~Suvi~ Kirjoitettu August 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2010 Suurimman osan kyllä, sulhon serkkuja avokkeineen en tunne mutta taivuin sulhon tahtoon kun halusi heidät kutsua (koska se oli 93-vuotiaan papan toive ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansis1 Kirjoitettu August 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2010 Meistä molemmat tuntee kaikki kutsutut! Sellaisella periaatteella mennään, että ketään ei kutsuttu joiden kanssa ei olla tekemisissä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taikakukka Kirjoitettu August 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2010 No minä en tunnu juuri lainkaan sulon sukua. Muutaman kerran ollaan tavattu esim sulhon kummitädin kanssa. Serkkuja hyvin vähän olen nähnyt... Mutta kutsutaan tottakai häihimme (tiedä sitten tulevatko).. Sulho ei ole tottunut pitämään yhteyttä sukulaisiinsa.. Meillä taas käydään usein kylässä tädeillä ja enoilla. Ja koska kaikki mun serkut on minua nuorempia niin kaikki tunnen hyvinkin (eikö niitä liikoja olekaan).Että vastaus kysymykseen on, että ei, en tunne kaikkia vieraita. Mutta halausin oppia tuntemaan Samoin sulho ei varmaan ihan kaikkia tunne minun puoleltani, mutta suurimman osan ainakin on nähnyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jääkuningatar Kirjoitettu August 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2010 Me olemme olleet reippaat 10 vuotta yhdessä miekkosen kanssa ennen häitä, joten kaikki kutsuttavat sukulaiset (molempien) ovat tuttuja jo ennestään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiuhtiliini Kirjoitettu August 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2010 Meistä molemmat tuntee kaikki kutsutut! Sellaisella periaatteella mennään, että ketään ei kutsuttu joiden kanssa ei olla tekemisissä!Tämä periaatteena meilläkin. Mukaan kutsutaan vain ne, jotka ovat meille läheisiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannna87 Kirjoitettu August 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2010 Me ajateltiin kutsua vain sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ollaan tekemisissä. Eli tuttuja on. Ainoastaan yhden kaverini mieheke on jäänyt vähän tuntemattomammaksi minulle, eikä mieheni ole tavannut häntä koskaan, mutta ajateltiin silti kutsua myös hänet, jotta sitten kaverillanikin on häissä edes joku muu tuttu kuin minä. Ja he ovat kuitenkin seurustelleet kauemmin kuin minä mieheni kanssa, ei oikein voi olla kutsumatta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muru Kirjoitettu August 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2010 kaikki varsinaiset kutsutut on tavattu mutta osa esim. serkkujen ja kavereiden aveceista on ihan vieraita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaethe Kirjoitettu August 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2010 Lähes kaikki tunnen, mutta joitan sulhasen serkkuja en tunne. Kummallakin suuri suku, joten ei millään ole päässyt tutustumaan vielä kaikkiin, mutta jospa tilanne korjaantuu viimeistään häissämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimsi Kirjoitettu August 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2010 Ihan kaikkiin sulhasen sukulaisiin en ole vielä päässyt tutustumaan, mutta heitä on tosiaan niin muutama että tilanne varmasti korjautuu ennen häitä, tai häissä sitten viimeistään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapsu Kirjoitettu September 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2010 Olen tavannut kaikki ainakin kertaalleen, tosin osa on vieraampia, kun asuvat toisella puolella Suomea. Jokaisen nimen ja "aseman" (täti, setä, tädin mies, serkku...) kuitenkin tiedän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marabello89 Kirjoitettu September 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2010 Paria avecia ja yhtä juuri syntynyttä vauvaa en ole vielä nähnyt, muut sen sijaan on ainakin kerran tullut nähtyä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modiana Kirjoitettu September 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2010 Kummankin puolelta tulee varmasti olemaan montakin ihmistä, joita toinen ei ole tavannut. Minun sukulaisista mies ei ole tavannut kuin perheenjäseniäni ja tietenkään itse en ole tavannut hänen perhettään, sillä vanhemmat ja kaksi nuorempaa veljeä asuvat miehen kotimaassa Nigeriassa ja isoveli asuu Lontoossa. Mieheni on tavannut joitakin ystäviäni -ne tärkeimmät- mutta on vielä monia, joita hän ei ole tavannut. Itsekin olen osan mieheni ystävistä tavannut, mutta on lukuisia tyyppejä, joista olen kyllä kuullut nimellä, mutta henk.koht. en ole koskaan vielä tavannut. Tiedän näiden ystävien kuitenkin tulevan häihimme, sillä mieheni afrikkalaisena on sitä mieltä, että mitä enempi porukkaa, sitä kivemmat juhlat. Ja nämä meidän kutsutut saavat vielä halutessaan tuoda lisää ihmisiä mukanaan jos haluavat, afrikkalaiset ovat hyvin yhteisöllisiä ja aina kun on syytä juhlaan, halutaan tulla mukaan. Eikä haittaa laisinkaan. Varsinaista pääruokaa riittää niille ketä ovat ajoissa paikalla ja muut syövät sitten muuta tarjolla olevaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annieb Kirjoitettu September 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2010 Me todella haluttaisiin sulhon kanssa, että tuntisimme kaikki vieraamme. Nyt on sitten muutama ongelmatapaus, nämä minun joidenkin serkkujen uudet tyttö-/poikaystävät, joita en haluaisi kutsua kun ei olla ikinä nähty eikä edes nimiä tiedetä. Mut oletan, et sitten loukkaannutaan tms. Tai mistä mä tiedän, mut on niin vaikeaa vetää rajaa siihen, et ketkä jätetään kutsumatta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mary Jane Kirjoitettu September 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2010 Me tunnemme/olemme tavanneet miehen kanssa puolin ja toisin melkein kaikki vieraat. Mieheni ei ole tavannut minun vieraistani vain muutamaa ihmistä ja hekin ovat lähinnä kavereideni aveceja. Itse taas olen tavannut kaikki sulhon puolen vieraat.Olin itse vkl:na miehen avecina hänen entisen työkaverinsa häissä joista en tuntenut KETÄÄN. En ollut koskaan tavannut edes hääparia, joten tuntui hieman oudolle olla julhissa. Kutsu oli kuitenkin osoitettu meille molemmille nimien kanssa ja paikalla oli vain n. 50-60 henkilöä, joten kaipa olin silti toivottu vieras. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs.S.L.M. Kirjoitettu September 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2010 Kaikki kutsutut ovat ainakin minulle ennestään tuttuja. Saa nähdä, että ehtiikö mies tutustua kaikkiin sukulaisiini ennen häitä. Ei se tosin ole kuolemaksi jos ei tutustu. Siellä häissähän sitten pääsee näkemään kaikki sukulaiseni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky* Kirjoitettu September 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2010 Meillä morsian kyllä tuntee kaikki vieraat tai ovat ainakin tuttuja mutta sulhanen ei ole koskaan nähnyt yhtä serkkuani ja enoani mutta muuten hänkin tuntee kaikki vieraat. Itseäni kaikista eniten harmittaa se että en saa kutsuttua ihan kaikkia kavereita joita haluaisin. Sukua on niin paljon ja kavereitakin vuosien varrella kertynyt eri harrastuksista, koulusta ja kavereitten kautta niin paljon että oli pakko vaan vetää raja siihen että en kutsu niitä joiden kanssa en ole ollu vuoteen juuri missään tekemisissä ja siinä etten kutsu tämän hetkisistä opiskelukavereista kuin ne joiden kanssa olen muutenkin vapaa-ajalla tekemisissä enkä vain opiskelubileissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lily Kirjoitettu September 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2010 Tunnen kyllä kaikki häihimme tulevat vieraat (mitä nyt pari sulhasen sukulaista olen tavannut vain kerran), mutta yhtä vieraista en ole ikinä tavannut. Hän on siis eräs oikeasti hyvä ystäväni, johon olen tutustunut netissä n. 6 vuotta sitten ja vain netin kautta kanssaan jutellut. Monet ilot ja surut olemme yhdessä keskustelleet ja olemme hyvin läheiset ystävät, mikä varmaan tuntuu monesta hassulta, kun emme tosiaan kertaakaan ole kasvokkain jutelleet. Itselleni se on kuitenkin ihan luonnollista, ja häihin hän on nyt sitten tulossa, jännää kyllä tavata livenä Ellemme nyt satu ennen häitä samaan kaupunkiin, jolloin kyllä varmaankin tapaamme. Häihimme on tulossa toinenkin saman IRC-kanavan (Internet Relay Chat, ei IRC-Galleria) perustajajäsen ja hyvä ystäväni, jonka siis kyllä olen montakin kertaa tavannut. Häät ovat ehkä hieman erikoinen paikka IRC-miitille, mutta mikäs siinä, meille se sopii Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ester30 Kirjoitettu September 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2010 Pidämme pienet häät (25henk.) ja kaikki kutsutut ovat läheisiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeannedarc Kirjoitettu September 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2010 Sulhasen sedän avovaimo on ainoa kutsutuista, jota en ole ikinä tavannut. Pari mun kavereistani on sellaisia, joita sulhanen on nähnyt vain kerran tai pari. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kellen Kirjoitettu April 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2011 Näillä näkymin häihin saapuu kaksi ihmistä, joita en ole ennen tavannut. Mieheni täti, sekä mieheni mummon uusi miesystävä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunetti Kirjoitettu April 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2011 (muokattu) Meille tulee erittäin pienet häät, joten tunnen lähestulkoon kaikki vieraamme. Sulhon kummitädin lapsista olen tavannut vain yhden. Kutsumme seurustelevista pareista molemmat osapuolet, joten on mahdollista, että emme ole ennen häitä uutta kumppania ehtineet tavata, jos sellainen ilmaantuu. Tarkoituksena on kutsua vain meille läheisimmät ihmiset, mutta haluamme, että kaikki pystyvät juhlimaan päiväämme rakkaidensa kanssa. Muokattu: April 11, 2011, käyttäjä: Brunetti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynx Kirjoitettu April 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2011 Meille tulee pienehköt häät, mutta ihan kaikkia en varmaan siltikään tunne, koska niille kutsutuille, jotka eivät ole avio-/avoliitossa, menee varmaan avec-kutsut. Tuokoon sitten seuralaisen tai ovat tuomatta, on ainakin mahdollisuus siihen. Ehtiihän sitä tutustua sitten häissäkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmihäät2012 Kirjoitettu April 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2011 Suurin osa sulhasen sukulaisista on sellasia, joita en oo ikinä nähny tai ainakaan muista nähneeni. Mut onhan noihin häihinki vielä aikaa, ni osan ehdin nähdä kesällä. Ois toki kiva nähdä heidät kaikki ennen häitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
veganprincess Kirjoitettu April 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2011 No en. Kymmenisen sellasta sulhasen kaveria tulee jota en oo koskaan nähnytkään ja saman verran semmosia jotka oon ehkä joskus nähnyt mutta en todellakaan voi sanoa tuntevani... Tunnetteko te tosiaan kaikki miehenne kaverit? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynx Kirjoitettu April 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2011 ^ Kyllä mä tunnen mieheni kaverit. En varmasti yhtä syvällisesti kuin mieheni heidät tuntee, mutta kuitenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts