-Heidi- Kirjoitettu January 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2008 Ota kaikki muu sen tikkerin teksteistä pois, paitsi kuvan osoite. Eli laitat vain näin:[img=www.tikkerinosoite.png] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pikku_kolikko Kirjoitettu January 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2008 Kiitos. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Heidi- Kirjoitettu January 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2008 Kiva kun olin avuksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilyAnn Kirjoitettu January 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2008 (muokattu) voisiko vika olla kohdallani tickeri tyypissä? koska sain painonseuranta tickerin ongelmitta liitettyä, mutta hää-valikoimasta tehty tickeri ei onnistu?Edit. vaikuttaisi etten saa liitettyä mitään "aktiivisia" tikkereitä, eli jotka laskevat ja muokkaantuvat "itsestään", muuten herjaa heti noista img-tageista. Sen sijaan tuollaisen passiivinen versio niinkuin tuo painonseuranta, jossa joudun itse käymään tilannetta aina muokkaamassa, saan liitettyä ongelmitta! Ehdotuksia?Edit.2 Nyt sain tickerin näkyville Oon kyllä vähän hämilläni! Kokeilin samaa tickeriä laittaa hetkeä aiemmin kopioimalla osoitteen kuvan ominaisuuksista, eikä onnistunut. Nyt kopioin tismalleen saman osoitteen tickerisivuston image URL-laatikosta ja tickeri näkyykin ??? Menee yli ymmärryksen, ei vaan tajua.Ja edelleen hämää se, että kun esmes. TicketFactoryn sivuilla ei ole tuollaista image URL-osoitetta, vaan se täytyy sieltä kuvan ominaisuuksista kopioida, niin miksi se näyttäisi kaikilla muilla onnistuvan mutta mulla ei? Jos jossain vaiheessa keksitte tuohon selityksen ja ratkaisun, niin kertokaa ihmeessä, vaihdan siinä vaiheessa mieluisampaan tickeriin Muokattu: January 6, 2008, käyttäjä: LilyAnn Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
alma-kaarina Kirjoitettu January 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2008 kiitos kaunis! blondi kun ei tuommoista vaihtoehtoa tajunnut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ritsku Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Minulla on kanssa samoja ongelmia, onko sen tikkerin paikka tuolla: motto/ilmoitus vai missä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Minulla on kanssa samoja ongelmia, onko sen tikkerin paikka tuolla: motto/ilmoitus vai missä? Ei, vaan hallintapaneelistasi löytyy kohta Muokkaa allekirjoitusta (otsikon Personal profile alta). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimuli Kirjoitettu February 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2008 Kokeilenpa toimiiko äskeinen yritykseni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
4.4.2008 Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 Mistä saan päikkyyni laskurin? On hävinnyt kun tuli tämä uusi versio Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 Siis tarkoitatko tommoista tickeriä, kuten esim. mun allekirjoituksessa?Sun pitää ensin mennä jollekin sivustolle, jossa voi tehdä laskurin (esim. mä tein ton sivulla tickerfactory.com, mutta muitakin hyviä sivustoja on), tehdä siellä laskuri ja liittää se allekirjoitukseen tai minne nyt sen haluatkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helkky84 Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 (muokattu) mä en osaa ollenkaan...eli muokkaa allekirjoitustasi ja sitten mulla on jo se osote niin mihin se liitetään? mistä mä saan sen kohdan mistä tulee ne img:t ....... Muokattu: February 27, 2008, käyttäjä: Helkky84 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ohdakkeenkukka Kirjoitettu February 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2008 Mulla herjaa kanssa eikä tikkeri näy.Mä en vaan osaa http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/4;1.../9be7/event.png Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rastas Kirjoitettu March 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2008 (muokattu) Aika hankalalta vaikuttaa, testaan kuitenkin 'Eipä näytä onnistuvan. Arghh!Jihaa! Se toimii Muokattu: March 2, 2008, käyttäjä: rastas Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabriella Kirjoitettu March 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2008 Miekii yritin saada allekirjotukseeni liitettyy sen tickerin, mut tuli vaan linkki.. :/ mitenköhän sen kuvan sais siihen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu March 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2008 Cabriella: Laita toi linkki tämmöisten väliin [ img] [/img ] (jätä kuitenkin noi välilyönnit pois), niin sitten pitäis näkyä kuvana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabriella Kirjoitettu March 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2008 sain viimeinnii sen tikkerin näkyviin, jee. vei aikaa ja hermoja mut nyt se on siinä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotta Kirjoitettu March 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2008 onnistukohan..?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanteri Kirjoitettu April 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2008 (muokattu) No kun minen osaa!!"Sorry, dynamic pages in the tags are not allowed"En saanut tuolta tickeristä kuvan linkkiä suoraan. tuon ilmotuksen saan jos yritän linkana .png -kuvaa img-tagien väliin.... kaipa mä vaan oon harvinaisen tollo...Käyttääkötää sivusto Html :lää vai bb-koodia vai jotain muuta...??tuolla se kumminkin on: http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/4;4.../7f87/event.png Muokattu: April 2, 2008, käyttäjä: Hanteri Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowflake83 Kirjoitettu April 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2008 (muokattu) Täällä kanssa testaillaan... Juu eli en siis osaa. Kokeilin kanssa tuota [ img] [/img ] väliin laittamista, mutta ei toimi...Miulla sama kysymys kuin Hanterilla, eli mikä koodi noista kolmesta allekirjoitukseen tulisi liittää..?Mie oon ihan pihalla... Eli ei siis sittenkään mitään, tämä blondi hokasi sittenkin miten tuon saapi toimimaan. Jippii. Muokattu: April 15, 2008, käyttäjä: snowflake83 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeminia Kirjoitettu April 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2008 (muokattu) testing..Tyhmä mikä tyhmä Muokattu: April 22, 2008, käyttäjä: Anzgu123 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeminia Kirjoitettu April 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2008 (muokattu) testing..kertoisko joku mitä vikaa tossa "osotteessa" on?Hermot menee, taidampas jättää tän foorumin hetkeks rauhaan HYVÄSTI Muokattu: April 22, 2008, käyttäjä: Anzgu123 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu April 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2008 testing..kertoisko joku mitä vikaa tossa "osotteessa" on?Hermot menee, taidampas jättää tän foorumin hetkeks rauhaan HYVÄSTIMm, missä osoitteessa? Sulla on tossa allekirjoituksessa linkki hääpäiväkirjaan, ja se näyttää olevan ihan oikein. Pitäiskö joku tickerikin olla, kun mä en ainakaan näe?Eli otat sen tickerin osoitteen sieltä sivulta, missä olet tickerin tehnyt ja liität sen kuvaksi allekirjoitukseen [img ][/img ] -tagien väliin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Like-Angel Kirjoitettu April 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2008 (muokattu) Helpoin tapa on tehdä siten, että:1) mene sivulle, jolla aiot tickerin tehdä2) täytä tarvittavat tiedot3) kun ticker on valmis, paina oik. hiirennappia tickerin päällä ja "kopioi kuvan osoite"4) avaa viestikenttä ja paina "Fonts" alapuolella olevaa pientä ikkunaa, jossa lukee "Insert Image"5) liitä siihen kopioitu kuvan osoite6) ja ticker pitäisi olla valmis Tämä on helpompaa, kuin etsiä mikä niistä koodipätkistä pitää kopioida ja liittää Muokattu: April 23, 2008, käyttäjä: KeväänMorsian Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Like-Angel Kirjoitettu April 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2008 Tässä ohje selkokielellä Helpoin tapa on tehdä siten, että:1) mene sivulle, jolla aiot tickerin tehdä2) täytä tarvittavat tiedot3) kun ticker on valmis, paina oik. hiirennappia tickerin päällä ja "kopioi kuvan osoite"4) avaa viestikenttä ja paina "Fonts" alapuolella olevaa pientä ikkunaa, jossa lukee "Insert Image"5) liitä siihen kopioitu kuvan osoite6) ja ticker pitäisi olla valmis Tämä on helpompaa, kuin etsiä mikä niistä koodipätkistä pitää kopioida ja liittää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonya14 Kirjoitettu April 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2008 Mä oon nyt kyllä kanssa ihan onneton näitten kanssa, en vaan saa sitä laskuria oikeeseen paikkaan tai ylipäätään ollenkaan näkymään... Plääh... Kun mä en tajuu missä tollainen allekirjoitus kohta edes on?!? Ja kokeilin noilla toisillakin ohjeilla, mutta mulla ei tule siihen ollenkaan semmoista kohtaa, että "kopioi kuvan osoite" vaan pelkkä kopioi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts