Guest Tappura Kirjoitettu May 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2006 Sulhon puolelta on listalla muutama sellanen sukulainen joita en tunne, mutta epäilen, että eivät pitkän välimatkan vuoksi tule häihin osallistumaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karvaturveloinen Kirjoitettu May 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2006 Sulhon puolelta tulee joitakuita sellaisia, joita en ole ikinä nähnytkään. Kuullut kyllä. Hänellä on pieni eikä niin tiivis suku, joten ei kaikkea voi vaatia. Minulla on yksi ystävä, joka tulee ja he eivät ole vielä tavanneet, mutta onhan tässä aikaa tapaamisia järjestää. Kaasoanikaan hän ei ole vielä ikinä nähnyt, kuin korkeintaan kuvan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
FallingLeaf Kirjoitettu May 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2006 Meidän häihin tulee vain sellaisia henkilöitä, jotka me molemmat tunnemme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elli-Leeni Kirjoitettu May 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2006 Alunperin piti tuntea, mutta nyt valitettavasti en tunne. Tämä johtuu kutsumattomista juhlijoista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LaikaTui Kirjoitettu May 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2006 En tunne kaikkia Laikan puolen kutsuttuja mutta omani kylläkin. Ei se minua häiritse, sinne tulee kuitenkin vain ihmisiä jotka meistä jompi kumpi kuitenkin tuntee eikä ventovieraita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruskamorsian Kirjoitettu May 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2006 Meillä sen verran pienet häät, että tunnen kaikki. Samoin sulho on nähnyt kaikki kutsutut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iiutsi Kirjoitettu May 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2006 Amerikassa asuvan serkun miestä en ole nähnyt, kaikki muut kyllä. Myös avon kaikki kutsuttavat sukulaiset. Mitään omituisia puliveivarikavereita ei kutsuta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temppu Kirjoitettu June 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2006 Tunnen. En missään nimessä kutsuisi tuntemattomia ihmisiä niin tärkeään juhlaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saba the Zebra Kirjoitettu June 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2006 Vieraslistaa on hahmoteltu jo sen verran, että voin sanoa tuntevani tai ainakin tavanneeni kaikki kutsuttavat. Toisin on sitten sulhon laita, joka ei ole edes tavannut suurinta osaa sukulaisistani. Vaikka enpä minä itsekään ole näiden sukulaisten kanssa kovin läheinen. Voisihan heidät tietysti jättää kutsumatta... [smiley=evil.gif] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catcha Kirjoitettu June 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2006 Täytyy myöntää, että kutsuja väsäillessä, osoitteita etsiessä ja ilmoittautumisia vastaanottaessa, tajusi ettei todellakaan edes tunne/tiedä kaikkia omia sukulaisiaan. :-[Jokseenkin noloa, osa asuu 10 km säteellä (jos niinkään kaukana)... Mutta eikös häät voikin vaikka olla alku uudelle sukulaisuussuhteelle.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nana06 Kirjoitettu June 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2006 omalta puolelta tunnen kaikki,miehen puolelta taitaa tulla pari joita en oo nähny koskaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dannii Kirjoitettu June 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2006 en tunne. ukon kummin olen nähnyt kerran, mutta hänen puolisoaan en ole koskaan tavannut... mut muut tunnen kyllä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tytty Kirjoitettu June 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2006 En tunne. Sulhon puolelta saapunee sukulaisia (serkkuastetta), joita sulhokaan ei muista nähneensä ainakaan kymmeneen vuoteen. Vähän kummallista, että juhlimaan tulee minulle ihan vierasta väkeä, varsinkin kun haluaisimme että vieraat voitaisiin jotenkin esitellä toisilleen (ja minulle... ) Onko teillä hyviä ideoita vieraiden toisiinsa tutustuttamiseen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
raputitirallaa Kirjoitettu June 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2006 Meidän tuleviin häihin tulee sellaisia ihmisiä joita en ole ikinä nähnyt! He ovat mieheni sukulaisia ja ihan lähisukua mutta kun ei olla nähty niin ei olla nähty! Ja on sellaisia kin ihmisiä jotka olen nähnyt kerran tai kaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
she Kirjoitettu June 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2006 Tunnen, vieläpä oikein hyvin! Meidän häihimme tulee n. 20 hlöä, eli vain lähin perhe molempien puolelta. Oli meidän tietoinen valintamme - haluamme häistämme intiimit ja kauniit, jota ovat juhlistamassa kanssamme vain meille rakkaimmat ja läheisimmät ihmiset. Se on meille hyvin tärkeää, emmekä voisi muunlaista tapaa kuvitellakaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flower83 Kirjoitettu June 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2006 Miehen puolelta tulee todennäköisesti pari sukulaista, joita en tunne. Häät eivät ole kovin isot, mutta silti joukkoon mahtuu tuntemattomiakin... :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Olivier Kirjoitettu June 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2006 Hei vaan, Nyt on aihe, josta ollaan eri mieltä sulhoni kanssa! Minä haluaisin pienet, tunnelmalliset ja intiimit häät, jossa morsiuspari tuntisi kaikki vieraat hyvin. Mutta sulhoni tuntee velvollisuudekseen kutsua kaikki pikkuserkun kumminkaimatkin . Olemme seurustelleet 6 vuotta ja olen tavannut osan sulhoni sukulaisista 2 kertaa, mutta en kaikkia kertaankaan. Pidämme yhteyttä joulukorteilla. Lisäksi anopilla on vielä omia muutamia tuttavia, jotka hän haluaisi lisätä...Itselläni on suuri suku, mutta olen päättänyt kutsua vain lähimmät, joiden kanssa pidämme yhteyttä ja jotka tietävät esim. meidän tänhetkisen elämäntilanteen. Osaa suvustani en ole nähnyt yli 10-vuoteen, eikä lähetetä edes joulukortteja, mutta jotenkin tunnen että he kuitenkin loukkaantuvat kun en kutsu heitä.No meillä on ollut aikaa puhua vieraslistastamme ja olen saanut osittain karsittua ns."tuntemattomat" vieraat ja anopin lisäykset. Kuitenkin sulhoni edelleen haluaa isot häät ja hänen puolestaan voisin myös kutsua koko suuren sukuni, niin kompromissi olisi valmis! Mutta ensinnäkään meillä ei ole varaa suuriin häihin eikä se myöskään ole käsitykseni intiimistä juhlasta...joten vielä riittää töitä. Onneksi on vielä aikaa ja olen itsekkin valmis vähän joustamaan. Hääpäivä vasta kesällä 2007. Nyt listalla lähes 90 vierasta... :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Maria Kirjoitettu August 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2006 Meidän häihin tulee paljonkin ihmisiä, joita en vielä tunne enkä ole tavannut. Miehelläni on suuren suuri suku hajaantuneena ympäri Suomen. Oma sukuni taasen on suht pieni. Tilanne on mielestäni aika hauska, kun toisella on tosiaan tuota sukua todella paljon ja toisella ei juurikaan... Mutta mieheni sukulaisistahan tulee minun sukulaisia juuri kyseisenä päivänä, joten odotan innolla heidän tapaamistaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Graintad Kirjoitettu August 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2006 Mä taisin tuntea kaikki jotka saapuivat paikalle, mutta miehellä oli huonopi tilanne, mä sitten kättelyssä esittelin niitä ihmisiä joita ei ollut koskaan tavannut... Hyvin se meni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teaz Kirjoitettu August 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2006 Tunnen, vieläpä oikein hyvin! Meidän häihimme tulee n. 20 hlöä, eli vain lähin perhe molempien puolelta. Oli meidän tietoinen valintamme - haluamme häistämme intiimit ja kauniit, jota ovat juhlistamassa kanssamme vain meille rakkaimmat ja läheisimmät ihmiset. Se on meille hyvin tärkeää, emmekä voisi muunlaista tapaa kuvitellakaan.Näin minäkin luulin, kunnes yksi kaverimme erosi, ilmoittautui ensin yksin ja nyt tuo sitten uuden tyttöystävänsä, jonka kanssa on seurustellut häiden aikaan alle kuukauden... Vieraita tulossa siis 25 tuttua ja 1 tuntematon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu August 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2006 kutsuttavista en ole nähnyt 6:tta ihmistä...eli yhtään sulhoni enoista ja heidän vaimoistaan. et sillai...ja en oo varma oonko nähny parin oman tädin miestä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igeli Kirjoitettu August 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2006 Kyllä, tunnen jokaisen, hyvinkin. Vieraita on kutsulistalla 26 ja jokainen on meille molemmille tärkeä ihminen. Uusin tuttavuus on alle vuoden ikäinen tyttönen, jonka olen valitettavasti nähnyt vain kerran, ei ole ollut aikaa tutustua vielä paremmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pom Kirjoitettu August 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2006 Tunnen ehka vajaan puolet miehen puolen vieraista, ja mies ei ole nahnyt minun sukulaisistani kuin aitini pari kertaa. Eli siinapa sitten tutustutaan sukuihin itsekkin samalla kun niita muille esitellaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest enkula Kirjoitettu August 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2006 Tai vielä pahempi: Oliko juhlissanne vieraita, joita et ollut nähnyt koskaan?Juu meillä on tilanne juuri näin "paha" ;D en tunne kuin ehkä reilu puolet. Sulhon suvusta ja kavereista vain lähimmät, omalta puolelta en tunne joitakin aveceja. Mutta juhlassahan tutustutaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minni Hiiri Kirjoitettu August 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2006 Meillekin tulee näillä näkymin vieraita, joita en ole ikinä tavannut. Sulhanen tuntee/tietää/on tavannut kaikki. Vieraslista ei kyllä ole ihan vielä lopullinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts