Kaisa85 Kirjoitettu March 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2009 taidetaan kanssa laittaa molempien numerot ja hoitaa vastaanotto itse....on sit mukavampi niille, jotka tuntee kunnolla vaan toisen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina^ Kirjoitettu March 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2009 Minun ja sulhon numerot löytyy kutsusta, mutta toivomme, että suurin osa ilmottaituisi hääsivujemme kautta kun sellaiset on väsätty ja sinne olen ilmoittautumis lomakkeen tehnyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*vt Kirjoitettu March 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2009 Meillä ilmoittautumiset vastaanottaa meidän vanhemmat ja me itse. Ajateltiin, että sukulaisilla on helpompi soitella äideille ja kavereilla meille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu80 Kirjoitettu March 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2009 Joku oli laittanut aikasemmin tuosta ilmoittautumis/majoittautumisjako-asiasta.Itse olen juuri tuosta syystä päättänyt, että koska tiedän kaikkien majoittujien yhteensopivuudetja majoitusvaihtoehdot, niin otan ilmoittautumiset vastaan itse. Vaihtoehtoina sähköpostiosoite tai minun puh. Siten on olemassa vain yksi lista, joka pysyy ajantasalla. Olisi tosi hankalaa, jos esimanopit rupeis jakelee infoa majoituksista ym joista eivät edes ole juurikaan perillä.Itseni on myös helpompi kieltää ylimääräisten aveccien tunkeminen vierasjoukkoon, koska itse juhlat maksavana voin kertoa vierasmäärän olevan tarkasti rajattu.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
haave Kirjoitettu March 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2009 (muokattu) Kutsussa on toive, että häänettisivuilla ilmoittauduttaisiin. Sivuilta ilmottautumiset menee mun sähköpostiin.muoks. Ilmoittautumislomakkeessa on myös kohta allergioille. Muokattu: March 12, 2009, käyttäjä: haave Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuitu Kirjoitettu March 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2009 Minä ja sulhanen vastaanotetaan ilmottautumiset, myös hääsähköpostiin saa ilmoittaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juustoenkeli Kirjoitettu March 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2009 Minä, äitini ja sulhasen äiti. sukulaiset ilmoittautuu varmasti ennemmin äideillemme ja kaverit taas meille. Alunperin kutsussa oli meiän molempien numerot ja sit anoppien numerot - todettiin että ehkä on yks liikaa. Ja kuitenkin kaikki sulhasen kaverit on munkin kavereita niin menee se näinkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
khr Kirjoitettu April 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2009 Kutsussa on toive, että häänettisivuilla ilmoittauduttaisiin. Sivuilta ilmottautumiset menee mun sähköpostiin.muoks. Ilmoittautumislomakkeessa on myös kohta allergioille.Tämäntyyppisen kilkkeen ajattelin laittaa miehen tekemään meillekin sitten kun sen aika on. Se olisi kätevä ja sukulaisten vastaanotto tuskin olisi nihkeää, tällaista voi teekkariparilta odottaakin. Jos nyt joku mummo ei osaa nettiä käyttää niin saa toki soittaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heinämorsian 09 Kirjoitettu April 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2009 Meillä ilmoittautumiset vastaan ottaa 2 kaasoani, yksi heistä on äitiyslomalla, joten on hyvin tavoitettavissa ja toinen on sitten varalta, jos joku sattuu ilmoittautumaan juuri toisen kaasoni ollessa synnyttämässä. Kusussa oli lisäksi sähköpostiosoitteeni! Kolmas kaaso taas vastaa, jos joku vieraamme haluaa esiintyä juhlassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu April 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2009 (muokattu) Me itse, en tykkää ilmoittautua ihmisille, joita en ole koskaan tavannut, eikä haluta samaa omille vieraille. Muokattu: April 14, 2009, käyttäjä: Malssi09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku2009 Kirjoitettu April 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2009 Meillä ilmoittautumiset vastaanottaa meidän vanhemmat ja me itse. Ajateltiin, että sukulaisilla on helpompi soitella äideille ja kavereilla meille.Olen ajatellut juuri samalla tavalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beda Kirjoitettu April 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2009 Meillä myös ylläolevan mukaisesti. Molempien äidit ja me itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jekku83 Kirjoitettu May 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2009 Ilmoittautumiset ottaa vastaan minun sisareni, joka on myös kaaso sekä sulhasen sisko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buu Kirjoitettu May 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2009 Meillä ilmoittautumisten vastaanottajina kutsuihin oli merkitty minut ja sulhoni (kaksi puhelinnumeroa ja yksi sähköpostiosoite), mutta kuitenkin jotkut ovat ilmoittautuneet vanhemmilleni. Eipä tuo muuten haittaa, mutta täytyy vaan toivoa, että vanhemmat muistavat sanoa aina, kun joku on ilmoittautunut. En kyllä silti ihan ymmärrä, että miksei voi ilmoittautua mulle tai miehelle... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvarkki Kirjoitettu May 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2009 Meillä äidit ottavat vastaan ilmoittautumiset puhelimitse. Kutsussa vanhemmat ovat kutsujina, joten on luontevaa, että ilmoittautumisetkin menevät sinne. Sähköpostia emme halua käyttää ilmoittautumiskeinona, koska puhelimessa on helpompi tehdä selväksi ketkä kaikki ovat tulossa, onko ruokarajoituksia yms.Sukulaiset todennäköisesti ilmoittautuvat tutulle anopille, mutta oletan ystäviemme olevan riittävän kypsiä soittamaan vieraalle ihmiselle ilmoittautuakseen. Ainakaan itse en ole kokenut ongelmaksi ilmoittautua ystäviemme häihin heidän vanhemmilleen: ilmoittautumisten vastaanottaja kuitenkin tietää odottaa ko. puheluita, joten keskustelu käy sujuvasti vieraammankin ihmisen kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimkim Kirjoitettu May 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2009 Otetaan itse vastaan, kun on sen verran pieni porukka kyseessä ja muutenkin tehdään itse suurin osa asioista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipsa38 Kirjoitettu June 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2009 Toimimme itse kutsujina mutta anopit ottavat ilmoittautumiset vastaan, lähinnä käytännön syiden takia. On mahdotonta hoitaa noita ilmoittautumispuheluita "lyhyen kaavan mukaan". Ihmiset soittavat ja haluavat jutella kuulumiset ja hääjuhlasta myös. Työt jää hoitamatta jos siihen puhelinrumpaan ryhdyn joten katsoin parhaaksi että anopit hoitavat tuon puolen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rizie Kirjoitettu June 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2009 Me vastaanotamme itse.Mulla tulisi hirveä paniiikki, jos se olisi jonkun toisen vastuulla.Tykkään pitää ohjakset omissa käsissä.Jos jokin menee pieleen voin silloin syyttää vain itseäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipana Kirjoitettu June 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2009 Me kutsutaan, me otetaan ilmoittautumiset vastaan. Tosin arvelen silti että osa ilmoittautuu vastoin ohjeita äidilleni, mutta siinäpähän ilmoittautuvat. Kyllä se tieto sitäkin kautta meille tulee En halunnut kuitenkaan äitiäni mainita erikseen vastaanottajana, koska en halua hänelle sitä vaivaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
H&J Kirjoitettu June 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2009 Tämä morsian ottaa ilmoittautumiset vastaan itse. Virittää mukavasti tunnelmaan. Hih! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
muffeli Kirjoitettu June 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2009 Kaaso ottaa meillä ilmoittautumiset vastaan. Jos on niin sosiaalisesti rajoittunut, ettei voi soittaa/tekstata/lähettää sähköpostia "hei, olemme tulossa" henkilölle jota ei tunne, mutta joka selkeästi on morsiamen läheinen, niin on mielestäni oma häpeä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilona10 Kirjoitettu June 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2009 Me kutsutaan ja otetaan ilmoittautumiset vastaan. Pääsee fiilikseen ennen h-hetkeä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Mari- Kirjoitettu June 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2009 Anoppeja ollaan siihen suunniteltu. Ei olla vielä kysytty ottaisivatko tehtävän vastaan. Jos eivät suostu niin varmaan kaasoa kysyn siihen tehtävään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solange Kirjoitettu June 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2009 Itse otetaan vastaan. Meillä vieraat ilmoittautuu netissä hääsivujen kautta, näkyy suoraan meidän sähköpostissa. Jos jollain ei oo nettiä (mummot lähinnä), niin soittavat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fred Kirjoitettu June 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2009 Meillä ilmottautumiset ottaa vastaan minun äiti, hän lupautui tehtävään ja muutenkin tykkää roikkua puhelimessa niin onnistuu hyvin.Me pidetään vaan yksi lista ilmottautumisista mihin merkitään sit kaikki erikoisruokavaliot ym. vastaavat, helpottuu näin, näkee samantien kekkä on tulossa ja kekkä ei. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts