onnellinen Kirjoitettu August 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2008 Meillä ilmoittautumisen vastaanottavat tulevat anopit. Tuntui että se on heille "kunnia-asia". Saavatpahan jollain tapaa "osallistua" häiden järjestelyyn...taidan olla sitä sorttia joka tekee kaiken itse Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny-Maria Kirjoitettu August 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2008 Otamme sulhon kanssa. Puhelimitse tai sähköpostitse.Kuten myös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minette Kirjoitettu August 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2008 Tulevat anopit puhelimitse. Lisäksi minä otan vastaan ilmoittautumisia myös sähköpostilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talvikala Kirjoitettu August 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2008 Me sulhon kanssa otamme ilmottautumiset vastaan, joko puhelimitse tai sähköpostilla.Näin meilläkin. Odotan saavani lähinnä tekstiviestejä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieta Kirjoitettu August 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2008 Me ollaan tosiaan ajateltu itse ottaa vastaan ilmottautumisia. Tää kontrollifriikki tahtoo pitää kaikki narut omissa pikku kätösissään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennalo Kirjoitettu August 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2008 meillä ilmottautumiset ottaa vastaan kaaso..nakitin homman sille.. ei tarvinu ees suostutella itellä tulee kuitenki olemaan sit kaikenlaista muuta niin saa kaaso hoitaa tuon asian..ainakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enkelinainen Kirjoitettu August 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2008 Me ollaan kutsujina ja otetaan vastaan myös ilmoittautumiset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsio08 Kirjoitettu August 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2008 Minä ja sulho otetaan ilmoittautumiset vastaan puhelimitse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvara Kirjoitettu August 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2008 Me (hääpari) kutsutaan ja otetaan myös ilmottautumiset vastaan (soitto/tekstari/sähköposti). Tuntuu luontevimmalta ja näin pysymme itse ajan tasalla tilanteen kehityksestä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
akni3 Kirjoitettu August 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2008 meillä vanhemmat on kutsujina ja anopit ottaa ilmottautumiset vastaan.täytyy vaan laatia molemmille selkeät listat vieraista, joihin saavat sitten merkata ketkä on jo ilmottautuneet ja allergiat sun muut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu August 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2008 Itse kutsumme ja itse vastaanotamme ilmoittautumiset (puhelin/sähköposti) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu August 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2008 Olen ajatellut nakittaa anopeille , helpompaa koordinoida, jos vain kaksi hlöä ottaa tiedot ylös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu August 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2008 Anopit ja minä. Tuntui parhaimmalta vaihtoehdolta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taimiska Kirjoitettu August 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2008 Itse kutsumme ja otamme myös vastaan ilmoittautumiset. Tai todennäköisesti minä otan, kun muutenkin pyörittelen noita hääaiheisia exceleitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ain_o Kirjoitettu August 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2008 Taidan olla senverran kontrollifriikki, että itse ehdottomasti haluan ottaa ilmoittautumiset vastaan. Ei siis tätä hommaa kaasolle, best manille tai vanhemmille! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanski_ Kirjoitettu August 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2008 ^sama juttu. Itse kutsumme mekin, joten se on kaikkiaan loogisin vaihtoehto, että otetaan ilmot itse vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martha Kirjoitettu October 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2008 Mä luulen,että minä sekä mies ollaan ilmoittaumisen vastaanottajia.Jotenkin ehkä sillein sukulaisten mukavampi ilmottautua tutulle ihmiselle,kun se,että jos olisi joku aivan heille outo ihminen jolle ilmottautua.Ja siltäkin kantilta,että jos tulee jotain kysyttävää niin ei mene monen mutkan kautta,vaan voi kysyä suoraan siltä joka tietää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydänkäpynen Kirjoitettu October 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2008 Meillä myös morsian ja sulhanen kutsujina sekä ilmoittautumisten vastaanottajina. Tosin vanhempani maksavat suurimman osan häiden kuluista, mutta heille tämä järjestely oli ok. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltsi Kirjoitettu October 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2008 Itse kutsumme ja itse otamme myös ilmoittautumiset vastaan. Helpoin ratkaisu meille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cressie Kirjoitettu October 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2008 Me tehdään niin, että minä ja sulhanen sekä ainakin minun äitini ottaa vastaan kutsuja. Muistaakseni serkkujenikin häissä on ollut niin, että juhlaparille sekä anopeille on voinut ilmoittautua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isolde Kirjoitettu October 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2008 (muokattu) Olemme itse kutsujina ja itse tietysti myös vastaanotamme ilmoittautumiset. Kutsun mukana lähtee postitettava vastauskortti, jonka kääntöpuolelle on painettu molempien nimi ja osoitteemme. Vaihtoehtoisesti vieraat voivat ilmoittautua sähköpostilla yhteiseen sähköpostiosoitteeseemme (jota meillä ei siis normaalisti ole, mutta joka perustetaan samalle domainille kuin häänettisivut).IMHO on aina omalla kohdallani tuntunut sangen kiusalliselta ilmoittautua jollekin uppo-oudolle henkilölle (esim. morsiamen/sulhasen äiti), etenkin, jos ainoa ilmoittautumistapa on ollut soittaminen. Siinä on sitten ollut häslinkiä, että kuka siellä soittaakaan ja mikä avecin nimi on jne. (erityisesti syystä että kihlattuni ei ole suomalainen, ja hänen nimeään saa tavata kirjain kerrallaan). Suoraan hääparille ilmoittautumalla on voinut samalla välittää terveiset ja kiitokset kutsusta. Muoks. Meille ei muuten tule puhelinilmoittautumisvaihtoehtoa lainkaan, koska vieraita tulee ainakin neljästä eri maasta ja siksi aikaerojen ym. vuoksi emme halua päivystää puhelimessa esim. päiväsaikaan. Haluamme myös ilmoittautumisista mustaa valkoisella siinä tapauksessa, että tietoja täytyy tarkistaa. Siksi sähkö- ja etanaposti-ilmoittautumiset omalla kohdallamme. Muokattu: October 26, 2008, käyttäjä: Isolde Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cenedra79 Kirjoitettu October 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2008 Otamme itse ilmoittautumiset vastaan. Saammepahan vaihdeltua kuulumisiakin samalla tuttujen kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whisky Kirjoitettu October 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2008 Itse kutsumme, maksamme ja myös otamme vastaan ilmoittautumiset. Ja ilmoittautua voi vain puhelimella, sillä haluan ilmoittautumisten yhteydessä tiedot ruoka-allergioista, avecien nimet, lasten iät jne. Nämä saattaa unohtua esim. sähköpostilla ilmoittautuessa, puhelimessa voin itse kysyä näitä. Puhelimitse voi muutenkin kysellä esim. majoitustarpeesta. Ja tietty on hauskaa myös rupatella sukulaisten kanssa Ja kyllä, myönnän, olen myös jonkin verran kontrollifriikki... haluan tietää kaiken ja pitää langan päät käsissäni, enkä osaa luottaa esim. anoppiin tai kaasoon tässä asiassa. Anoppi kuitenkin kutsuisi sinne lisää porukkaa tms. ja kaaso saattaisi muuten vaan sählätä, semmonen suloinen höppänä kun on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piukku Kirjoitettu October 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2008 Me emme ole vielä asiasta keskustelleet kovinkaan mutta kaipa tämäkin kaatuu kaasojen ja bm:in harteille tai sitten meidän ja meidän vanhempien. Aika näyttää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_paradise_79 Kirjoitettu October 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2008 Mä luulen, että mä otan vastaan yksin.. Koska sulho ei osaa olla tiukkana.. Enkä halua nakittaa tätä äidille, anopille tai kaasolle.. Vihatkoon sitten vieraat minua, kun sanon että kutsu ei ollut tarkoitettu teidän lapsille vaan tää on aikuisten juhla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts