Vio Kirjoitettu June 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2013 Meillä vieheet sulhaselle, bestmanille, isälleni ja luultavasti myös housupukuun puheutuneille kaasoilleni. Tässä tapauksessa näyttänee kivemmalta kuin rannekukat, joita olin ensin ajatellut. Morsiusneitona toimiva tyttäremme saa oman pienen kimpun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku-80 Kirjoitettu July 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2013 meillä tulee sulhaselle ja kahdelle bestmanille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emilien Kirjoitettu July 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2013 Meillä tulee vieheet sulhaselle, kahdelle bestmanille ja meidän 3v. pojalle. Sulhasen vieheessä on ruusu ja freesiaa, bestmaneilla vain ruusut ja pojalle tulee pikkuinen viehe freesialla ja vihreällä lehdellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karjalan nainen Kirjoitettu July 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2013 Mä tilasin vieheet sulhaselle, bestmanille, kahdelle kaasolle sekä vanhemmille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liljankukkanen Kirjoitettu June 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2014 Morsiuskimpun tilaaminen alkaa olla hyvinkin ajankohtaista, ja siitä tuli mieleeni, että kuuluko sulhasella aina olla viehe? Minun asustaan tarkka sulho oli vähän sitä mieltä, että "joku rehu" siinä rintapielessä pilaa hänen lookkinsa.. Onkohan tähän viehejuttuun jotain sääntöä tms.? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnipsu Kirjoitettu June 24, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2014 (muokattu) meillä rintakukat tuli sulhaselle, seremoniamestarille, kahdelle sulhaspojalle ja kummankin isälle ( isille valkoiset, muille punaiset ) ja äideille valkoiset rannekukat! Muokattu: June 24, 2014, käyttäjä: nnipsu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu June 25, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2014 Morsiuskimpun tilaaminen alkaa olla hyvinkin ajankohtaista, ja siitä tuli mieleeni, että kuuluko sulhasella aina olla viehe? Minun asustaan tarkka sulho oli vähän sitä mieltä, että "joku rehu" siinä rintapielessä pilaa hänen lookkinsa.. Onkohan tähän viehejuttuun jotain sääntöä tms.?Viehe (kuten moni muukaan asia) ei todellakaan ole pakollinen Jos sulho ei koe sitä omaksi jutukseen, sen voi huolettaa jättää pois - pointtihan on, että viihtyy ja kokee itsensä kauniiksi/komeaksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
OhYeah! Kirjoitettu July 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2014 Haluan appivanhemmilleni ja omille vanhemmilleni(ei puolikkaille) vieheet ja rannekukkaset,haluan kaikkien vieraiden tietävän,kenen lapsosia hääpari on sulhaselle ja bestmanille viehe(ei edes kysytä haluavatko) ja mietin nyt kaasojani.Haluanko heillekkin rannekukkaset,tosin eriväriset kuin äiskällä ja anopilla vaiko rannekorut,joita olen katsonut kaason lahjana... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nukkukerho Kirjoitettu July 31, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2014 Meillä vieheet tulee vain sulhaselle ja bestmanille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hannarii Kirjoitettu October 21, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2014 Meillä oli vieheet sulhasella ja kolmella bestmanilla. Tehtiin ne vähän niinkuin talkoo työllä. Sulho ja bestmanit saivat syksyn metsästää lintuja ja minä sidoin niiden sulista ihanan värikkäät vieheet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelmiHeli Kirjoitettu February 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2015 Meillä vieheet tuli sulhaselle, bestmanille ja morsiamen isälle. Sulhaselle oli toinen viehe varalle onnittelujen jälkeen. Suosittelen, jos vieraat on kovia halailemaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heinärouva Kirjoitettu February 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2015 Meillä tulee vieheet sulhaselle, bestmanille, appiukoille ja seremoniamestarille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vadelmainen2015 Kirjoitettu March 1, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2015 Me olemme ajatelleet että vieheet tulee sulhaselle ja bestmanille. Kaasolle tulee sitten hiuksiin kukka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tittana Kirjoitettu March 13, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2015 Meillä oli vain sulhasella, eikä kukaan sitä kyllä muille kaipaillutkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 14, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2015 Minun olisi tarkoitus tehdä vieheet itse. Sulholle hieman erilainen kuin kahdelle bestmanille ja isille. Jos diy-suunitelma kaatuu, ostan varmaan vain sulholle, kun ne ovat niin kalliita / valitsen kukkakaupan, jossa kimpun hintaan kuuluu viehe. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vadelmainen2015 Kirjoitettu March 21, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2015 Tipzilla, ihana ajatus tuo itse tekeminen! Kunpa omat taitonikin (ja hermoni...) riittäisivät tuollaiseen. Mutta koska epäilen näitä molempia, tilataan sitten kukkakaupasta. Tuossa "meidän" kukkakaupassa kerrottiin kysyttäessä, että täällä viehe on kukan hinta + 1-2 euroa. Alkuun pidin edullisena, mutta tuumin sitten että hintoihinsahan nekin tulee kun kyse on kuitenkin niin pienistä kukkakoristuksista... Minkä hintaisia vieheet ovat muualla päin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 21, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2015 ^ Itsehän en pidä edes askartelusta, eikä ole mitään kokemusta vieheen teosta, mutta diy-videoilla näyttää suht helpolta. Täältä muistan näkeneeni vieheiden olevan 12-17 €, joka on mielestäni aivan naurettava hinta yhdestä kukasta (esim. iso neilikka 2 €) ja parista vihreästä osasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeiMo Kirjoitettu March 24, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2015 meillä oli sulhasella ja bestmaneilla. kaasoilla ja äidillä oli kukkia hiuksissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrs J Kirjoitettu April 28, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2015 Sulhaselle, best maneille ja mahdollisesti minun isälle. Tarkoitus olisi, että sulhasen on samoista kukista minun kimpun kanssa ja muille sitten kaasojen kimppuihin/hiuskoristeisiin sopivat . Menee ehkä vähän off topiciksi, mutta onko myös muiden kaasoille tulossa kukkakippuja vai onko tämä jostain jenkki leffoista keksitty tapa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allegro Kirjoitettu May 1, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2015 Minusta on kiva tapa osoittaa vieheillä/muutoin kukilla juhlan kannalta "tärkeät" henkilöt - siispä vieheet sulhaselle ja bestmanille, lisäksi pieni kukka kaasoille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaLydia Kirjoitettu May 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2015 Näillä näkymin vieheitä ei ole tulossa kenellekään. Sulhaselle sitä ehdotin, mutta ei tuo lämmennyt oikein idealle. Niinpä tuntuisi vähän älyttömältä sitten tehtailla niitä vieheitä muillekaan. Minulle tällä asialla ei ole kauheasti merkitystä, säästyypä sekin raha. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellanna Kirjoitettu May 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2015 Meillä vieheet oli iseillä, miehellä pukuna oli virkapuku, johon viehettä ei saa laittaa. Äidit taasen eivät vieheitä halunneet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verdier Kirjoitettu May 23, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2015 Sulhaselle, bestmanille, kaasolle, sulhaspojille ja äideille tuli vieheet. Morsiustytöille pikku kimput. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helinäkeiju_ Kirjoitettu May 23, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2015 Meillä on tulossa vieheet sulhaselle ja Bestmanille ja kaasoille hiuskukat tai rannekukat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaughterOfTheMoon Kirjoitettu August 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2015 Minä olen nyt näitä kukkajuttuja pyöritellyt tässä ihan huolella ja päädyin siihen että tilaan vielä noita sinisiä teko-calloja muutaman lisää ja teen sulhaselle ja bm:lle jonkunlaiset vieheet ja kaasolle rannekukan. Kysyin tahtooko hän hius- vai rannekukan ja vastaus tuli kun tykin suusta Jaksa niitä sitten iseille ja äideillekin tekemään, kun kuitenkin on niin pieni porukka että varmasti juhlakansa tietää/huomaa ketkä on niitä vanhempia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts