Miromi Kirjoitettu September 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2016 Kyllä tunnen, jollei tule "kuokkavieraita" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaimomatskua Kirjoitettu September 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2016 Pääosin tunnetaan, mutta sulhon puolelta parilla ystävällä on avecit, joita en ole koskaan nähnyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
klt3007 Kirjoitettu September 29, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2016 Ylivoimaisesti suurimman osan tunnen, mutta sulhasen vähän kaukaisemmista sukulaisista (hänellä on tosi pieni suku joten kutsutaan myös muutama pikkuserkku joiden kanssa on lapsuudessa ja nuoruudessa viettänyt paljon aikaa, ja ovat edelleen yhteyksissä) taitaa olla kolme joita en ole koskaan tavannut. Asuvat eri paikkakunnalla kuin me ennen ulkomaille muuttoa, ja sittemmin kun ollaan vierailtu Suomessa ei olla heille päin eksytty. Kiva kuitenkin tavata, vaikka sitten häissä ekaa kertaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ishe Kirjoitettu November 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2016 Tunnen ja olen tavannut kaikki. Sukulaisia tulee todella vähän, molemmilta yhteensä max 30. Loput 60 onki sit kavereita Kaikki on molempien yhteisiä kavereita, mikä on kyllä tosi ihana ettei häissä ole itselle tuntemattomia ihmisiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salmasaluki Kirjoitettu December 9, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2016 Kaikki oman puolen vieraat luonnollisesti tunnen, pari sukulaista ja avecin hieman heikommin. Avecit siis kutsuttu myös henk. koht. nimellä, ei avoimia avec-kutsuja. Miehen puolelta sit tunnen ehkä... parikymmentä kuudestakymmenestä, tai jotain. Toivottavasti ehtii heihinkin elämän aikana tutustua kaikkiin. <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu February 11, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2017 Miehen työkavereita juuri en, mutta muuten kyllä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aph Kirjoitettu March 7, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2017 Tunnen ja todella hyvin tunnenkin kun pidetään häät ihan perhepiirissä. Tuntisin tosin kyllä silti vaikka olisi päädytty siihen toiseen vaihtoehtoomme eli 80 henkilön juhliin. Mutta olemme olleet yhdessä pienen iäisyyden eli se vaikuttaa todella paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
käivärä Kirjoitettu March 11, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2017 En mä välttämättä tunne, mut pyrkimys on, että kaikki olen joskus henkilökohtaisesti tavannut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiutautintti Kirjoitettu April 2, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2017 Olen ainakin tavannut joskus kaikki vieraamme. Joitain puolisoni työkavereiden puolisoja en tunne kovin hyvin, mutta kaikki olen kuitenkin nähnyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu May 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2017 Tunnen kaikki. Olisi outoa kutsua sellaista väkeä, jota en tunne. Tietty voisi olla jollain joku tuore avec, ketä en olisi aiemmin ehtinyt tavata. Työkavereita emme kutsu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylvi Kirjoitettu July 24, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2017 En tuntenut. Miehen kummitäti puolisoineen, serkku puolisoineen ja yksi kaveri olivat ennestään tuntemattomia. Olivat kaikki oikein mukavia ja olin jo etukäteen päättänyt heihin tutustua juhlan aikana edes jonkin verran. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annima Kirjoitettu August 2, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2017 Meidän häistä tulee niin pienet, että tunnemme molemmat kaikki vieraamme hyvinkin. Eli häihin tulee vain ihan lähipiiri; molempien sisarukset, vanhemmat ja isovanhemmat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamb Kirjoitettu August 16, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2017 "Omat kutsuttavani" tunnen tietysti, enkä suostuisikaan kutsumaan kummin kaiman serkkuja sun muita, joita en todella tuntisi. Haluan muutenkin rajata vieraat sellaisiin sukulaisiin ja ystäviin, joiden kanssa olen tekemisissä todella. En esimerkiksi sen takia kutsu isäni serkkuja, joiden juhlissa minä taas olen ollut, mutta koska he ovat enemmänkin minun kuin isäni ikää, ovat he tietenkin kutsuneet serkkunsa perheineen, jolloin olen ollut mukana. Miehen puolelta taas en ole nähnyt kaikkia, mutta mieheni tietää heidät ja se on minusta tärkeintä. Kaksi hänen enoaan perheineen kutsutaan häihimme, koska olisi hieman outoa, että muut tädit ja enot samalta puolelta kutsutaan, mutta kaksi jätettäisi kutsumatta. Itselleni ei tosin ole niin väliä, ovatko he häissämme vai ei, koska mieheni ei ole meidän yhdessäolon aikana ollut juurikaan tekemisissä heidän kanssaan. Molemmat onneksi tunnemme toistemme lähisuvut ja lähimmät ystävät, jotka kutsutaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nipsumiau Kirjoitettu April 18, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2018 Me otettiin alusta asti vieraslistaa suunnitellessa sellainen suuntaus että ihmiset joita ei olla tavattu niin ei kutsuta, tämä tosin rajaa pois lähinnä jotain serkkujen aveceja ja kavereiden mahdollisia uusia kumppaneita. Musta henkilökohtaisesti ois outoa jos minunkin tärkeänä päivänä paikalla olisi ihmisiä joita en tunne, onneksi tuleva mieheni on samaa mieltä tästä asiasta. Samoin jätetään kutsumatta esimerkiksi omia pikkuserkkujani joita en ole itsekkään ole nähnyt montaa kertaa ja miehen setä- ja tätipuolet jotka hän pääsee näkemään ensimmäistä kertaa vasta tulevana kesänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hovenna Kirjoitettu September 20, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2020 Jotkut paljon paremmin kuin toiset mutta ehkä häissä sitten tutustuu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts