jennimk1 Kirjoitettu January 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2008 Hei!Onko kellään kivaa ideaa kun haluaisin kimpuksi pelkkää peikonpähkinän oksaa tai korkeintaan jonkun pienen kanssa. En niin niitä kukkia kaipaa ja häät on talvella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murigga Kirjoitettu January 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2008 Tässä olis tällainen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miukumauku75 Kirjoitettu June 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2008 Löytyisikö vielä hinta-arviota? Mietimme pöytäkoristeiksi peikonpähkinää, mutta ajatuksen voi unohtaa, jos jo pelkän oksan hinta on kalliimpi kuin muutama ruusu, saatikka sitten, että nämä olisi yhdistetty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenan Kirjoitettu June 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2008 (muokattu) Mistä tuota peikonpähkinäoksaa voi Helsingissä ostaa? Keneltä löytyisi tietoa? Muokattu: June 5, 2008, käyttäjä: lenan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miukumauku75 Kirjoitettu June 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2008 Varmaan kokolailla kukkakaupasta kuin kukkakaupasta. Ainakin asematunnelissa (Kaivo-kukka?) muistaisin nähneeni. Hintaa ei tosiaan ole tullut katsotuksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hheidi Kirjoitettu December 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2008 (muokattu) Siinä olis jotaki mitä löysin..Edit. Tosin en oo varma tuosta vasemmanpuoleisesta että onko se varmasti peikonpähkinä. Ei oo ainakaan niin kippurainen mitä ne kukkakaupassa oli. Muokattu: December 15, 2008, käyttäjä: hheidi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miaraana Kirjoitettu November 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2009 (muokattu) Tässä mun kimppuni maistraattivihkimisestä Muokattu: November 27, 2009, käyttäjä: Miaraana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olive Kirjoitettu November 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2009 Miaraana, tosi kaunis kimppu! Saako udella, että minkä verran siitä maksoit? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heinämorsian 2010 Kirjoitettu January 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2010 Upea kimppu Miaraana. Tuo on yksinkertainen ja erittäin kaunis. Mitenköhän tuollaisen kimpun heitto mahtaa onnistua??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tähtis Kirjoitettu February 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2010 (muokattu) Miaraanan kimppu oli kyllä nätti! Kannoitko käsivarrella vai miten?Mulla oli toukokuussa tämmönen. Tykkäsin kyllä valtavasti ja kimppu viritti häätunnelmaan edellisenä iltana viikon sairastelun jälkeen! Muokattu: February 19, 2010, käyttäjä: tähtis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zebraliini Kirjoitettu March 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2010 Mulla oli kimppu, jossa neljän punaisen ruusun keskeltä nousi muutama oksa peikonpähkinää, vartta oli jätetty suunnilleen saman verran kuin nuo oksat nousivat kimpun yläpuolelle. Heitin kimppuni (vaikken millään olisi raaskinut) eikä siinä oikeastaan ollut muuta ongelmaa kuin että tarvittavaa voimaa oli hiukan vaikea arvioida ja kimppu lensi vähän liian pitkälle. Mulla oli peikonpähkinää myös hiuskukassa, voin laittaa kuviakin, kunhan saadaan ne kuvaajalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
punavius Kirjoitettu April 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2010 Onpa upeita kimppuja! Rakastan peikonpähkinää, mutta ei tullut mieleenkään, että sitä voisi laittaa hääkimppuun. Mulle tulee auringonkukkia, sopiskohan niihin pari peikonpähkinän oksaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mai2010 Kirjoitettu April 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2010 (muokattu) No mulla oli tällanen yksinkertanen kimppu, jossa on peikonpähkinän oksa, gerbera ja kaksi neilikkaa. AIVAN IHANA Muokattu: April 29, 2010, käyttäjä: Mai2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puny88 Kirjoitettu May 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2011 Haluaisin kimpuksi rannekimpun, jossa on ainoastaan murattia, peikonpähkinää ja männynkäpyjä, mutta floristi sanoi ettei pähkinää voi taittaa ympäröimään kimppua, kun on niin kovaa... Itse ehdotti pajua joka sitten "naamioitaisi" ruskeaksi sillä hassulla teipillä... Onko todella näin ettei rannekimppuun voi laittaa pähkinää reunustamaan (en siis halua että se roikkuu pitkin poikin ja tarttuu joka nurkkaan), ja jos pähkinää ei voi käyttää, niin olisiko tiedossa jotain muuta käkkäräoksaa, joka tähän sopisi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurjenpolvi Kirjoitettu June 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2011 Oi kun kauniita kimppuja! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts