lola Kirjoitettu August 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2007 Etsin halpaa :-? hääkuvausta kirkkoon ja jatkoille. Valitettavasti n.1000e on aivan liikaa...Tädin tai sedän kännissä ottamat kuvat, joissa jokaisessa on sormi tai pöydän kulma edessä eivät ole kiva muisto lapsille (jos niitä siunaantuu) häistä....Sattuisiko kukaan teitämään mistä voisin löytää esim. hyvän harrastelijakuvaajan tai opiskelijan Helsingin alueelta? Apuva! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kativee Kirjoitettu August 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2007 Moikka,kysy Olli Saloa - käy netissä ollisalo.net katsomassa yhteystiedot. Minä ainakin ihastuin kuviin. Lisäksi olen nähnyt kivoja hääkuvia, jotka on ottanut Valtteri Hirvonen eli norppa.net pitäis löytyä ainakin yhteystiedot.Menestyksellistä kuvaajan etsintää! Itselläni on hieman haasteita kun juuri kukaan ei ole kiinnostunut tulemaan kuvaamaan uuden vuoden aattona... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eevah Kirjoitettu August 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2007 Heippa!Toni Kivinen on loistava ja hyvänhinatinen kuvaaja --> www.toni-kivinen.fiOli meillä toukokuussa kuvaamassa sekä kirkossa, että juhlapaikalla ja saatiin todella onnistuneita kuvia! Hänen sivuiltaa löytyy portfolio.Eeva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
timantti77 Kirjoitettu August 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2007 tee samalla lailla kuin minä soita suoraan esim. helsingin tai lahden muotoiluistituuttiin valokuvaus puolelle ja tee lyhyt a4 mitä haet yms. lähetä se johtajalle ja hän lähettää sen opiskelijoille...sain itse kymmeniä viestejä joista yhden valitsin.tuli maksamaan 350€ ja kuvia otti aamun 10.00 - häätanssiin asti eli 20,00.käsitteli myös parhaimmat potretit, mutta itse käsittelin niitä vähän lisää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
supermorsian Kirjoitettu September 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2007 Suosittelen ehdottomasti Prime Directiven Tomia. Uskomattoman mukava ja sympaattinen kaveri, ja kuvat ihan mahtavia!! Ei haluttu ihan perinteisiä kuvia, ja tapaamisessa ennen kuvausta ideoitiin yhdessä kuvauspaikkaa yms. ja täytyy sanoa, että ollaan todella tyytyväisiä lopputulokseen. Tomilla on näkemystä ja mielikuvitusta vaikka muille jakaa. Ja koko päivän n. 9h kuvauksista veloitti 400e + ruuat ja matkakulut. Saatiin kyllä todella rahoille vastinetta. Voin laittaa kuvia privana jos haluatte nähdä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annia Kirjoitettu September 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2007 Moikka,kysy Olli Saloa - käy netissä ollisalo.net katsomassa yhteystiedot. Minä ainakin ihastuin kuviin.Suosittelen ! Saatriin läjäpäin hyviä kuvia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouva07 Kirjoitettu September 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2007 MoikkaMeidän häät kesäkuussa kuvasi Hanna Seppä (www.hannaseppa.com), suosittelen. Edullinen ja hyviä kuvia tuli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lola Kirjoitettu September 12, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2007 Kiitos paljon kaikille vastanneille, ja yksityisviestin lähettäneille, apua tuli paljon:)!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariiare Kirjoitettu September 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2007 Olen etsimässä potrettikuvaajaa pääkaupunkiseudulta ja toiveena olisi saada ei-niin-perinteisiä kuvia joko studiossa tai miljöössä (marraskuussa -07) mieluusti kohtuullisen edullisesti. Haluaisimme saada kaikki kuvat itselle esim. cd-levyllä, jotta kuvista voisi teettää/tehdä haluamansa määrän kopioita ilman mahdottoman korkeita kuluja. Onko jollakulla hyviä vinkkejä taitavista amatööreistä tai opiskelijoista? Esim. aiemmassa viestissä ehdotettu Hanna Seppä vaikuttaa hyvältä kuvaajalta, mutta ei ilmeisesti koe potrettikuvausta omaksi alakseen. Idea alan oppilaitoksiin soittelemisesta oli hyvä ja sen toteutankin varmaan seuraavaksi. Jos siis tiedätte hyviä kuvaajia, vinkatkaa! ~mariiare Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heizu Kirjoitettu January 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2008 Suosittelen ehdottomasti Prime Directiven Tomia. Uskomattoman mukava ja sympaattinen kaveri, ja kuvat ihan mahtavia!! Ei haluttu ihan perinteisiä kuvia, ja tapaamisessa ennen kuvausta ideoitiin yhdessä kuvauspaikkaa yms. ja täytyy sanoa, että ollaan todella tyytyväisiä lopputulokseen. Tomilla on näkemystä ja mielikuvitusta vaikka muille jakaa. Ja koko päivän n. 9h kuvauksista veloitti 400e + ruuat ja matkakulut. Saatiin kyllä todella rahoille vastinetta. Voin laittaa kuvia privana jos haluatte nähdä Hei!Onko sinulla yhteystietoja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektra Kirjoitettu February 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2008 Suosittelen ehdottomasti Prime Directiven Tomia. Uskomattoman mukava ja sympaattinen kaveri, ja kuvat ihan mahtavia!! Ei haluttu ihan perinteisiä kuvia, ja tapaamisessa ennen kuvausta ideoitiin yhdessä kuvauspaikkaa yms. ja täytyy sanoa, että ollaan todella tyytyväisiä lopputulokseen. Tomilla on näkemystä ja mielikuvitusta vaikka muille jakaa. Ja koko päivän n. 9h kuvauksista veloitti 400e + ruuat ja matkakulut. Saatiin kyllä todella rahoille vastinetta. Voin laittaa kuvia privana jos haluatte nähdä Olisiko sinulla yhteystietoja? En ainakaan googlettamalla löydä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nintsu Kirjoitettu March 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2008 Olisiko tähän aiheeseen kellään uusia vinkkejä?? Alkaa paniikki iskeä kun syyskuulle ei tunnu löytyvän ketään vapaata kuvaajaa (paitsi tosiaan tonnin hintaan ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu March 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2008 Kalle Kallinenkuvista en vielä voi sanoa mitään mutta on nuori ja hauskan oloinen tyyppi. nettisivujen perusteella valitsin, kun kuvat vaikutti mieleisiltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Santu Kirjoitettu October 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2011 Olisiko kenelläkään tuoreempaa tietoa harrastelijavalokuvaajista? Sulhaseni harrastaaa itse valokuvausta ja olisikin näppärää kun saisi sellaisen kuvaajan, joka antaisi myös raw-kuvat, jotta ne voisi itse käsitellä. Ammattikuvaajat eivät tietenkään ymmärrettävistä syistä tähän lähde. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santu Kirjoitettu October 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2011 Olisiko kenelläkään tuoreempaa tietoa harrastelijavalokuvaajista? Sulhaseni harrastaaa itse valokuvausta ja olisikin näppärää kun saisi sellaisen kuvaajan, joka antaisi myös raw-kuvat, jotta ne voisi itse käsitellä. Ammattikuvaajat eivät tietenkään ymmärrettävistä syistä tähän lähde. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
diadem Kirjoitettu February 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2013 (muokattu) Nostellaanpa vähän tätä aihetta Itse siis pohdin mahdollisuutta, että häät kuvaisi harrastelija/opiskelijakuvaaja koska olen heidän ottaminaan nähnyt myös hienoja kuvia (ja jostain on yritettävä säästää). Ajateltiin ottaa potretit ammattilaisen kanssa, mutta halutaan kuitenkin myös dokumentaarinen kuvaus..Ammattivalokuvaajat, ei loukkauksena teille Olisiko kenelläkään tiedossa? Häät Pk-seudulla Onko muut kokeilleet tuota opiskelijoille ilmoittamista? Muokattu: February 9, 2013, käyttäjä: diadem Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts