norriska123 Kirjoitettu November 5, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2018 Ensimmäiset tunteet olivat epäusko ja onni. Epäusko siksi, että tilanne oli sellainen, etten osannut odottaa kosintaa ollenkaan, se tuli aivan puun takaa. Kosintaa siis osasin odottaa, mutta en tuossa tilanteessa. Vieläkään se ei tunnu todelliselta, mutta ehkä sitten kun sormukset saadaan sormeen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissHermione Kirjoitettu November 10, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2018 Todella suuri onnellisuus sekoittuneena "lievään" epätodelliseen oloon. Vieläkään en kuukauden kihloissa olon jälkeen oikeen usko tätä todeksi. Kosinta oli ihana, meidän näköinen, ja olen kiitollinen siitä, että olen saanut noin hyvän tulevan aviomiehen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katijohanna90 Kirjoitettu April 3, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2019 Olen helpottunut ja onnellinen ratkaisusta. Kuten kaverini sanoi: "Nyt te olette oikeasti pari ja sitoutuneita kaikkien silmissä." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts