Playing the Future Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 (muokattu) Törmäsin aivan ihanaan Trash the Dress -videoon ja aloin miettimään onkohan Suomessa yhtä ammattitaitoisia kuvaajia kuin StillMotionilla? Siis niiden häävideot on avain mahtavia! Kuola vaan valuu... Paljonkohan tuollainen video suurinpiirtein kustantaa, koska näyttää laadukkaalta/kalliilta? Taisi mennä uudelleen harkintaan rekrytoida joku sukulaisista kuvaamaan häitämme. Vinkkejä loistavista kuvaajista otetaan vastaan. Muoks. Ohhoh olipas kallista. Alk. 4900 dollaria per video. Ehkä Suomessa vois saada yksinkertaisempaa halvemmalla. Noilla amerikkalaisilla taitaa olla aikamoinen kuvauskalusto ja huippuammattilaiset kuvaamassa, jos jälkeä katsoo. Mut en olis arvannu et noin kallista on. Muokattu: January 25, 2008, käyttäjä: Playing the Future Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 Vastasin "muu selitys". Minulle ei tule perinteistä morsiuspukua vaan teetetty, värillinen iltapuku. En todellakaan aio tuhota sitä häiden jälkeen vaan käyttää vielä toistekin juhla-asuna joko sellaisenaan tai hieman muokattuna. Video ja kuvat olivat ihan mielenkiintoisia, mutta hieman omituisia häävideoksi ja -kuviksi, sillä sulhanen/mies tuntui jotenkin olevan niissä vain kulissina tai avustajana eikä toisena päähenkilönä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragongrl Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 Muoks. Ohhoh olipas kallista. Alk. 4900 dollaria per video. Ehkä Suomessa vois saada yksinkertaisempaa halvemmalla. Noilla amerikkalaisilla taitaa olla aikamoinen kuvauskalusto ja huippuammattilaiset kuvaamassa, jos jälkeä katsoo. Mut en olis arvannu et noin kallista on. En nyt tiedä onko tuo paha hinta videosta, jenkeissä normaali koko päivän dokumentaarinen häävalokuvauskin on usein päälle 2000 taalaa.Nyt kiinnostuin tuosta häämekon "tuhomaisesta" Mahtaako kukaan täällä pks seudulla tehdä tällaista valokuvausta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpalo Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 Hih, en oikein ymmärtänyt, mistä on kyse, ennen kuin katsoin videon. Mieleeni tuli vai video, jossa morsian repii tai polttaa pukunsa raivon vallassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MamaL Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 Tosi upea video. Harmi että häät tuli ja meni (kohta 3v sitten) joten enpä pääse toteuttamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiika Kirjoitettu January 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2008 Ei kiitos:) en voisi koskaan kallista äidin ompelemaa pukua pilata:) kuitenkin niin arvokas:D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Playing the Future Kirjoitettu January 28, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2008 Täältä löytyvät Amyn ja Alexin muut häävideot. Kun vain olisi rahaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anneyy Kirjoitettu January 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2008 Trash the Dress -kuvaukseen voi hankkia sovituspuvun tahi halvan netistä ostetun puvun. Asian ratkaisemiseksi on olemassa monia niksejä. Yhtä upeita kuvia olen nähnyt tästä trendivillityksestä myös. Lopputuloksen ei tarvitse olla video. Yksi tausta-ajatuksista on myös se, että kun kerran elämänkumppani on löytynyt, pukua ei tarvitse toista kertaa käyttää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myy2008 Kirjoitettu February 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2008 Vastasin "Ei, sillä pukuni on aarteeni enkä siihen kajoa!" tuo selitys ehkä sopi parhaiten vaikkakin en pidä pukuani "aarteenani" mutta ideologiaani ei vaan sovi, että täysin käyttökelpoinen vaate tuhottaisiin kauniiden kuvien vuoksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.D. Kirjoitettu February 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2008 Kyllä, ehdottomasti! Ihana video. Minä en ala hääpukuani itselleni tai tyttärelleni säilyttelemään, ei sitä kumminkaan tule enää toiste päälle puettua vaikka upea puku onkin. Mulle parhaimmat muistot jäisi varmaan tuollaisista upeista kuvista kuin kaapissa pölyttyvästä puvusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuivmar Kirjoitettu February 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2008 hieno video, hyvä muisto juhlasta ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elpis Kirjoitettu March 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2008 Sattumalta törmäsin tälle sivulle: http://www.amarantti.fi/h_huomenlahja.html. He hakevat kandidaattia Trash the Dress videoon. Kuvaus on ensimmäiselle ilmainen. Itse en ole kyseisestä kuvauksesta kiinnostunut, mutta ajattelin tuoda tuon linkin tänne kiinnostuneille... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilma83 Kirjoitettu April 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2008 Vastasin kyllä, ehdottomasti. Mutta hääpukua en heti seuraavana päivänä kyllä menisi tuhoamaan Tästähän oli myös juttua Häät ja Juhlat- lehdessä 7/2008 ja siitä itse asiassa sain tuon idean. Minä en ala tuleville lapsilleni/lapsenlapsille pukua säilyttämään enkä halua että se pölyttyy missään kaapissa. Ja myymään en pukua ala Joten miksipä ei sitten pukua voisi tuhota ja saada aivan upeita kuvia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myy2008 Kirjoitettu April 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2008 Mun on vaikeaa ymmärtää miksi joku ei halua myydä pukuaan mutta on valmis tuhoamaan sen. Puvun tekoon on käytetty luonnonvaroja, puku on kuljetettu (ainakin usein) pitkän matkan päästä Suomeen ja siinäkin on kulunut luonnonvaroja. Miksi tuhota kaunis ja käyttökelpoinen asu? Kierrätys kunniaan! Oma pukuni on jo 3. kertaa käytössä ja tuskinpa siitä tietämätön huomaa puvussa mitään jälkiä edellisistä käyttäjistä. Ehkä oon vähän liikaa sit viherpiipertäjä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.D. Kirjoitettu July 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2008 Tosi upea video. Harmi että häät tuli ja meni (kohta 3v sitten) joten enpä pääse toteuttamaan.Mikset pääsisi? Kuvathan voi ihan hyvin ottaa vaikka häistä olisi kulunut vuosia. Mikäli sinulla on hääpukusi tallella. Eikö olisikin ihanaa pukeutua siihen vielä uudelleen?Enemmän omasta kuvauksestani kirjoittelin tähän toiseen TTD -ketjuun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.eenu Kirjoitettu October 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2008 Ihana video Itse olen enemmän valokuvien kannalla ja odotan niin innolla omaa trash the dress-kuvausta Pitää vaan irroitella kunnolla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_paradise_79 Kirjoitettu October 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2008 Mun on vaikeaa ymmärtää miksi joku ei halua myydä pukuaan mutta on valmis tuhoamaan sen. Puvun tekoon on käytetty luonnonvaroja, puku on kuljetettu (ainakin usein) pitkän matkan päästä Suomeen ja siinäkin on kulunut luonnonvaroja. Miksi tuhota kaunis ja käyttökelpoinen asu? Kierrätys kunniaan! Oma pukuni on jo 3. kertaa käytössä ja tuskinpa siitä tietämätön huomaa puvussa mitään jälkiä edellisistä käyttäjistä. Ehkä oon vähän liikaa sit viherpiipertäjä... Täysin samaa mieltä.. En ymmärrä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilkka Kirjoitettu October 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2008 (muokattu) Mun on vaikeaa ymmärtää miksi joku ei halua myydä pukuaan mutta on valmis tuhoamaan sen. Puvun tekoon on käytetty luonnonvaroja (clip)Täysin samaa mieltä.. En ymmärrä..No, periaatteessahan häiden merkitys on lähinnä symbolinen, ja kuitenkin niitä varten suuri joukko ihmisiä matkustaa paikasta toiseen. Monet ostavat uusia vaatteita häitä varten. Uskoisin, että morsiamen mekon osuus häiden kokonaisympäristörasituksesta on pieni.Minusta nuo Trash the Dress -kuvat voivat olla yksi häiden kohokohtia. Niistä näkyy tietty nuoruus ja vallattomuus, ja uskoisin itse, että niitä osaavat arvostaa myös jälkipolvet vuosien jälkeen. Muokattu: October 17, 2008, käyttäjä: Ilkka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu January 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2009 Muu selitys. Pukuni jää liikkeeseen vuokralle, joten tulisi aikas kalliiksi tuhota sitä. Parasta tässä järjestelyssä muuten on se, että jos joskus (tyyliin 10-vuotishääpäivänä) tahdotaan kuvauttaa itsemme samoissa vetimissä, niin senkun vuokraan pukuni sitä varten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts