Guest Bellis Kirjoitettu May 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2007 Sincerity 3149 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Milaja Kirjoitettu May 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2007 Tietääkö kukaan mistä löytyis tälläinen puku? Onko jollakin ollut? Tai onko joku nähnyt myynnissä jossain?Tai edes jotakin tietoa,nimeä? Oon niin ihastunut tähän pukuun et on pakko päästä kokeilee jos vaik sopis mulle Muoks.kirjotus häröjä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu May 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2007 [smiley=smiley_up.gif] Tuota pukua on myynyt ainakin Stillisma Helsingissä http://www.stilissima.fi/stilissima/index.php Juuri tuota pukua en nyt sivuilta löytänyt mutta varmasti sen tilaamalla saa. Jollain naikkarilla on tuo puku ja kuva löytyy Kuvia naikkareiden hääpuvuista-ketjusta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Milaja Kirjoitettu June 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2007 En ollut ihan varma vastasitko mulle kun oli kaks Tällästä^ mut tuskin itselleskään kirjottelet ;DKiitos ku jaksoit vastata, pitää käydä helsingissä. Toivottavasti löytyy.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miiact81 Kirjoitettu June 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2007 http://miisami.net/webpics/weddress.jpgTässä olis mun puku. Onko jollain saman tyylistä? Tallinnasta vuosi sitten ostin ja siellä SaloCenter liikkeessä oli lappu, jossa luki, että puku on Annie Couturen. Onkohan jossain originaalikuvaa puvusta? Puvun mallikin on hukassa ja samoin valmistaja voi olla muukin. Puku on ainakin ranskalainen ja jotain 2005 vuoden mallia.Onko joku nähnyt pukua myynnissä täällä tai tietoa nimestä tms.? Ensi viikolla pääsen pukemaan puvun päälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miiact81 Kirjoitettu June 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2007 Olisi mukava löytää oma puku netistä - olen jo etsinyt kauan ja hartaasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeRoy Kirjoitettu June 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2007 Valmistajaa etsin. Olen netistä löytänyt kuvan mutta enpä lainkaan muista mistä : Tietaisikö joku? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu June 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2007 Relle: pukusi kuva on myös tuola tafti-puku osiossa. Bongasin sieltä että on Amsale collectionin puku (amsale.com ilmeisesti) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeRoy Kirjoitettu June 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2007 Kaunis kiitos mares Seuraava kysymykseni onkin: tietääkö kukaan saako Amsalen pukuja Suomesta? Tuntikausien googletukseni ei tuottanut tulosta... :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurora_borealis Kirjoitettu June 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2007 mikä puku tuo ensimmäinen on, ja onko yläosa erillinen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu June 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2007 Sincerity 3161 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu June 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2007 mikä puku tuo ensimmäinen on, ja onko yläosa erillinen?Hei, tarkoititko tätä pukua? Kyseessä on Sincerity 3112 (Kävin lisäämässä puvun mallin ja numeron vielä alkuperäiseen viestiin kun olivat siitä jääneet pois). En osaa sanoa onko puku yksi- vai kaksiosainen, varmasti puvun omistavat naikkarit, jotka ovat tähän ketjuun kirjoittaneet, osaavat tässä asiassa auttaa jos vaikka haluat privaa laittaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
untuv1kko Kirjoitettu June 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2007 Oi! Kuvia puvusta (sincerity 3161) siis löytyi! Kiitos Bellis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_utsi Kirjoitettu June 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2007 Toiset kiitokset Bellikselle, kun löytyi kuvia S 3149 puvusta! Hyvältä näyttää ja hassua, että olin itsekin suunnitellut pitsikuvioista huntua (juuri sama pituus!) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu June 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2007 untuv1kko ja m_utsi, kiva jos kuvista oli apua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PePPi83 Kirjoitettu June 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2007 Löytyykö mistään kuvia Rembo Stylingin Fiesta-puvusta? Mulla on tuo hääpukuna, mutta kuvia siitä en netistä ole löytänyt. Tai joku kuva oli, mutta siinäkin oli väärä hame... Kyseisiä pukuja ei ilmeisesti enää edes valmisteta. Puku on vihreä väriltään, siinä on olkaimet ja paljetteja yläosassa ja joku kukkahörhötys myös Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nectarinea Kirjoitettu June 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2007 Tämä onkin hankalampi... Olen yrittänyt etsiä kuvaa takaapäin tai päällä tästä puvusta, mutta puku on (ymmärtääkseni) -05 vuoden mallistosta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TyttoNemo Kirjoitettu June 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2007 Löytyi!!!http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=181990330Ivoryna ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nectarinea Kirjoitettu June 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2007 Wau, Mahtavaa! Kiitos TyttoNemo! Mietittiin tos omelijan kanssa kuinka toi laahus rakentuu, mut noista kuvista selvisi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TyttoNemo Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Olepas hyvä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Tietäiskö kukaan, kenen suunnittelema tämä puku on? Tai mistä näitä sais? Oon ihastunu tähän pukuun. Tämmönen oli myynnissä tuhkimotarina.tarjoaa.fi sivulla; tietääkö kukaan millanen sivu/nettikauppa tämä on? Oli ihmeen edulliset hinnat, joitakin sotteroja jopa 400 eurolla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cherry83 Kirjoitettu June 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2007 Löytääkö kukaan kyseista nana couturen pukua eri värisenä? http://www.bruidszolder.nl/romanstisch/nc1147.jpgpuku oli muistaakseni haalea vanhan roosan sävyinen ja tuossa kuvassa tuo tummempi kangas oli läpinäkyvämpää, kevyttä harsoa. :-? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurora_borealis Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 tuli mieleen se teemu muurimäen valmistama puku joka oli kahvimainoksessa, oli nimittäin ihana. Onko sen tyyppistä pukua jossain tarjolla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 ^ http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/Y...?num=1156322186 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaweka Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 morsmaikkuJ0708 kirjoitti 12.06.2007 - 21:21:59:Tietäiskö kukaan, kenen suunnittelema tämä puku on? Tai mistä näitä sais? Oon ihastunu tähän pukuun.Tämmönen oli myynnissä tuhkimotarina.tarjoaa.fi sivulla; tietääkö kukaan millanen sivu/nettikauppa tämä on? Oli ihmeen edulliset hinnat, joitakin sotteroja jopa 400 eurolla... Täällä tuhkimotarina.fissä noi puvut on muuten vaan kopioita noiden valmistajien puvuista, ei siis aitoja. Kysyin tuolta että onko mahdollista saada Sincerityn pukuja, ja sanoivat että on mahdollista, mutta että puvut ovat vain kopioita alkuperäisistä ja ne valmistetaan Kiinassa. Aitoja pukuja ei siis tuolta saa, tai näin ainakin käsitin.Tästä myös johtuu edullinen hinta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts