AnniMaria Kirjoitettu February 14, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2003 Meillä molempien vanhemmat vastaanottivat ilmottautumiset, ja melkein kaikki hoksasivatkin soittaa suoraan heille. Muutama, lähinnä kaverit, ilmoittelivat myös suoraan meille... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
matu Kirjoitettu February 14, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2003 Just tänään tästä päätettiin... Eli me, hääpari toimimme kutsujina ja bestman+kaasot ottavat ilmoittautujat vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kisu-misu Kirjoitettu February 16, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2003 Me kutsutaan ite, mutta ilmoittautumiset tehdään äideille. Kaverit tosin ilmottaa varmaan suoraan meille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie Kirjoitettu February 17, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2003 Me kutsumme ja otamme myös vastaan ilmoittautumiset. Olisi tosiaan hassua jos äitee ja anoppi hoitais kutsumisen/vastaanottamisen (ne jo eronneet miehistään) ja kun ollaan asuttu yhdessäkin jo 8 vuotta. Ite me ne juhlat järkätään ja maksetaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nella_ja_John Kirjoitettu February 17, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2003 Meillä varmaankin laitetaan meidän nimet.. Itse maksetaan häämme, niin jotenkin tyhmältä tuntuu laittaa esim. vanhempien nimet.. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irmeli Kirjoitettu February 21, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2003 Vanhempani maksavat häät, joten ilmoittautumisten vastaanottajaksi laitettiin äitini. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronja Kirjoitettu February 22, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2003 Vanhemmat kutsuvat ja äiskä ottaa vastaan ilmoittautumiset ja ruokavaliot puhelimitse ja sähköpostitse ja pitää yllä lahjalistaa (raukka.. kutsulistalla on nyt 220 nimeä.. :-/). Keskitämme ilmoittautumiset, niin ei tule sekaannuksia (siis kaikki muut suvuistamme vain sotkisivat koko homman ;D) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bash Kirjoitettu February 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2003 Mä halusin delegoida nää tehtävät vaan naisille, sulhoa lukuunottamatta tietty, koska meillä pitää kysyä niin montaa asiaa ilmoittautumisten vastaanoton yhteydessä, kuten tarvitseeko majoitusta, bussikuljetusta, avecien nimet ym. ym. ym.Ja miehistäkö ei ole tuommoisia asioita hoitamaan? >Meillä ilmoittautumiset ottaa vastaan BM, joka sattuu olemaan vielä sukua morsiammelle. Kyllähän ihmiset uskaltavat soittaa vieraammallekin ihmiselle ja selkeyden vuoksi on helpointa, että ilmoittautumiset menevät yhdelle henkilölle. Kutsujina morsiammen vanhemmat, vaikka kulut jaetaankin puoliksi sulhasen vanhempien kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tupuli Kirjoitettu February 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2003 Me itse toimimme kutsujina, mutta molempien äidit sekä kaaso ottavat ilmoittautumisia vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Kirjoitettu February 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2003 Meillä vanhemmat ottavat ilmoittautumiset vastaan. Ajateltiin ensin että hoidamme asian itse mutta tarkemmin sitä ajateltuamme on ehkä parempi antaa se tehtävä vanhemmille. Meillä sukulaiset todennäköisesti kuitenkin soittelee vanhemmille ja tiedustelee lahjatoiveista ym. Hoituu siinä sitten samalla soitolla se ilmoittautuminenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catsie Kirjoitettu February 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2003 Kutsuihin laitoimme vastauspyynnön yhteyteen minun numeroni, maksamme lähestulkoon kokonaan itse häämme ja muutenkin hoidan jellonan osan kaikista asioista itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kathy Kirjoitettu May 9, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2003 Kaaso vastaanottaa kaikki ilmoittautumiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eetu1 Kirjoitettu December 28, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2003 Meillä äidit vastaanottavat ilmoittautumiset. He tuntevat ystävämme ja tuttavamme ja tietysti myös sukulaiset, joten se tuntuu luontevalta järjestelyltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leea Kirjoitettu December 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2003 meillä myöskin kutsujina olimme me itse, mutta vastauspyynnöt osoitettiin äideillemme Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TuuliTytto Kirjoitettu December 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2003 Me ollaan kutsujia, itse otetaan sähköposti-ilmottautumiset ja puhelinilmoittautumiset hoitaa kaaso. Ikävä kyllä tätäkään kaikki vieraat eivät ole tajunneet vaan "me ehkä tullaan"-ilmottautumisia on äitien kautta kuulunut jo vaikka kuinka monelta suunnalta. > Hieman ärsyttävää, kun sitten ei kuitenkaan tiedä varmaksi, että tulevatko vai eivätkö. (Noh, istumapaikat varataan vain ilmoittautuneille, joten jos ei nimeä löydy sitten juhlassa, niin oma on häpeä.) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henna Kirjoitettu December 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2003 Me itse. Voi joko soittaa tai täyttää lomakkeen hääsivuillamme. Mummoni on sukulaisista ainut(!), joka on soittanut suoraan meille ja pari ilmoittautumista on tullut face-to-face. Vanhempien puhelimet ovat kyllä pirisseet... Saas nähdä, aikovatko nämä vanhemmille soittaneet soittaa vielä meillekin, vai olettavatko että asia on sillä selvä. No, onhan tässä aikaa, kun vp on vasta 19.1. Kavereista osa on ilmoittautunut puhelimitse ja osa lomakkeella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JD Kirjoitettu December 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2003 vai olettavatko että asia on sillä selvä. Olettavat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henna Kirjoitettu December 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2003 Olettavat.;D Aavistelen myös näin. ;D Pitää sitten itse soitella perään (kun ei ihan niin tyly viitsi olla, että jättäisi tällaiset ilman istumapaikkaa ja ruokaa). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Susie Kirjoitettu December 30, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2003 Me itse. Organisoimme muutenkin itse. Varsinkin kun lahjalista on webbisaitilla, ei ole mitään syytä miksemme ottaisi ilmottautumisia vastaan. Lisäksi meidän vieraat on kaksikielisiä (äitini yksikielinen) ja ajateltiin että se on mukavampaa vieraillekin ilmottautua suoraan meille. Lisäksi tulee sitten varmasti kaikki ruokavaliot ja muut kysyttyä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eikka Kirjoitettu December 31, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2003 Olemme itse toisina vastaanottajina ja vaihtoehdoksi panemme kaasoni eli siskoni, saavatpahan vieraat halutessaan soittaa kaasolle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nti Tupuna Kirjoitettu January 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2004 Me kutsutaan, maksetaan (ainakin suurin osa) ja vastaanotetaan myös ilmoittautumiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu January 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2004 Meillä ilmoitukset vastaanottaa kaaso ja minulle saa ilmoittautua sähköpostin kautta! Tosin lähimmät sukulaiset ja kaverit tulee ainakin meillä häihin "automaattisesti". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ms.Manta Kirjoitettu March 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2004 Kaason työtä helpottaaksemme teemme hänelle valmiiksi taulukon, jossa vieraiden nimet ja sarakkeet jokaiselle kysyttävälle asialle.Hei, vieläkö Teresa pyörit Naikkareissa? Millaisen taulukon teit kaasollesi avuksi. Muutkin "aputaulukkoja" ilmoittautumiseen väkertäneet: löytyiskö vinkkiä?!Kiittäen Ms.Manta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinni Kirjoitettu March 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2004 meillä myöskin kutsujina olimme me itse, mutta vastauspyynnöt osoitettiin äideillemme Kuin myös, ylpeinä ottivat tehtävän vastaan ja eipä tarvitse itse stressata, kun ei työpäivän aikaan pystytä oikein puhelimeen vastaamaan... ja eläkeäidit ehtivät! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirsikka79 Kirjoitettu April 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2004 tulevat anopit.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts