulee vähän jopa mieleen Kate Moss. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuskimansikka Kirjoitettu January 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2014 Joo ja siis jos en ole jo tarpeeks montaa kertaa maininnut niin aion siis mennä naimisiin paljain varpain. Eli ois vähän tyhmältä tuntunut olla 2000 euron mekko päällä ilman kenkiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu January 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2014 Kuulostaa loistavalta. Mekko on täydellinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sith Kirjoitettu January 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2014 Haa! Olinhan mä tuon kuvan bongannut jossain! Sopii ihanasti kyllä paljaat varpaat mekolle kaveriksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuskimansikka Kirjoitettu January 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2014 Kiitoksia molemmille kannustuksesta Se on kyllä ihanaa kun löytää sen omantyylisen mekon. Toisilla se on toisenlainen ja toisilla toisenlainen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heinähame Kirjoitettu January 21, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2014 Ai se sitten oli sopiva, Kinuskimansikka! Mainio juttu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuskimansikka Kirjoitettu January 22, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2014 ^ Ei nyt sentään! Laihdutusurakka on kovasti menossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouvaksi_2015 Kirjoitettu February 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2014 Voi kääks, olen tätä pohtinut paljon. En ole vielä käynyt katsomasssa liikkeissä tarjontaa, koska siitä ei hyvää seuraisi Onhan tässä vielä aikaa 2015 heinäkuulle (lue: aikaa laihtua ja kiinteytyä). Uskoisin, että ihan maksimi, mitä käyttäisin hääpukuun + piiiitkään huntuun, on 2000 €. Never say never.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HennaRiikka^^ Kirjoitettu February 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2014 Minä löysin ja ostin pukuni viime kesänä käytettynä ja maksoin siitä 400e, puku on siis vain kerran käytetty ja aivan uudenveroisessa kunnossa! En olisi ollut valmis maksamaan puvusta yli tonnia, sillä se on päällä vain sen yhden päivän, jonka jälkeen menee kaappiin pölyttymään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerbeda Kirjoitettu March 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2014 Kinuskimansikka, aivan ihana toi sun puku ja paljaat varpaat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuskimansikka Kirjoitettu March 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2014 Haha! Kiitos! Mutta puku meni vaihtoon! Siis tuo olis pukuna edelleen ihan täydellinen mutta nyt tässä laihdutettuani kävi ilmi että mulla on tissit ja siinä puvussa ei ole paikkaa niille Siis tuo on tehty ihan rinnattomille tikkulaihoille. Eli tällä viikolla kolmen eri ompelimon kanssa tapaaminen ja selvitän että miten edukkaasti saisin teetettyä jotain samantyyppistä - mutta niin että kaikki mun ruumiinosat mahtuu sisään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hirilore Kirjoitettu March 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2014 Haha! Kiitos! Mutta puku meni vaihtoon! Siis tuo olis pukuna edelleen ihan täydellinen mutta nyt tässä laihdutettuani kävi ilmi että mulla on tissit ja siinä puvussa ei ole paikkaa niille Siis tuo on tehty ihan rinnattomille tikkulaihoille. Eli tällä viikolla kolmen eri ompelimon kanssa tapaaminen ja selvitän että miten edukkaasti saisin teetettyä jotain samantyyppistä - mutta niin että kaikki mun ruumiinosat mahtuu sisään Ou nou sille, että puku meni vaihtoon! Toisaalta, mä pidän peukkuja että jostain löytyy vaihtoehtoinen ratkaisu asiaan, kun kaikkien ruumiinosien mahtuminen vaatteeseen on kyllä tosi kivaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts