Vadelma08 Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 (muokattu) Eli siis mennään maistraatissa naimisiin ja myöhemmin siunaus kirkossa samana päivänä kun on juhlat. Minkä päivämäärän kirjotan noihin hääkarkkeihin yms? Mietin, et jos mentäis vihillekin maaliskuussa, jollon on juhlat, niin voisko niihin kirjottaa vaan V S 03/08 (tai2008). Entäs jos mennään vihille jo tässä kuussa tai helmikuussa? voiko siihe laittaa kummatkin päivämäärät? miltä se sit näyttäis... Eikö oo muilla ollu samaa ongelmaa? Yritin ettiä josko olis tästä aiheesta jo ollu juttua mut en löytäny.Kiitoksia jos joku vastailee Muokattu: January 25, 2008, käyttäjä: Vadelma08 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PullaNorsu Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 (muokattu) Tää on nyt vähän aiheen ulkopuolelta, mutta mua on mietityttäny tässä, että miten järjestän juhlatohinat, kun ensin on elokuussa maistraatissa vihkiminen, ja sit syyskuussa avioliitonsiunaus kirkossa ja juhlat!?Kun haluaisin juhlistaa "vihkimispäivääkin" jollain tapaa. Maistraattiin (mun kotikaupunkiin) tulee vain molempien perheet ja tarkoitus oli lähteä syömään vihkimisen jälkeen. Ei muuta! Mutta nyt keksin, että tylsän maistraatin sijaan järkkään vihkimisen jossain kauniilla juhlapaikalla/ulkona, ja edelleen vain perheenjäsenten kanssa juhlitaan. Mutta itse hääjuhlaan on n.kk, ja taas juhlitaan, nyt vaan isommalla porukalla (miehen kotikaupungissa). Mielelläni kyllä järkkään näitä juhlia, ja haluaisin juhlahumua myös tänne mun lapsuuden maisemiin, mutta raha vaan asettaa rajotuksia.. Hohhoijaa! Oispa hitosti rahaa! Miten tän nyt vääntäis malliinsa??Mutta, Vadelma08: Mulle se "oikea päivä" on vihkipäivä, ei se myöhäsempi juhlapäivä. Eli pidän hääpäivänäni tätä mahdollisesti tylsempää maistraattipäivää. Hääkarkeista en tiedä paljoakaan, mutta voisiko niistä jättää päivämäärän kokonaan pois? Jos niihin tuliskin vaan teidän nimikirjaimet tms.? Muokattu: January 25, 2008, käyttäjä: PullaNorsu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vadelma08 Kirjoitettu January 25, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 Niin, voishan niihin vaan laittaa nimikirjaimetkin... mut jotenkin haluisin sen päivänkin siihen... Siis ei meille karkkeja tuu vaan henkarit ne kun, toivottavasti, säilytetään niin olis kiva jos niissä olis päivämääräkin. Luulen että laitan sen virallisen päivän, mikä ikinä tuleekaan olemaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angua Kirjoitettu January 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2008 Minä laittaisin vihkipäivän... Jos menee vaikeaksi, laittaisin sitten vihki- ja juhlapäivät. Minkä päivämäärän laitatte sormuksiinne? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vadelma08 Kirjoitettu January 27, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2008 Sormuksiin tulee tietysti virallinen vihkipäivä. Kai laitan sen sit noihin romuihinki, vaikka jotenki tuntuu hassulta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts