mami1984 Kirjoitettu June 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2007 meidän häistä tulee suht pienet, kummalakaan ei ole kovin suuri suku ja haluamme kutsua vain lähipiirin ja ystävät. eli emme kutsu esim. sulhasen kummitätiä josta sulhanen ei ole ikinä aikuisiällä edes kuullut, nähnyt viimeksi joskus taaperona.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serenity Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 meille tulee n 110 vierasta ja suurimman osan tulen tapaamaan. MIeheni on kiitettävästi hoitanut asiaa, eli että olen tavannut nyt myös niitä, jotka eivät suhteemme aikana ole tupsahtaneet eteemme. Se vaatii vähän duunia, mutta kannattaa ehdottomasti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidia Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 Suunnitteilla suuret häät (n.350 vierasta) mutta mieheni paria serkkua lukuunottamatta kaikki on tuttuja tai on tavattu kerran pari. Molemmilla suht suuret suvut niin porukkaa kertyy kivasti... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu February 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2009 (muokattu) Kyllä meidän häihin tulee ihmisiä, joita en ole koskaan tavannut. Ne ovat kuitenkin kaikki miehen puolelta. Minun puolella kutsutuissa on ainoastaan minulle tärkeitä ihmisiä - sukulaisia, ystäviä ja tuttavaperheitä. Sama juttu miehen puolella. Ja noita lapsuudessa enemmän nähtyjä tuttavaperheitä on juuri sillä listalla, jota itse en ole koskaan tavannut. Minusta on täysin luonnollista, että miehellä on hänelle tärkeitä, pitkäaikaisia tuttavia, jotka hän tahtoo kutsua, mutta joita minä en ole koskaan nähnyt. Samoin mies ei ole tavannut kaikkia minulle tärkeitä ihmisiä, jotka kuitenkin kutsutaan.edit: Vierasmäärä on siis näillä näkymin vähän alle sadan. Muokattu: February 9, 2009, käyttäjä: Kartio Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Via Kirjoitettu February 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2009 (muokattu) Mä en oo koskaan tavannut yhtä vierasta, avon yhtä serkkua. Tämä serkku on vielä avon läheinen kaveri mutta ne pitää nykyään yhteyttä lähinnä netin kautta. Tää serkku harrastaa vielä aktiivisesti suunnistusta joten se ei ole pariin vuoteen ollut missään sukujuhlissakaan tai esim. juhannuksen vietossa kilpailujen ja treenien takia. Lisäksi yhden kaverini avomiehen olen tavannut vain kerran.Ja vieraslistassa on tällä hetkellä 75 nimeä. Muokattu: February 9, 2009, käyttäjä: Via Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian25vee Kirjoitettu February 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2009 Bestmanin tyttöystävää en ole aiemmin nähnyt, tosin häntä ei ole tuleva miehenikään nähnyt. Hän on kuitenkin lämpimästi tervetullut juhliimme. Kaikki muut vieraista ovatkin meille sitten tuttuja. Vieraita kutsutaan n. 35. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu February 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2009 (muokattu) Miehen puolelta tulee seitsemän vierasta, joita en ole koskaan nähnyt... Vieraita on n.75 hlöä... Mutta nämä henkilöt eivät kumminkaan ole sitälähintä sukua... Muokattu: February 9, 2009, käyttäjä: miumiu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
markka83 Kirjoitettu February 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2009 Sulhasen puolelta on muutama jota en ole ennen tavannut. Yhden mun kaverin avec tulee jota en ole myöskään ennemmin tavannut. Vieraita tulee n. 100 ja näistä siis ehkä 15 mulle tuntematonta mut sulkki tuntee oman puolen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu February 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2009 Sulhasen puolella on muutamia sukulaisia, joita en ole tavannut ennen, ja yhtä sulhasen kaverin tyttöystävää en ole ennen tavannut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu February 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2009 Kahta sulhasen kavereiden aveceista en ole tavannut enkä myöskään kahta hänen sukulaistaan. Tietääkseeni sulhanen on tavannut kaikki "minun" vieraani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu February 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2009 Yhden todella vanhan ystäväni nykyistä puolisoa ja heidän vauvaansa en ollut nähnyt ennen häitä, mutta kaikki muut olin tavannut vähintään kerran, siis myös sulhasen kutsuttujen puolelta. Sulhaselle yksi serkkuni puolisoineen ja yksi ystäväpariskunta tulivat häissä vastaan ekaa kertaa, mutta aika hyvin vielä reilua viikkoa ennen paikattiin muutama muu, kun joulun tienoilla meitä kutsuttiin sinne sun tänne kyläilemään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martha Kirjoitettu February 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2009 En tunne.Tai siis perjaatteessa tunnen,mutta en ole tavannut.Tai jos olen joskus ohimennen vilaukselta tavannut niin siitäkin on sitten joku 10vuotta aikaa..Kyse on siis miehen serkuista ja muista miehen puolen sukulaisista.Heidän puolellaan ei ole tapana pitää mitiä hirveen isoja juhlia,missä sukulaiset tapais,joten sen johdosta en ole tavannut.Mies on kyllä tavannut kaikki mun puolelta tulevat,koska mun suvussa on tapana taasen pitää suuria juhlia jossa suku sitten tapaa toisiaan. Mua on toisaalta vähän hirvittänyt,että melkein ketä tahansa voi sitten lampsia meitin häihin ja sanoo vaan olevansa miehen sukua niin mä kättelen kiltisti,enkä yhtään epäile. Pitäisköhän pyytää saada nähä uusimpia kuvia näistä ei niin tutuista sukulaisista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miinuska Kirjoitettu February 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2009 Tunnen kaikki paitsi yhden, sillä serkkuni oli päättänyt ottaa seuraksi uuden tyttöystävänsä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moona- Kirjoitettu February 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2009 Muutamaa sulhon serkkua en tunne. Muuten kyllä on tuttua porukkaa tulossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violette Kirjoitettu February 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2009 (muokattu) tottakai tunnen kaikki. me kutsuttiin vaan niitä joita on tavattu yhdessä ollessa. se karsikin lähes kaikki sukulaiset pois kätevästi eikun hitto, tulee yks avec jota en kyllä ole tavannut koskaan. damn, mutta oli pakko kutsua kun ovat olleet pidempään yhdessä. Muokattu: February 11, 2009, käyttäjä: Violette Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu February 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2009 Toki tunnen. Tai vielähän ei voi tietää jos joku löytääkin avecikseen jonkun uuden, mutta tällä hetkellä listalla olevat ovat kaikki tuttuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ..... Kirjoitettu February 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2009 (muokattu) Valitettavasti en Mie olisin halunnut pyytää ihmisiä, jotka myö ollaan molemmat edes kerran tavattu, muta mies halusi paikalle sukulaisiaan, joita en ole ikinä edes nähnyt. Vähän ärsyttää, mutta eiköhän se siitä. Ei sitä toista voi kieltääkkään kutsumasta sukulaisiaan.Laskeskelin että 77 vieraasta huiket 24 ihmistä on sellaisia, joita en ole ikinä nähnytkään. Nämä ovat miehen setiä ja tätejä puolisoineen sekä serkkuja lapsineen. Lisäksi on mutamia sellaisia, joita onlen tavannut vain kerran. Miun puolelta on 4 henkilöä, joita mies ei ole tavannut, yksi kaverin poikaystävä, 2 kummia ja toisen kummin mies. Sitä en tiedä, kuinka moni näistä "tuntemattomista" tulee paikalle. Muokattu: February 13, 2009, käyttäjä: ankva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neela09 Kirjoitettu February 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2009 Meillä pyritään siihen, että tunnettaisiin kaikki kutsutut. Sulhasen suku on kuitenkin sen verran pieni, että anoppi saattaa saada luvan kutsua muutaman itselleen tärkeän mutta meille vähän vieraammankin ihmisen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
haave Kirjoitettu February 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2009 Tottakai, en halua juhlia tuntemattomien kanssa. Me molemmat tunnetaan kaikki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sahrami79 Kirjoitettu February 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2009 Ehdottomasti tunnen. Ei tulisi mieleenkään kutsua tuntemattomia ihmisiä syömään kalliilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu February 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2009 ^ ja ^^: tuntemattomia on toki monenlaisia Esimerkiksi 20 vuoden takainen rakas lapsuudenystäväni oli häissämme valitettavasti tuntematon sulhaselleni, koska emme olleet saaneet tilaisuutta tavata (ulkomailla asumista ynnä muuta taustalla). Silti ihan täydestä sydämestämme kutsuimme hänet "syömään kalliilla", samoin kuin jopa hänen uuden aviomiehensä, johon edes minä en harmikseni ollut ehtinyt tutustua ennakkoon (mutta eipä olisi todellakaan tullut mieleenkään raakata aviomiestä kutsulistalta sen takia). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemfe Kirjoitettu February 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2009 Siis oletin tuntevani sillä kutsuttuna on vain lähin suku, mutta kyllä joukkoon on nyt tulossa myös eräs suht tuore tyttöystävä jota emme sulhasen kanssa kumpikaan ole aiemmin tavanneet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martha Kirjoitettu February 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2009 Valitettavasti en Mie olisin halunnut pyytää ihmisiä, jotka myö ollaan molemmat edes kerran tavattu, muta mies halusi paikalle sukulaisiaan, joita en ole ikinä edes nähnyt. Vähän ärsyttää, mutta eiköhän se siitä. Ei sitä toista voi kieltääkkään kutsumasta sukulaisiaan.Laskeskelin että 77 vieraasta huiket 24 ihmistä on sellaisia, joita en ole ikinä nähnytkään. Nämä ovat miehen setiä ja tätejä puolisoineen sekä serkkuja lapsineen. Lisäksi on mutamia sellaisia, joita onlen tavannut vain kerran. Miun puolelta on 4 henkilöä, joita mies ei ole tavannut, yksi kaverin poikaystävä, 2 kummia ja toisen kummin mies. Sitä en tiedä, kuinka moni näistä "tuntemattomista" tulee paikalle.Siis meillä on oikeastaan ihan juuri näin. Tosin mä en ole vielä laskenut montako noita miehen sukulaisia on joita ei oikeastaan kumpikaan kauheen hyvin tunne. Varmaan joku vajaa 10,joten ei loppupeleissä ihan hirveesti.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurbutti Kirjoitettu February 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2009 Meidän häissä molemmat tietävät yhtä perhettä lukuunottamatta kaikki, vaikka vieraita onkin paljon tulossa. Eli morsian ei ole tavannut neljää häihin kutsuttua henkilöä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 ajattelin ensin, että tottakai tunnen kaikki, mutta kun nyt katsoin vieraslistan läpi, niin siellä on kaksi ihmistä, joita emme ole kumpikaan ennen tavanneet: kahden ystäväni poikaystävät. molemmat ystäväni asuvat useamman sadan kilometrin päässä emmekä näe kovin usein. kummankin poikaystävä asuu eri paikkakunnalla ja toinen on seurustellut omansa kanssa vasta vähän aikaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts