MonaLiisa Kirjoitettu February 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2013 Nostetaas tätä taas... mahtaisko joku tietää että mistä sais kaiverruksen lasiin? Ajattelin et jos hyödyntäis noi kaks iittalan skumppalasia mitkä olen joskus ostanut.... Itse kaiverrutin lasit täällä: http://www.lasipuoti.com/ tekee millaisia vain haluat ja tulos on mahtava. Postin kautta myös toimittaa jos et asu lähellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiE Kirjoitettu February 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2013 Nostetaas tätä taas... mahtaisko joku tietää että mistä sais kaiverruksen lasiin? Ajattelin et jos hyödyntäis noi kaks iittalan skumppalasia mitkä olen joskus ostanut.... Ihan kaikki kultasepänliikkeet ei välttämättä tee, mutta sellaiset yritykset, joilla on ammattitaitoinen kaivertaja ja lasiin pystyvät välineet, pystyy tekemään kaiverrukset kyllä. Missä suunnalla tarvitset kaiverruksen, osaisin antaa vinkkejä ainakin Kuopiosta ja Tampereelta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu February 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2013 Minä ajattelin tuunata tavalliset ikeasta ostetut kuohari lasit... Olen hommannut sellaiset isohkot valkoiset rusetit joissa timatti keskellä ja liimaan sen siihen jalka osaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meij Kirjoitettu February 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2013 Itse ehdottomasti halusin meille omat skumppalasit.Onneksi omistan ystävän joka harrastaa posliini ja lasimaalausta ja hämpä kilttinä väsäsi meille häälahjaksi toiveidemme mukaan omat lasit Harmi vaan, että mies meni ja ne hajoitti. Että kun voi harmittaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu March 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2013 Meillä on tämmöiset lasit. Saimme ne joskus yhteiseksi lahjaksi. Lasien jalat ovat hopeaa ja niissä on ihana sydänkuvio, jossa timantteja. Minusta lasit sopivat hyvin omiksi laseiksemme häihimme. http://www.naimisiin.info/yhteiso/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.gifMeillä samanlaiset. Jää muistoksi, voidaan kilistellä tarvittaessa hääpäivien lisäksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gapi91 Kirjoitettu March 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2013 En ollut aikaisemmin edes ajatellut meille omia laseja. Täällä on kyllä niin ihania, että täytyy laittaa tuo idea korvan taakse. Onhan se kiva muisto häistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Kirjoitettu March 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2013 Nostetaas tätä taas... mahtaisko joku tietää että mistä sais kaiverruksen lasiin? Ajattelin et jos hyödyntäis noi kaks iittalan skumppalasia mitkä olen joskus ostanut.... Ihan kaikki kultasepänliikkeet ei välttämättä tee, mutta sellaiset yritykset, joilla on ammattitaitoinen kaivertaja ja lasiin pystyvät välineet, pystyy tekemään kaiverrukset kyllä. Missä suunnalla tarvitset kaiverruksen, osaisin antaa vinkkejä ainakin Kuopiosta ja Tampereelta?no me asutaan kokemäellä, että ei sinnev tampereelle kovinpitkä matka oo, ja vähä välii siel tulee käytyykkin.. kiitos vinkeistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlotte bride Kirjoitettu June 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2013 Kaaso oli tilannut meille lahjaksi Now & Foreveriltä tosi kivat lasit. Lasit itsessään oli aika peruslasit, mutta kaiverruksessa oli sitten tosi kiva tekstityyppi ja samanlainen kuvio kuin meillä on kutsujen kannessa. Minusta ainakin on kiva juoda omat häämaljat ihan uusista laseista ja koitetaan pitää ne ehjinä, niin olis perinnelasit tuleville vuosille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vio Kirjoitettu June 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2013 Minä kovasti haluaisin jotkut hienot lasit, kuten esimerkiksi nämä Etsyn: En itse pidä laseja turhuutena, mutta toisaalta yritämme säästää kaikessa missä voimme, jotta budjettilaskelmat pitävät paikkaansa ja todelliset kustannukset ovat mielellään jopa budjettia alhaisemmat. Näin ollen tulen luultavasti taiteilemaan jollain tavalla meille lasit itse. Haluan niistä kuitenkin tyylikkäät ja mahdollisimman vähän itsetehdyn näköiset. Muuten taidamme juoda ihan tavallisista laseista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liljan kukka Kirjoitettu June 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2013 Mä oon aina ajatellu, että hääparilla pitää olla omat lasit. Niinpä ensimmäinen häitä varten tehty ostos oli meidän lasit, kun niin täydllisen sopivat löyty Tallinnan reissulta. Nyt vaa yritetään pitää noi ehjänä häihin asti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elina M Kirjoitettu November 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2013 (muokattu) Meillekin tulee omat shampajanlasit, viini- ihmisiä kun ollaan ja voidaan sitten kihlajaistpäiviä ja hääpäiviä jatkossa niillä kilistellä =) *** ei osto- tai myynti-ilmoituksia tälle osastolle *** Muokattu: November 20, 2013, käyttäjä: Tipzilla mode-edit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuliva Kirjoitettu November 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2013 Miehen mummi oli ostanut meille kultasepänliikkeestä lasit jossa on kullattu reunus jalassa ja ylärenuassa. Toisessa lukee morsian ja toisessa sulhanen. Itse en juuri näitä olisi valinnut, eivät ole ihan meidän tyyppiset, mutta minusta oli niin hellyyttävästi tehty (näin hänet ensi kertaa ja silloin antoi lasit) joten ne kyllä tulevat käyttöön ja jäävät muistoksi -kastehelmi- 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unenvarjo Kirjoitettu November 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2013 Eräs anopin tuttava tekee hiekkapuåhaltamalla kaiverruksia laseihin. Ajattelin häneltä pyytää lasit meille, mikäli eivät ole älyttömän kalliita. Jos hän ei halua/pysty niin en usko että meille tulee omia laseja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Binkie Kirjoitettu January 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2014 Saimme äidiltäni lahjaksi kauniit kristalliset kuohuviinilasit, joihin on kaiverrettu nimikirjaimemme ja hääpäivämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirros Kirjoitettu April 2, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2014 Olen yrittänyt metsästää sellaista palvelua pääkaupunkiseudun alueella, joka koristelisi hääparin shampanjalasit toiveiden mukaan. Olen yrittänyt etsiä omanlaisiamme laseja, mutta mikään ei miellytä, joten haluaisin "teettää" lasit. Onko kellään antaa vinkkiä tällaisista paikoista? Liitteenä kuva, millaisia etsin, mutta nämä kyseiset lasit Ukrainasta ja sinnepäin ei onnistunut maksu maan lakiasioiden takia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mittumaarit Kirjoitettu May 10, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2014 Minä täällä pähkäilen saisinko tehtyä (koristeltua) meidän laseja itse...Ehkä huurremaalilla kuvioita tai sitten glitteriä jalkaosaan/pohjaan... hmm... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaana76 Kirjoitettu May 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2016 (muokattu) Upeat Häämaljat Swarovski - kristalleilla koristellut löytyy www.kristallikauppa.com, http://www.kristallikauppa.com/kristallihaamaljat/ Hääkorusetit, www.kristallikauppa.com, http://www.kristallikauppa.com/haihin-ja-juhliin/ Muokattu: June 15, 2017, käyttäjä: Jaana76 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts