Mesimarja Kirjoitettu March 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2007 Tunnen kaikki muut, paitsi sulhasen kummitädin, joka tuskin tulee paikalle (on vanha ja ilmeisesti huonossa kunnossa) ja enoni vaimon kahta lasta en varsinaisesti tunne, eikä tunne sulhanenkaan, mutta olisi mielestämme töykeää jättää heidät kutsumatta. Mutta tuskin hekään paikalle ilmestyvät, emmekä loukkaannu, elleivät halua tulla lähes ventovieraiden ihmisten häihin. Meille on tärkeää, että kutsumme vain sellaiset ihmiset, joiden kanssa olemme tekemisissä, ja joiden läsnäolo on meille tärkeää. Toki näiden ihmisten kanssa tulee muutama vähän vieraampaa ihmistä, mutta emme halua kuitenkaan jättää perheistä tiettyjä henkilöitä kutsumatta, koska se olisi mielestämme töykeää.No niin, lopulta ilmoittautuneissa on vain yksi sellainen, jota en ole koskaan tavannut, ja hän on erään opiskelukaverimme seurustelukumppani, joka asuu eri kaupungissa. Vieraita juhliimme tulee 41 henkilöä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hdi Kirjoitettu March 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2007 Tarkkaa vieraslukumäärää emme vielä tiedä, ihmisiä kutsutaann n. 200 (kuinka paljon yli tai alle, selviää joskus). Tunnen heistä jokaisen, myös avecit, keitä nyt sitten kutsutaankaan... Sekä sulhasella, että minulla on suhteellisen suuri suku. Siltikin pidämme jatkuvasti yhteyttä serkkuihimme, täteihin, setiin. Myöskin ystäviä olemme haalineet suhteellisen suuren joukon ympärillemme. Emme osaisi heistä karsia joukkoa pienemmäksi, joten saan nyt ne isot häät, mistä joskus pikkutyttönä olen haaveillut. Enkä kyllä haluaisikaan jättää heistä ketään pois, haluan, että kaikki pääsevät juhlimaan meidän kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hanni08 Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Sulhanen ei ole koskaan tavannut ketään isäni puolen sukulaisia, enkä minä ole tavannut ketään sulhasen isän puolen sukulaisia. Häihimme haluamme kuitenkin kutsua molempien sukua. Sitten on ainakin tilaisuus tutustua uusiin ihmisiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tivoli Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Vieraita tulee n. 60 ja kaikki sellaisia, jotka tunnen. Ollaan seurusteltu 5,5 vuotta ja niitä ei tarvi kutsua, joiden kanssa ei olla tässä ajassa oltu tekemisissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pimpula07 Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Valitettavasti en todellakaan tunne kaikkia vieraitamme (tosin eipä tuo sulhokaan kaikkia tunne). Meillä vanhemmat maksavat osan häistä ja vieraslistan suhteen jouduimme tekemään kompromisseja. Toisaalta ei minua haittaa se, etten vieraita tunne. Jännittää vaan aikas kovasti, ettei kukaan tuntemattomista vaan keksisi meitä yllättää millään tylsällä leikillä tms. En todellakaan halua joutuvani osallistumaan johonkin sellaiseen, mitä itse vihaan tai mistä kauhistun... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
virgot Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Todellakin tunnen, jos en niin henkilökohtaisesti, niin useamman kerran nähnyt ainakin. Samoin sulkki oli tavannut muut, paitsi yhden serkkuni avecia. Meidän kummankaan vanhemmilla ei ollut mitään sanaa kutsuihin ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Kahta sulhon ystävien avopuolisoista en tunne (en ole koskaan tavannut). Lisäksi ulkomailta tulee sulhon ystäväpariskunta, jota en ole koskaan tavannut. Sulho sen sijaan tuntee ja tietää kaikki minun sukulaiseni ja ystäväni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SM Kirjoitettu June 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2007 Vieraita tulee alle 50, joten voin sanoa että tunnen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest olga Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 Tunnen, mutta olisikin aika huolestuttavaa jos en tuntisi...vieraita n. 10 ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabsu Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 Tunnen kaikki muut, paitsi miehen äidin veljen vaimoineen. Ollaan kutsuttu sillä periaatteella vieraita, että olemme heidän kanssaan tekemisissä ja he ovat meille tärkeitä. Nuo "tuntemattomat" käski anoppi kutsumaan ja kyllähän sinne kaksi uutta tuttavuutta hyvin mahtuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
buam Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 Tunnen suurinpiirtein kaikki, Jokaisen kanssa olen jutellut. Mutta sillain, että jos muutamaa miehen sukulaista vastaan kaupungilla kävelisin niin eivät tunnistaisi mua.Mutta jokaisen kanssa olen jutellut ja nähdään aina näissä "sukujuhlissa" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursu Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 En tunne vaikka vieraita ei ole kuin 80. Sulhasella on niin paljon suurempi suku kuin mulla, että en mitenkään ole voinut nähdä kaikkia varsinkin kun asuvat niin hajannaisesti ympäri suomea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 Me tunnemme (tai olemme ainakin tavanneet ) molemmat kaikki vieraat (noin 60). Periaatteena vieraslistaa väsättäessä oli, että emme kutsu esimerkiksi sellaisia aveceja, keitä emme tunne. Sukulaisetkin ovat kaikki ainakin kerran tavattuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miisaela Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 Vietämme kohta kihlajaiset osittain juuri siitä syystä, että tapaisin miehen puoleista sukua ennen häitä, sillä ajatus useammasta minulle täysin tuntemattomasta ihmisestä ei miellytä.Toki kaukaata tulevat vieraat tapaan häissäni ensimmäistä kertaa, mitä todennäköisimmin, mutta on kiva kuitenkin tuntea edes suurin osa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maria-79 Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 En kyllä kieltämättä ole livenä kaikkia tavannut..kuullut sitäkin hurjempia juttuja : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvrzm Kirjoitettu June 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2007 Tunnen jokaisen kutsutun vieraan, mutta en muutamaa avecia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2007 Kyllä, koska sulhon suku ei osallistu Suomessa pidettäviin häihin. Ja kyllä tuo sulkinkin suku aika tuttu on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
svi78 Kirjoitettu June 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2007 Olen tavannut kaikki muut ja ollut enemmänkin tekemisissä,paitsi serkkuni avopuolison..Mukavaa tavata hänet ensi kertaa iloisissa merkeissä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elina80 Kirjoitettu June 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2007 Tunnen kaikki vieraat, mutta jos kavereiden mukana tulee avecit, niin heitä en kaikkia tunne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Shabibah Kirjoitettu June 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2007 iik..en kyllä ole..olen avokin kanssa seukannut 7 ja puoli vuotta ja en ole kuin kolme henkilöä tavannut hänen äidin puoleltaan..kaksi enoa ja tädin. sieltä on tulossa liuta serkkuja ja niiden perheitä ja on siinä tutustumista ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marikos Kirjoitettu June 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2007 Mun miehellä on iso suku (yhteensä n. 70 henkeä), joten en voi sanoa tuntevani kaikkia..Suurimman osan olen tavannut, mutta tuntemisesta ei voi puhua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lizzu Kirjoitettu June 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2007 Oman sukuni ja ystävämme kaikki olen tavannut ja tunnen (yhtä avecia lukuunottamatta, mutta hänetkin pitäsi tässä kesän kuluessa tavata). Sulhasen puolelta suvusta en ole oikeastaan ketään tavannut (kun asuvat toisella puolella Suomea, eikä kukaan ole järjestänyt mitään juhlia missä olisi voinut tavata ). No nyt sitten häissäämme tavataan ja toivostavasti myös tutustutaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonsci Kirjoitettu June 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2007 Häihimme tulee muutama sellainen avec, joita emme ole kumpikaan koskaan tavanneet. Kuitenkin meille oli alusta asti selvää, että heidätkin kutsutaan. Lisäksi en ole koskaan tavannut miehen yhtä enoa, mutta hänenkin kutsuminen oli itsestäänselvyys. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest taateli Kirjoitettu June 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2007 En. Häihin toivottavasti osallistuu hyvän ystäväni avopuoliso, jota en ole koskaan tavannut vaikka he ovat asuneet yhdessä vuosia. Samoin osa miehen sukulaisista, jotka asuvat kauempana, tulevat tutuiksi vasta hääpäivänä. Mieskään ei ole tavannut kaikkia minun sukulaisiani, eikä edes ihan kaikkia ystäviäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
leanda Kirjoitettu June 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2007 Kyllä meidän häihimme on tulossa vieraita, joita en tunne, lähinnä miehen tädit/sedät ja serkut, joita hän itsekään ei tapaa kovin usein. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts