Kati2 Kirjoitettu April 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2007 Otamme itse vastaan ilmoittautumiset. Ei tullut edes muu vaihtoehto mieleen. Olemme kutsujina ja maksamme häät. Lahja-asioissa pyydetään ottamaan yhteyttä kaasoon. Parissa häissä missä olen viimeksi ollut (ja muistan niistä vielä jotain) on ilmoittauduttu myöskin morsiamelle/sulhaselle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirika Kirjoitettu April 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2007 Meillä on tämä tehtävä delekoitu pääasiassa minun äidille ja sulhasen isälle. Kutsussa ovat kutsujina meidän vanhemmat, joten ilmoittautumisten vastaanottamis-tehtävän suuntautuminen heille oli melko itsestään selvää. Lisäksi vierailla on mahdollisuus ilmoittautua minulle sähköpostilla, joten eivät voi vieraat selittää ilmoittamattomuuttaan, etteivät ole saanut puhelimella ketään kiinni . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
toukkina Kirjoitettu April 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2007 itse vastaanotetaan ja kai vanhemmat myöskin......... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu April 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2007 Äidit ottavat ilmoittautumiset vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 21072007 Kirjoitettu April 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2007 Myös meillä minun ja sulhasen äidit ottavat ilmoittautumiset vastaan. Onpahan äideille jotain puuhaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
misst Kirjoitettu June 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2007 me otettiin kutsut vastaan itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brud2009 Kirjoitettu June 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2007 Kutsujiksi laitamme itsemme, koska maksamme suurimman osan häistä ja muutenkin hoidamme kaikki järjestelyt. Ilmoittautumisjärjestystä emme ole vielä päättäneet, mutta todennäköisesti laitamme itsemme lisäksi tulevat anopit. Näin ollen vierailla olisi joku tuttu kenelle ilmoittautua. Mielestäni olisi kätevää, että ilmoittautumisen voisi hoitaa sähköpostitse tai puhelimitse. Tilanpuute voi muodostua ongelmaksi, joten ehkä ehkä teemme vieraille erilaiset versiot kutsuista, esim. minun sukulaisilleni ja ystävilleni ilmoittautumiset minulle tai äidilleni ja sulhasen vieraille päinvastoin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahla Kirjoitettu June 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2007 Me otamme itse vastaan ilmoittautumiset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lizzu Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Meille kutsuun tulee sekä minun, sulhon että molempien äitien puhelinnumerot, joihin ilmoittautua. Löytyy kaikille vieraille siis "tuttu". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pimpula07 Kirjoitettu June 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2007 Me päätettiin ottaa ilmoittautumiset vastaan itse - kovien riitojen jälkeen, äidin mielestä hänen olisi kuulunut tuo tehdä... Ajateltiin, että on selvää, kun on vaan kaksi numeroa ja saadaan takuu varmasti tieto siitä, ketä juhliin on tulossa. Tulevaa anoppia kun ei voi järjestelmällisyydestä kehua Äitini saa sitten kertoa lahjatoiveista, jos joku vinkkiä kaipailee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hanni08 Kirjoitettu June 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2007 Meillä ilmoittautumiset tulee vastaanottamaan molempien äidit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lizzie07 Kirjoitettu June 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2007 Mun äiti ottaa vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vendela Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Minä otan yksinäni ilmoittautumiset vastaan puhelimitse ja sähköpostitse. Myöskin kutsujina olemme me itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Meillä äidit ottaa ilmoittautumiset vastaan. Onpahan niilläkin jotain tekemistä ja pääsevät osallistumaan. Kumpikin ollut tästä kunniatehtävästä innoissaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Minä otin vastaan kaikki ilmoittautumiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elle-emilia Kirjoitettu June 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2007 Itse olemme kutsujina, mutta ilmoittautumisia ottavat vastaan morsiamen äiti ja sulhasen sisko. Tämä osittain siksi, että meillä molemmilla vuorotyö ja oikein vaihtelevat työajat.. :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 Kaasot ja minun vanhemmat . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wendela Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 Kaaso. Mun äitini on niin höveli kutsumisasioissa, että juhlat paisuisivat kolminkertaisiksi, jos hän ottaisi ilmoittautumiset vastaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabsu Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 Kaaso Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursu Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 No tottakai itse otamme ilmoittautumiset vastaan...sehän on ehdottomasti helpointa niin, sillä me itsehän olemme myös yhteydessä pitopalveluun ruoan määrästä ja minähän askartelen hääkarkit ja muut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amy lee Kirjoitettu September 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2007 Minä otan ilmoittautumiset vastaan -puhelimella ja täältä sainkin hyvän vinkin laittaa kutsuihin myös sähköpostiosoite mukaan. Ajattelin, että äitinkin voisi ottaa ilmoittautumiset vastaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melika Kirjoitettu September 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2007 Itse otamme ilmoittautumiset vastaan, niinhän sen kait kuuluukin mennä kun kerran itse maksamme häät ja kutsut lähtevät meidän nimellämme. Lisäksi mielestäni näin on helpointa, koska mehän ne tunnemme kaikki vieraat ja tiedämme ketä on kutsuttu, niin ei varmasti tule väärinkäsityksiä tai kiusallisia tilanteita. Jos vanhemmat olisivat kutsujina, silloin he myös ottaisivat ilmoittautumiset vastaan. Itse pidän hieman outona jos kaaso ottaa ilmoittautumiset vastaan, mutta tietysti jos reipas kaaso haluaa itselleen kyseisen tehtävän, sujuuhan se niinkin.Joka tapauksessa on tärkeää, että ilmoittautumisten vastaanottaja on hyvin perillä kaikesta, ja uskaltaa olla myös "epäkohtelias". Itse olin muutama vuosi sitten mieheni serkun häissä, jonne heidän vanhempansa väen väkisin halusivat meidät mukaan "kun koko perhe kutsuttiin ja siskokin jättää tulematta, niin johan he loukkaantuvat". Noh, ihmettelinpä sitten hääparin nuivaa suhtautumista häissä, kunnes tässä viikko sitten kuulin mieheni siskolta, että kutsu oli koskenut VAIN vanhempia, siksi hekään eivät olleet lähteneet :-[ Noh, sisko olisi voinut jo tuolloin mainita meillekin asiasta (tai ehkä tuo toinen puolisko on taas vaan ollut hajamielinen ), mutta sen lisäksi ilmoittautumisten vastaanottajan olisi ehdottomasti pitänyt ystävällisesti todeta, että valitettavasti voimme kutsua vain blaa blaa blaa... ja säästää meidätkin kiusalliselta tilanteelta > Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
joulumorsian_07 Kirjoitettu September 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2007 Me otetaan itse vastaan ilmottautumiset (meillä ilmoitetaan vain, jos ei pääse häihin.) Tämä sen vuoksi, että toivottavasti poisjäävillä on matalampi kynnys ilmoittaa poisjäännistään, kun tuntevat meidät . Häälahjalistaa hoitaa kaasoni. Kutsuun laitamme puhelinnumerot sekä sähköpostiosoitteet ilmoittamista ja häälahjalistaa varten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRi Kirjoitettu September 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2007 meillä vastataan kaasoille.näin siksi että me käymme molemmat töissä eikä puhelimiin vastata päivisin,ja toinen kaasoista on kotona lasten kanssa,joten hänelle on helpompaa soitella.myös lahjalistat löytyvät kaasoilta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilmaa Kirjoitettu September 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2007 Me olemme itse kutsujua (minun vanhemmat kyllä sponssaavat), minä ja äitini otamme ilmoittautumiset vastaan. Lahjoija voi kysellä minulta tai äidiltäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts