minku81 Kirjoitettu February 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2007 Olen kyllä sovittanut ja tilannut jo kyseisen pukumallin ivoryn värisenä, mutta kun tuo muisti pätkii... En ottanut itsestäni kuvia puku päällä ja netistä en ole löytänyt puvusta kuvia kuin edestä päin, niin olisiko kenelläkään puvusta kuvaa takaapäin? Olisi kiva muistella mitä sitä tuli tilattua... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miu Kirjoitettu February 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2007 Tuollainen löytyi, ei kovin hyvä mutta toivottavasti on edes oikea puku http://www.brollopstorget.se/Annonser/?details=27610 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minku81 Kirjoitettu March 3, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2007 Kiitos, kyllä se taitaa olla sama puku. Itselleni ei vain tule huntua eikä käsineitä, niin se vähän muuttaa ulkonäkökä, mutta tuttu pitsireuna näkyi takaosassa. Nyt pääsen muistelemaan pukuani paremmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi81 Kirjoitettu March 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2007 Oisko kellään kuvia sincerity 3141 mallista?????? Ei ole netissä kun yks ja sama kuva sincerityn kotisivuilla (ja siinäkin vain puolet puvusta näkyy). http://www.sinceritybridal.com/photos_big/...50919083847.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu March 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2007 Toivottavasti tämä on oikea puku... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi81 Kirjoitettu March 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2007 Kiitos kuvasta Bellis. Ostin ton(sincerity 3141) puvun ja ihastuin siihen heti ja se oli sellainen mistä olen haaveillu, mut en ole sitä nähny kun itseni päällä, siksi kysyn kuvia. Kiitti hirveesti!!!! Olis kiva saada vielä lisää kuvia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fandango Kirjoitettu March 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2007 Mulle tulee kans tää puku ja oon harmitellut kun netissä on vaan toi puolikas kuva!Mutta tässä olisi puvusta jonkinlaisia kuvia mallin päällä : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi81 Kirjoitettu March 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2007 Aivan ihana puku sulla!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruusuliini Kirjoitettu May 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2007 Moikka! kävin varamaassa ton sinerityn 3112 ! Ihana puku Mutta olisko kellään kuvia siitä, kun netistä löytyy tasan kaksi kuvaa ja nekin kullanvärisenä! mulle tulee valkoisena! Niin ja jos jollain ollut just toi sama puku, niin kertoisko vähän kokemuksia, esim kuinka pysyi päällä yms ;D Kiitos kaikille jo etukäteen :)[edit]Korjasin typon otsikosta. B[/edit] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu May 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2007 Sincerity 3112 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu May 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2007 Tässä puku vielä valkoisena[img width=600 height=500]http://www.hochzeits-forum.de/public/images/usershops/brautkleid37_1.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonina Kirjoitettu May 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2007 Mulla on kaapissa tulevia häitä varten kyseinen puku, aivan ihana!!! Rakastuin sovituksessa heti enkä enää edes katsellut muita =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruusuliini Kirjoitettu May 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2007 Meillä meinas melkein olla sama hääpäiväkin, kirkko varattiinkin 180807 mutta juhlapaikan takia siirrettin häät 170807 ;D Minkä värisenä sulle tulee? Utelias ku olen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minku81 Kirjoitettu May 13, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2007 Aivan ihana puku sulla!!!Kiitos Suvi 81! Se oli kuvassa ja päällä just sellanen, mitä olin ajatellut. Ja vieläpä todella ihanan tuntuinen päällä, kun tuo korsettiyläosa on niin tukeva... Ja nyt se unelma on jo kotona odottamassa juhlapäivää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Happy Bunny Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 Ihana puku Minulle tulee tämä myös Aiotteko te laittaa liivit vielä alle? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruusuliini Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 En kyllä ajatellut kun tuntui niin tukevalta ja hyvältä päällä ilman liivejäkin.. Millaisen vanne hameen meinaatte laittaa jos laitatte? Siis montako vannetta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fröken Strand Kirjoitettu May 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2007 Oi ihanaa!Haaveilen itse samasta puvusta! Valkoisena nimenomaan.En ole kyllä käynyt vielä sovittamassa. Olen sen verran pienikokoinen, että toivon etten "huku" puvun sisään...Mutta kaunein näkemäni puku on ehdottomasti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
empula Kirjoitettu May 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2007 Olisin kiinnostunut tästä puvusta, olisiko kellään kuvia tästä? Siis lähinnä oikeita kuvia? Kokemukset myös kiinnostaa--- ja osto! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnuska Kirjoitettu May 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2007 Onko tuo sama puku kuin tuolla ketjussa, missä on naikkareiden omia pukuja sivulla 15 - Bellin puku? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
empula Kirjoitettu May 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2007 Saattaapi ollakin, ainakin melko samalta näyttää. Hyvä huomio! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarppas Kirjoitettu May 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2007 Mulla oli sama puku vuosi sitten Alla oli olkaimettomat liivit varmuuden vuoksi ja kaksivanteinen hame!Puvun kanssa oli yllättävän helppo liikkua ja vessaankin pääsin omin voimin ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_utsi Kirjoitettu May 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2007 Löytyykö kuvia Sincerityn 3149 puvusta käytännössä, uteliaisuuttani kyselen, kun tuli tilattua ko. puku :[edit]Muokkasin tekstiä koska otsikkorivillä olevaa kysymystä ei välttämättä huomaa nyt kun ketjut on yhdistetty [/edit] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu May 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2007 Laitetaan nämä kuvahaut ja valmistajakyselyt nyt samaan ketjuun Tämä säästää sekä aikaa että tilaa kun ei etusivulla ole samaan aikaan esim. kolmea kuvienetsintäketjua. Ystävyydellä Bellis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
untuv1kko Kirjoitettu May 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2007 Löytyykö keneltäkään kuvia sincerityn puvusta 3161 "livenä" päällä? Tuo malliston kuva ei oikein anna oikeutta puvulle.. Te joilla tuo puku on ollut, niin oletteko pitäneet ruusukkeet vai poistaneet ne? Pähkäilen itse mitä teen ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu May 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2007 nostetaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts