Guest Vieras Kirjoitettu January 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2008 Tietäisikö joku mistä Enkelin rukous -nimisen kappaleen sanoja/nuotteja löytäisi? Palstalla sitä kovasti kehutaan kauniiksi, mutta linkit joiden pitäisi viedä kappaleen tekijän sivuille eivät toimi. Oman kirjaston nettihausta ei löydy. Kiitos jo etukäteen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juhlapalvelukonsultti Kirjoitettu January 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2008 Enkelin rukous kappaleen nuotit ja sanat on kyllä julkaistu jossain, koska viime keväänä sain kyseisen kappaleen nuotit, minulla on käsitys, että ne olisi olleet netissä, en ole satavarma. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heko Kirjoitettu January 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2008 Ei noista sanoista kannata mennä maksamaan. Meille kanttori lauloi tuon ja muutaman muun _puhelimeen_ ihan ilmaiseksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
smirreläinen Kirjoitettu February 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2008 Minusta on suoraan sanottuna sääli, jos kauniiseen ja kysyttyyn vihkilauluun ei ole mahdollista saada nuotteja. Meillä ei ole mahdollisuutta hankkia häihimme ammattilaulajaa vaan yksi perhetuttumme laulaa häissä ja Enkelin rukous vaikuttaisi sanoiltaan erittäin kauniilta. Mutta jos nuottia ei ole mahdollista saada ilman mitään muita velvoitteita niin taitaa jäädä meidän häidemme osalta haaveeksi tuo laulu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Laura T Kirjoitettu March 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2008 Pidin Enkelin rukouksen nuotteja kotisivuillani muutaman vuoden. Poistin kuitenkin kotisivuni syksyllä, ja valitettavasti Enkelin rukouksen nuotit lähtivät samalla bittiavaruuteen. Kustantajat eivät halunneet julkaista nuottia, koska se oli netissä saatavana ilmaiseksi. Koska laulu olisi kiva saada joskus oikeasti painetuksi, jotta se säilyisi saatavilla paremmin tulevaisuudessakin, ei sitä ole nettiin enää laitettu.Laulun nuotit ovat aika suurella todennäköisyydellä seurakunnan kanttorilla, ainakin suuremmissa seurakunnissa. Kannattaa ainakin kysyä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuomo Ojansivu Kirjoitettu January 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2012 Olen kirjoittanut Enkelin rukouksen Capella nuotinnusohjelmalla Es-duurissa.. laitasähköpostia - [email protected] - lähetän sinulle nuotin.. terveisin Tuomo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mää Kirjoitettu May 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2012 nuotit löytyvät todennäköisesti jokaisen omasta seurakunnasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miyu Kirjoitettu May 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2012 (muokattu) Sanat ainakin taitavat olla nämä:ENKELIN RUKOUSTaivaan Isän kaikkein pienin enkelikerran maailmaan se matkan suuntasiKauan kiersi kunnes vihdoin löysi senkahden nuoren, herkän, kauniin rakkauden.Ihmislapset alttarilla vierekkäinmies ja vaimo ovat tästä eteenpäinHeitä katsellessaan pieni enkelinöyrän rukouksen kotiin lähetti:(kerto)Oi Isä anna heille voimaa välittäätahtoa ymmärtää, tukea omaa ystävääSuo heille koti jossa toinen kannattaakun toinen uuvahtaaNiin että rakkaus siellä aina elää saa.Taivaan Isän kaikkein pienin enkelinuorenparin ajatukset aavistiJakaa haluaisivat he vanhuudenkanssa onnellisten lastenlapsien.Nuoret hiljaa mielessään nyt lupaavatettä 'toinen toisiaan' he tukevatTyytyväinen taivaan pieni enkelilähtiessään hymyili ja kuiskasi:(kerto)Oi Isä anna heille voimaa välittäätahtoa ymmärtää, tukea omaa ystävääSuo heille koti jossa toinen kannattaakun toinen uuvahtaaNiin että rakkaus siellä aina elää saa. Muokattu: May 4, 2012, käyttäjä: Miyu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu May 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2012 .....ja laulu löytyy levytettynä levyltäni Rakkauden liekki. Toistaiseksi taidan olla ainoa, joka sen on levyttänyt. Myyn levyä itse ja samoin sitä löytyy Ilon Polku -nimisestä nettikaupasta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maikki88 Kirjoitettu May 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2012 Nuotit ja sanat ovat myös teoksessa "Juhlien toivelaulut. Musiikkia elämän juhlahetkiin" toim. Virpi Kari. Itse ainakin löysin kirjastosta kyseisen kirjan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tzeni Kirjoitettu June 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2012 Niin kaunis.. voisin kuvitella tuon omiin häihini rakkaan tätini laulamana.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kukka Kirjoitettu June 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2012 Löytyy myös kokoelmalevyltä "Kaikkien aikojen häälevy". Uskoisin sen löytyvän kirjastosta, ainakin kaupoissa olen sitä nähnyt jonkun verran. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu June 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2012 Löytyy myös kokoelmalevyltä "Kaikkien aikojen häälevy". Uskoisin sen löytyvän kirjastosta, ainakin kaupoissa olen sitä nähnyt jonkun verran.Tuolla kokoelmalevyllä tuo laulu on myös se minun laulamani versio. Muita siinä ei olekaan sellaisia "kevyitä" kirkkoon sopivia lauluja, kun tuo mun Enkelin rukous ja sitten Samuli Edelmanin Armaan läheisyys Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Informaatikko Kirjoitettu February 21, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2020 Internetin arkistosta löytyy monta versiota nuotista: https://web.archive.org/web/20050213103654/http://www.uta.fi/~laura.talja/nuotit.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja1 Kirjoitettu September 5 Raportoi Share Kirjoitettu September 5 Pidin Enkelin rukouksen nuotteja kotisivuillani muutaman vuoden. Poistin kuitenkin kotisivuni syksyllä, ja valitettavasti Enkelin rukouksen nuotit lähtivät samalla bittiavaruuteen. Kustantajat eivät halunneet julkaista nuottia, koska se oli netissä saatavana ilmaiseksi. Koska laulu olisi kiva saada joskus oikeasti painetuksi, jotta se säilyisi saatavilla paremmin tulevaisuudessakin, ei sitä ole nettiin enää laitettu. Laulun nuotit ovat aika suurella todennäköisyydellä seurakunnan kanttorilla, ainakin suuremmissa seurakunnissa. Kannattaa ainakin kysyä. Levytys löytyy minun Rakkauden liekki -levyltäni ja myös Youtubesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts