Mymmelin tytär Kirjoitettu June 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2009 Meillä vastaanottajina toimimme me itse, sillä siten uskon sen sujuvan kivuttomammin. Luulen kyllä, että moni sukulainen saattaa ilmoittautua anopeille vastoin ohjetta, mutta toivottavasti anopit sitten muistavat infota meitä asiasta Pääasia, että täsmällinen pääluku saadaan jotakin kautta selville, jotta jokaiselle riittäisi istumapaikka ja ruokaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syksymorsian-10.10.09 Kirjoitettu June 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2009 Meillä vastaanottajana on minun äitini, vaikka ensin olinkin suunnitellut tätä hommaa kaasolle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikki Kirjoitettu June 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2009 meillä molempien vanhemmat ottavat kutsut vastaan, kun ovat kutsujinakin.varmuuden vuoksi kutsuissa on maininta "ne jotka eivät kehtaa soittaa meille, ottakaa yhteyttä hääpariin" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mito Kirjoitettu June 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2009 Ystäväni häissä sulhasen äiti otti vastaan ilmoittautumiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sann85 Kirjoitettu July 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2009 Me kutsutaan ja otetaan vastaan ilmoittautumiset... Meille tuntuu hyvältä järjestelyltä, kun on pienehköt häät, joihin tulossa pääasiassa kavereita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jompso Kirjoitettu July 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2009 Meillä ollaan itse kutsujina ja ilmoittautumisia ottaa vastaan vain morsian eli minä Joku ihme tarve pitää kaikki langat käsissä! Aiemmasta kokemuksesta voin kyllä sanoa, että näin toimii meillä parhaiten. Varsinkin kun on saatava kaikille vieraille yöpaikka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eedith Kirjoitettu July 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2009 Me otettiin vastaan ilmoittautumiset.Pidettiin listaa vieraista ja siihen oli helppo merkitä tuleeko vai ei ja mahdolliset erityisruokavaliot. Mulla oli samassa excel -taulukossa myös vieraiden osoitteet, lasten iät ja sen aiheuttamat toimenpiteet (millainen puuhapussi, syöttötuolin tarve jne), merkintä ketkä kaikki voidaan kutsua yhdellä kutsulla jne. Ai miten niin oon järjestelmällinen..? Eipähän tarvinu pitää kuin yhtä taulukkoa, kun siitä näki kaiken. Oon myös edelleen sitä mieltä, että anopit ei olis onnistuneet pitämään yllä yhtä tarkkaa listaa ilmoittautuneista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakme Kirjoitettu July 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2009 Meille ilmoittaudutaan (helpointa näin, koska valtaosa kutsutuista on ystäviämme). Itse olemme myös maksajat ja kutsujat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu December 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2009 (muokattu) Me kutsumme, mutta ilmoittautumisia ottaa meidän lisäksi vastaan myös molempien äidit. Muokattu: December 21, 2009, käyttäjä: Belgemine Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlene Kirjoitettu December 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2009 Meillä kaaso vastaanotti ilmottautumiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greeneyes Kirjoitettu December 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2009 Otamme itse vastaan ilmoittautumiset. Suurin osa kutsutuista on ystäviämme, joten tuntuu luonnollisemmalta näin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu December 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2009 Itse vastaanotan, vähän on porukkaa tulossa, ja kaikki ovat kyllä aika varmasti tulossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu December 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2009 Meillä minä vastaanotan ilmoittautumiset. Kuitenkin olen parhaiten tavoitettavissa äitiysloman takia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikkupikku Kirjoitettu December 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2009 meillä kaaso vastaanottaa ilmoittautumiset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emzu Kirjoitettu December 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 27, 2009 Me vastaanotetaan itse Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJHK Kirjoitettu December 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 27, 2009 Me yhdessä vastaanotetaan, minä puhelimeen ja mies sähköpostiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.anna Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 Itse otetaan vastaan. Meillä vieraat ilmoittautuu netissä hääsivujen kautta, näkyy suoraan meidän sähköpostissa. Jos jollain ei oo nettiä (mummot lähinnä), niin soittavat.Näin meilläkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyrica Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 Itse otetaan vastaan. Meillä vieraat ilmoittautuu netissä hääsivujen kautta, näkyy suoraan meidän sähköpostissa. Jos jollain ei oo nettiä (mummot lähinnä), niin soittavat.Näin meilläkin.Meillä muuten samoin, mutta puhelinilmoittautumiset vastaanottaa morsiamen isä ja sulhasen sisko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pampulakorva Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 meillä sisko hoitaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu December 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2009 Itse varmaankin otetaan vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ambrosine Kirjoitettu December 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2009 Me otetaan itse vastaan ilmoittautumiset, epäselvää on vaan se mitä kautta (lähinnä tuleeko hääsivut). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dow Kirjoitettu January 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2010 Me kutsumme vieraat meidän juhliimme - me vastaanotamme ilmoittautumiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanne Kirjoitettu January 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2010 Me itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-K Kirjoitettu January 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2010 Me kutsumme vieraat meidän juhliimme - me vastaanotamme ilmoittautumiset.Sama täällä! Sekä s.postilla että puhelimitse Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kapsis Kirjoitettu January 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2010 Molempien vanhemmat on helpoin laittaa vastaanottajiksi, sitten molemman puolen sukulaiset ja tutut voi ottaa yhteyttä ja mahdollisesti kysellä jotain siltä tutummalta puolelta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts