stella-maria Kirjoitettu April 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2004 Järjestämme ja maksamme itse häämme. Vanhemmat eivät juurikaan ole oleet järjestelyissä mukana, joten luontevaa on että ilmottautumiset tulevat meille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohannaMaria Kirjoitettu April 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2004 Meillä ilmoittautumiset tulee vastaanottamaan toinen kaasoista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kmaj7 Kirjoitettu April 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2004 Otamme itse ilmoittautumiset vastaan, koska kyseessä ovat meidän juhlamme. Se, että ilmoittautumiset olisi osoitettu vanhemmilleni, olisi voinut tulla kysymykseen, mutta emme vain tulleet ajatelleeksi tällaista vaihtoehtoa (Tulipas kökkö lause...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapiska Kirjoitettu April 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2004 Meillä vanhemmat ovat kutsujia, joten he ottavat vastaan myös ilmoittautumiset. Lisäksi perustimme ilmaisen sähköpostiosoitteen, johon halukkaat voivat myös ilmoittautua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zannah Kirjoitettu April 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2004 Me hoidetaan tää ilmoittaumisten vastaanotto sulkin kanssa kahdestaan. Helpointa meille näin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zannah Kirjoitettu April 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2004 Moikka Manta!Rakensin itselleni taulukon helpottamaan kutsujen lähettämistä, ilmoitusten vastaanottoa ja kiitoskorttien lähettämistä. Tein taulukon excelissä ja laitoin omat sarakkeensa kutsuttaville, osotteille sekä määrille (lapset ja aikuiset erikseen). Lisäksi tein omat sarakkeensa: kutsu lähetetty, ilmoittautuneet (henkilöiden määrät; lapset ja aikuiset erikseen) sekä kiitoskortit lähetetty.Tässä lyhykäisyydessään... Toivottavasti sait jotain selkoa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cardia Kirjoitettu April 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2004 Me olemme itse kutsujina, ja ajattelimme myös itse vastaanottaa ilmoittautumiset. Ja kiitos Zannahille vinkistä. Taidan tehdä meillekin tuollaisen taulukon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
**Emmi** Kirjoitettu April 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2004 Me vastaanotamme ilmoittautumiset itse. Kaikista kätsyintä niin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ms.Manta Kirjoitettu April 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2004 Heipsan!Kiitokset Zannahille vastauksesta. Itselläni on jos vaikka minkälaista taulukkoa ja viritelmää kotikoneella, huh huh .Mutta, ajattelimme tehdä ilmoittautumisia vastaanottaville vanhemmille sellaiset (erittäin) simppelit taulukot/listat. Niissä ois valmiina kutsuttujen nimet ja lisäruudukoita otsikoilla: erikoisruokavaliot, majoitustarve jne. Näin vältytään siltä, että mitään ei "unohdu" kysäistä ilmoittautuvilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bride-78 Kirjoitettu April 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2004 Meillä kutsujina ovat vanhemmat, joten molempien äidit on laitettu kutsuihin yhteyshenkilöiksi joille sit myös ilmottaudutaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
joanna_m Kirjoitettu April 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2004 Me laitettiin kutsuun äitini yhteystiedot ja pyyntö, että ilmoittautumiset tehtäisiin hänelle. Tämä oli paras ratkaisu, sillä äiti on tarpeeksi selväsanainen ja osaa myöskin kertoa asiallisesti lahjalistasta. Osa sulhon sukulaisista tulee tosin varmaan soittamaan sulhon äidille, jonka pelkään hössöttävän omiaan ja sotkevan meidän lahjalistan. Sulhon äiti ei nimittäin itsekään halua noudattaa lahjalistaa, vaan on ostamassa meille Chippendale-hopeaa, jota kumpikaan meistä ei haluaisi kerätä. Mutta se onkin jo toinen tarina : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest siruveera Kirjoitettu April 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2004 Anoppikokelaat on rekrytoitu kutsuja vastaanottamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viuhake Kirjoitettu April 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2004 meillä myöskin kutsujina olimme me itse, mutta vastauspyynnöt osoitettiin äideillemme Minä en kyllä uskaltaisi jättää äitien hoidettavaks vastaanottamista... :oMolempien äidit sellasia"lahopää hömeltäjiä",että puolet ilmottautuneista saattas jotenki"unohtua"matkan varrella... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest missu81 Kirjoitettu October 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2004 me maksamme omat häämme, mutta mietin voinko kutsuun laittaa, jotta vois ilmottautua mun äidille ??? entäs miehen sukulaiset, kun ei ole sitä anoppia(hyvä vai paha kelle vois ilmottautua? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasta Kirjoitettu October 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2004 Mekin toimimme kutsujina kun itse lystin maksamme, mutta ilmoittautumiset menevät kaasolle. Hälle toimitan hyvissä ajoin listan johon voi merkkitä vastanneet, kuinka monta saapuu ja onko esim allergioita tai välttämätöntä kuljetustarvetta tms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva-05 Kirjoitettu October 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2004 Meillä ottaa ilmoittautumiset vastaan äitini sekä anoppini Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jesanna Kirjoitettu November 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2004 Meillä kutsujina molempien vanhemmat joten ottavat myös ilmoittautumiset vastaan.Lahjalista puolestaan on yhdellä kaasoista (oma sisko) joten vaikka joutuukin kaksi puhelua tekemään niin ohjat pysyy käsissä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ampsu Kirjoitettu January 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2006 Vanhemmat maksaa, vanhemmat kutsuu ja äidit ottavat ilmoittautumiset vastaan. Myös sähköpostin kautta voi ilmoittautua, mikä on mielestäni mukavampi ja helpompi tapa vastata esim. kavereiden kutsuun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonna-marie Kirjoitettu January 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2006 Minä vastaanotan. Näin pystyn parhaiten myös kontrolloimaan, jos joku aikoo tuoda ns. kutsumattoman vieraan mukanaan. Itse uskallan taatusti sanoa " ei käy, tila ja kutsuttujen määrä on rajallinen ". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Losgunna Kirjoitettu April 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2007 Äitini suorastaan kerjäsi paikkaa ;D. Luotamme siihen että osaa pitää kuokkalaiset kaukana ja huolehtia vaatimattoman lahjalistamme. Osa vieraista varmasti ilmoittautuu sulhon äidille, kun on tuttu, mutta eiköhän sana mene perille asti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sussiliina Kirjoitettu April 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2007 Me olemme mieheni kanssa kutsujia,maksamme itse häämme ja järjestämme muutenkin sellaiset meidän näköiset häät joihin vanhemmat eivät ole saaneet puuttua joten me otamme myös vastaan ilmoittautumiset.Laitoimme sekä minun että miehen puhelinnumerot joten varmaan menee niin että minun sukulaiset soittaa minulle ja miehen hänelle , ystävät sitten sille jompikumpi sattuu vastaamaan sillä hetkellä kun tavoittelevat meitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu April 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2007 Minä ja mies olemme kutsujina, mutta vastaukset pyydämme äideillemme. Jos pyytäisimme vastaukset meille, osa sukulaisista jättäisi tämän kuitenkin huomioimatta ja soittaisi jomman kumman äidille. Kaverit taas tietävät, että voivat ilmoittautua meillekin, vaikkei kutsussa näin ohjeisteta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
virgot Kirjoitettu April 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2007 Me kutsutaan ja itse otetaan ilmoittautumiset vastaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fandango Kirjoitettu April 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2007 Minun vanhempani ovat kutsujina, ja ilmoittautuminen tapahtuu joko minulle tai sulhaselle sähköpostilla, tai sitten äidilleni soittamalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Like-Angel Kirjoitettu April 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2007 Me otimme itse vastaan, emme halunneet rasittaa ketään Tosin minulle soittivat kaikki muut paitsi yksi perhe Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts