Guest Kirjoitettu November 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2006 Eli siis, te joilla on hääkuvaus ennen varsinaista hääpäivää, miten ootte aatellu menetellä kukkien kanssa? Aiotteko hommata kuvausta varten hääkimpun vai mennä ilman kukkia? Ja jos kuvaus on hääviikolla ei ehken sama kimppu säily sinne hääpäivään asti Sulhasen viehe ei nyt varmaan oo kauhea investointi kahteen kertaan, mutta kimppu voi olla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JK Kirjoitettu November 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2006 Meillä kuvat otetaan kans ennen häitä ja olen myös miettiny tuota kukka asiaa, eli kokemuksia kaivataan. Häät on talvella ja osa kuvista on ulkona, eli niihin ei luonnollisestikkaan tarvi kukkia. Sisäkuvissakin ollaan ajateltu luultavasti hieman erilasta ideaa joissa kimppua ei tarvitse, mut koristekukat olisi ehkä kiva saada mukaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Babyjane Kirjoitettu November 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2006 Sama probleema täälläkin. Kysyinpä siis tuolla ammattilaisfoorumillakin aiheesta.Suora linkki tästä: [smiley=smiley_down.gif]http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/Y...?num=1157217505 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JK Kirjoitettu November 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2006 Kiitos Babyjane [smiley=dankk2.gif]! Saman tyylistä kimppua olen suunnitellut ja koriste kukatkin tulee omilla varsilla, saadaan siis tehä taas just niin kuin halutaan : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu November 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2006 Muutkin onneksi pohtii samaa asiaa..mä kyllä epäilen, että mun kimppu ei tuu kestään viikolta sinne lauantaille asti..tosin, en ole vielä mitään lopullista sen suhteen lyöny lukkoon. Mutta voi olla, että haluaisin pioneja ja epäilen niiden säilyvyyttä. Tyhmäähän se tietty olis olla kuvissa ilman kimppuakin..pitänee kartottaa hintojakin vielä..onneksi on vielä aikaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonmaid Kirjoitettu November 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2006 Meillä oli kuvaus paria viikkoa ennen. Miehelle ostettiin samantyyppinen viehe (ei ollut lopulta aivan samanlainen) ja minulle hankittiin yksi valkoinen ruusu. Se ei sitten ollut kuin ihan muutamassa kuvassa lopulta. Ihan hyvin onnistui siis ilman kimppuakin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu November 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2006 Täytynee harkita sitä vaihtoehtoa, että kuvassa on pienempi versio hääkimpusta, tai vain yksi kukka, kuten Moonmaidilla oli ollut. Tämä selvinnee, kun alan varmistella kimppuani ja saan tietää sen hinnan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
.dcera Kirjoitettu December 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2006 Tyhmä kysymys, mutta ihmettelen täällä että jos kuvaus on jo päiviä aikaisemmin (ei siis vain vihkimistä aikaisemmin), niin onko se sitten sovitettu samalle päivälle koekampauksen ja meikin kanssa?Ettekkö ole saaneet aikaa samalle päivälle ollenkaan? Itse täällä nimittäin tuskailen kuvausaikataulujen kanssa...Pahoittelen tyhmiä kysymyksiäni, mutta en ole koskaan aiemmin kuullut, että kuvaus olisi joskus muulloin kun varsinaisena vihkimispäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu December 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2006 .dcera näin olisi tarkoitus toimia, eli siis koekampaus ja -meikki samalle päivälle kuvauksen kanssa. Meillä tulee miljöökuvaus, joten kuvaaja itse ehdotti, että kuvat otettaisiin aiemmin sillä viikolla, eikä vasta hääpäivänä. Kuvaaja tulee tosin vielä hääpäivänäkin meitä kirkkoon ja juhlaan kuvaamaan. Ja itseasiassa, kun kuvaus on aiemmin, niin ehkä sille on silloin enemmän aikaa ja juuri se aikataulujen sovitteleminen hääpäivänä jää vähemmälle..meillä näin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts