kristallihevonen Kirjoitettu September 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2006 Aivan varmasti tunnen kaikki vieraiksi kutsuttavat, en todellakaan halua juhlapäiväämme tuntemattomia ihmisiä osallisiksi. Sulhanen vielä vähemmän haluaa kutsua tuntemattomia Meillä näin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meba Kirjoitettu September 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2006 En ole tavannut kaikkia häihimme tulevia ihmisiä... näitä on siis peräti 2.Muoks. siis niitä on 2 joita en tunne, ei häävieraita kokonaisuudessaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kmedist Kirjoitettu September 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2006 Jos meidän häät vietettäisiin sulhon suvun tyyliin, tulisi vieraita pilvin pimein ja koska en ole hirveästi sulhon puolen sukusuhlissa (parit häät jättänyt väliin "työkiireisiin" tms tekosyyhyn vedoten), niin paikalla olisi paljon ihmisiä, joita en ainakaan muistaisi koskaan nähneenikään. Aika suuren osan olen kyllä tavannut ainakin kerran tai pari, muttakun sulholla on kymmenittäin setiä jatätej' ja serkkuja sitten jo ziljoona, niin ei niitä millään voi kaikkia muistaa ;DOnneksi sain pitää pääni asiassa ja vihki-illalliselle tulee vain molempien lähin perhe (vanhemmat, sisarukset kumppaneineen ja lapsineen) eli tunnen kaikki. On toki pieni mahdollisuus, että anoppi haluaa jäkikäteen järkätä jotain sulhon puolen suvulle (=maksimissaan kakkukahvitilaisuus anoppilassa), niin siellä voi olla sellaisiakin henkilöitä, joita en ole koskaan edes tavannut (mutta sitten se ei haittaa, kun kyse on tavallaan sulhon sukujuhlista, eikä meidän HÄISTÄ). Mahdollisiin kaveribileisiin tuleekin sitten vain molemmille tärkeitä ihmisiä ja luonnollisesti kaikki on tuttuja! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kadjuzka Kirjoitettu September 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2006 Oman puolen vieraat tunnen kyllä kaikki ja olen useampaan kertaan tavannutkin, mutta sulhasen puolelta tulee hänen kollegoitaan ja heidän vaimojaan, joita kaikkia en ole nähnyt, enkä varmaan näekään ennen häitä. Sulhanen taas ei tunne kaikkia minun sukulaisia, ei olla kovin paljoa yhdessä noita minun puolen ihmisiä sukuloitu. Meillä on niin, että minun puolelta tulee enemmän sukulaisia ja sulhasella taas painottuu tuo ystävät / kaverit osasto. Johtuu täysin erilaisista tavoista olla yhteydessä sukuihin. Minua ei asia haittaa, häät ovat hyvä hetki myös tavata niitä toiselle tärkeitä ihmisiä, jos ei aikaisemmin ole ehditty. Jos siinä nyt sitten ehtii kovin hyvin seurustelemaan...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xena Kirjoitettu September 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2006 Meidän peijaisbileisiin ei tule yhtään sukulaisia, pelkkiä kavereita vaan, joten mitään pikkuserkkukuvioita ei tarvitse keskenämme selvitellä. Kummallakin on pari kauempana asuvaa kaveria, joita toinen ei ole tavannut. Tietenkin on myös mahdollista, että joku tuo mukanaan jonkun tuikituntemattoman avecin. Kohtahan tuo nähdään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grenada Kirjoitettu September 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2006 Yhtä mun opiskelukaverin avecia ei tunnettu, kaikki muut kylläkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikkkkkki Kirjoitettu September 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2006 Meille vieraita on tulossa n. 113 lapsineen kaikkineen. Itse en ole koskaan tavannut vieraista neljää. Näistä kolme on sulhon puolelta, (hänen enonsa, serkunsa lapsi, kaverinsa lapsi) ja yksi serkkuni tyttöystävä.Sulholla onkin vähän enempi näitä ketä ei ole ikuna tavannut, noin 20 hlöä ja yhtä lukuunottamatta (samainen kaverinsa lapsi) kaikki mun sukulaisia..Ja tunteminen onkin sitten asia ihan erikseen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nightfall Kirjoitettu September 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2006 Sulhasen puolelta saattaa tulla pari sellaista sukulaista, joita en ole aikaisemmin tavannut, mutta kaikki muut kutsutut tunnen ja vieläpä hyvin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Queen Kitiara Kirjoitettu September 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2006 Sulhasen puolelta muutama sukulainen jota en ole koskaan tavannut, muuten kaikki tunnen ja todella hyvin! Sulhaseni tuntee/on tavannut kaikki vieraamme! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaz^ Kirjoitettu November 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2006 Näillä näkymin ei tule tuntemattomia vieraita, sillä mieheni ei ole perheineen hirveesti tekemisissä sukulaistensa kanssa.. Ilmeisesti asuvat kaukana tai jotain.. Elikkäs minun puolelta tulee suunnilleen 2/3 osaa vieraista.. Tosin mieheni on hyvä kaveri serkkujeni ja heidän miestensä kanssa.. Kaksi miespuolista serkkua, ei tyttöystäviä ainakaan tiedosta.... Äidin suvun puolelta ei ole tulossa kuin mummoni ja äidin sisko.. Eli eipä kovin isosti, en nimittäin tunne ketään, eikä äiti tai mummokaan taida olla hirveästi heidän kanssaan tekemisissä.. Tietysti harmittaa, kun ei ole tutustunut eikä edes tiedä äidin puolelta sukulaisia.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayna Kirjoitettu November 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2006 Mieheni kummi seuralaisineen taitavat olla ainoita, joita en tunne entuudestaan. Sulho taitaa olla tavannut kaikki minun puolelta tulevat sukulaiset ja ystävät, onhan tässä ollut 9 vuotta aikaa tutustua! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannael Kirjoitettu November 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2006 Meidän häihin tulee noin 50 vierasta, ja kaikki tunnetaan tai ollaan tavattu aiemmin. Tai no okei, miehen työkavereiden vaimoja en kaikkia ole tavannut, mutta nämä varsinaiset kutsutut eli työkaverit olen - muutama hiukan vieraampi avec ei haittaa.Muutenkin kutsuimme periaatteella " jos ei olla vuoteen tavattu niin ei kutsuta". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liisa Kirjoitettu November 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2006 Kutsut postitetaan vasta loppuviikosta tai ensi viikon alussa, joten en vielä tiedä tarkkaan ketkä ovat tulossa, mutta kutsutuista en tunne kaikkia. Sulhasen suku on lähtöisin lapista, joten heitä kaikkia en ole nähnyt vaikka yli seitsemän vuotta ollaankin jo oltu yhdessä. : Kaikki muut kyllä tunnen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eLeppis Kirjoitettu November 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2006 En tunne kaikkia kutsuttuja. :-/ Lähes kaikki tunnen kyllä oikein hyvin, mutta pari sellasta sulhon kaukana asuvaa serkkua on kutsuttu, joita en oo nähny. Olin aluks sitä mieltä, että jos näin monen vuoden aikana en heihin oo tutustunu, niin ovatko he sitten niin läheisiä, että pitää häihin kutsua... Mutta koska sulho tahtoi heidät pyytää, niin sovittiin sit niin. Nytpä tulee viimeisetkin sulkin sukulaiset tutuksi sitten! (...siis jos tulevat häihin, mitä kyllä vähän epäilen hiljaa mielessäni...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
wife-to-be Kirjoitettu November 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2006 tunnen...!?!? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruusu Kirjoitettu November 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2006 Vaikka meidän häihin tulee 100 henkeä, minä tunnen kaikki. Ei kutsuta miehen puolelta kuin sisarukset perheineen ja kummit, isovanhempi. Mun puolelta tulee siskot, tädit, isäpuolen sukulaiset. Lisäksi lähimmät kaverit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia82 Kirjoitettu November 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2006 Kyllä. Tunnemme molemmat kaikki vieraamme. Tai vähintäänkin olemme useammin kuin kerran tavanneet. Suvut eivät ole pienet, mutta aika tiiviit..ja kaverukset tiedämme, jos nyt sitten emme yhtä hyvin toistemme kavereita tunnekaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladylove Kirjoitettu November 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2006 Me emme aio kutsua ketään sellaisia henkilöitä, joita emme tunne entuudestaan. Minusta on tärkeää, että meidän häitämme juhlii meille tärkeät ja tutut ihmiset. Häihimme tuleekin vain läheiset sukulaiset ja hyvät ystävät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna83 Kirjoitettu November 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2006 Samoilla linjoilla liikutaan Ladyloven kanssa: vieraita kutsutaan 23, joista 11 on sukulaisia ja loput läheisimpiä kavereita. Vain yhden kaverin avecia en ole koskaan tavannut, ja sulhokin on tavannut hänet vain muutaman pikaisen hetken verran. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
prinsessa82 Kirjoitettu November 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2006 Ainakin toinen meistä tuntee jokaisen vieraan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeepCool Kirjoitettu November 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2006 Mä en kutsu häihin esim. työkavereiden puolisoita, koska en ole heitä koskaan nähnyt. Miksi haluaisin häihini ventovieraita? Työkaverit voivat kuitenkin keskenään pitää toisilleen seuraa, joten eivät tunne oloaan yksinäisiksi.Aika raaka peli, mutta tila on rajallinen.Sulhanen tekee työkavereidensa aveceista omat päätökset.Muut vieraat tunnetaan molemmat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SannaMaria Kirjoitettu November 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2006 Häihimme on n. 3½kk aikaa, enkä todellakaan ole nähnyt koskaan edes puolta häävieraista! Tai siis heistä, ketä aiomme kutsua. Mieheni on tavannut koko minun sukuni useampaankin kertaan, mutta minä en ole tavannut käytännössä kuin pari henkilöä mieheni suvun puolelta, ja silti heidät piru vieköön pitää miehen mieliksi kutsua! Vaikkei hän itsekään ole ollut juurikaan tekemisissä heidän kanssaan... Arvatkaa vain ottaako pattiin tällainen >Luulisi sitä yleensä hääparin tuntevan kutsutut, mutta miehen suku on sellainen ettei liikaa olla tekemisissä toisten kanssa. Toivottavasti eivät tule ollenkaan... :-[ (ups, noin ei varmaankaan saisi sanoa) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieska Kirjoitettu November 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2006 Sulhasen puolelta on muutama sellainen sukulainen, jota en ole aikaisemmin tavannut. Muuten tunnen kyllä kaikki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nellinoora Kirjoitettu November 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2006 Vieraslista on pyritty tekemään niin, että häihin kutsutaan vain sellaisia ihmisiä joiden kanssa olemme tekemisissä.Ikävä kyllä on niin, että vieraslistastamme en tunne yhtä sulhasen kaveria enkä luonnollisesti hänen puolisoaan. Lisäksi on joitain sulhasen työkavereiden puolisoja joita en tunne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
johku18.8.2007 Kirjoitettu November 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2006 Vieraslistalla on vain sellaisia ihmisiä, jotka me molemmat tunnetaan... Pääasiassa kavereita... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts