Pikkuinen_2 Kirjoitettu November 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2006 Yksi sukulainen ehdotti että meitä kuvattais kirkolla kun studio on liian kaukana ja juhlapaikka ei ole hurjan kuvauksellinen eikä ilmoistakaan aina tiedä. Miten ja missä kohtaa kirkkoa voi saada muuta kuin vihkiseremonia kuvia?Hautakivilläkö? Rappusilla? Ai niin, sataa vettä Kertokaa kokemuksistanne! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Kirjoitettu November 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2006 Me ainakin ajateltiin ottaa kuvia kirkon pääovella. Riippuu tietenkin kirkosta ja sen miljööstä, missä kuvia voi ottaa. Hautakivien kanssa en välttämättä kuviin menisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest finn_lily Kirjoitettu November 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2006 Muurilla, portilla, ovella, rappusilla, seinän vierustalla, kasvillisuutta vasten, puita vasten, sisätiloissa penkeillä, portailla, kynttilätelineellä... Hyvä kuvaaja kyllä osaa asiansa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttu06 Kirjoitettu November 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2006 Kannattaa ottaa huomioon, että onko aikaa ottaa kuvia. Me ehdimme ottaa muutaman kuvan kirkon sisällä ja ulkona, kunnes meidän piti väistyä seuraavan parin tieltä. Ennen vihkimistä ei ymöskään onnistunut, koska kirkko oli varattuna ja vieraamme alkoivat saapua aikaisin kirkonpihalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikkuinen_2 Kirjoitettu November 23, 2006 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2006 kiitoksia noista kuvauskohta ideoista! Mulla oli ihan tyhjä pää mutta nyt alkaa valjeta ;D Ja tosiaan, täytyisi varmaan kirkko varata jo tuntia aikaisemmaksi meille, että ehtii kuvata. Onnaksi on pieni paikkakunta että voi jopa onnistua... :-X Tulee varmasti kirkossa upeita kuvia kun on niin kaunis kirkko, tosin juhlakalut voisi olla hieman kuvauksellisempia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest surina81 Kirjoitettu November 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2006 Meillä oli kirkossa ammattikuvaaja. Muita kuvia otti kaverit ja sisarukset ei saatu sellasta kuvaa, missä oltais kirkonpihalla. Hääauton sisältä otettu kuva 1 kpl vähän epäonnistui mutta paljon ihania kuvia. Ainakin 300 kuvaa. Niin ja unohtui kuvat hääkimpun kanssa!!! (no kirkosta on kyllä...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-amalia- Kirjoitettu December 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2006 Itse olen ollut ns. kirkon henkilökuntaa, joten vinkkinä sanon: kuvaamisesta kannattaa mainita etukäteen vaikka suntiolle. Mikäli päivä ei ole suosittu, on ovet auki teitä varten aiemmin. Mikäli päivä on suosittu, luulen, että vihmiset menee kuvausten edelle varauksessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ennu. Kirjoitettu December 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2006 Meillä ei ollut lainkaan studiokuvausta, vaan kuvaaja oli mukana koko päivän. Käytiin kolmeen otteeseen kuvaamassa ns. potrettikuvia ja oon tosi tyytyväinen! Vihkimisen jälkeen ei hirveesti ehtiny, ku piti kiiruhtaa juhlapaikalle, mutta sitte juhlassa kuvattiin ulkona ja aivan ihania otoksia saatiin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts