Suvis Kirjoitettu September 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2007 Ihan itse otamme ilmoittautumiset vastaan, tämä kaikista helpointa koska kaaso ei kuitenkaan tunne läheskään kaikkia kutsuttuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu September 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2007 Me vastaanotamme itse. Helpompaa ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonna2.2.08 Kirjoitettu September 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2007 Meillä vastaan ottaa kaaso, halusi itse homman ja hoitaa samalla myös lahjatoive listaa, Elis pääsen siitäki tosi helpolla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Watti Kirjoitettu September 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2007 Me itse ja vanhemmat ottaa varmaan meillä vastaan ne. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aitolehti Kirjoitettu September 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2007 Itse kutsumme ja itse vastaanotamme myös ilmoittautumiset. Tämä tuntuu olevan meille se helpoin vaihtoehto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unda Kirjoitettu September 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2007 Itse ollaan kutsujina ja aikapitkälti itse otetaan ilmottautumiset vastaan. Äiti varmaan myös osittain hoitaa asiaa suvun puolelta..ja hyvä niin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabriella Kirjoitettu March 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2008 luultavasti myö ite.. en oikeen osaa luottaa mitään tärkeitä tehtävii toisille. mieluummin teen ne ite alunperin ku peräjälestä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu March 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2008 Me molemmat mieheni kanssa otamme vastaan ilmoittautumiset, mutta päävastuu on kumminkin mulla... Niin kuin kaikessamuussakin häihin liittyvissä jutuissa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JetS Kirjoitettu March 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2008 minä ja mies otetaan vastaan. vieraslistalla on lähinnä meidän kavereita ja itse ollaan kutsujina, joten ois tuntunut jotenkin oudolta pistää esim. anoppi tai äiti niitä vastaanottamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Icediamond Kirjoitettu March 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2008 Me otetaan miehen kanssa ilmottautumiset vastaan itse ja mun sisko joka yksi kaasoista, vastaa lahjalistasta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmimorsian 08 Kirjoitettu March 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2008 husban äiti ja minun isäni ottaa ilmoittautumiset. Isäni hoitaa myös lahjalistaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
peppinen82 Kirjoitettu March 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2008 Me kun olemme kutsujina niin myös ilmottautumiset otetaan itse vastaan. Laitetaan molempien puhelinnumerot ja sähköposti osoitteet.Ajateltiin et pysyy helpommin kasassa kun hoidetaan itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jippis Kirjoitettu April 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2008 Me otamme miehen kanssa ilmoittautumiset vastaan puhelimitse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KooKoo Kirjoitettu April 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2008 Itse otetaan ilmoittautumiset vastaan puhelimitse ja sähköpostilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaz^ Kirjoitettu April 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2008 Ilmoittautumiset ottaa vastaan vain ja ainoastaan kaaso. Emme halua sotkea monta ihmistä siihen. Häneltä löytyy myös lahjalista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenan Kirjoitettu April 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2008 Minä, morsian hoidan ilmoittautumiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niniel Kirjoitettu April 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2008 Miehen kanssa yhdessä otetaan ilmoittautumiset vastaan puhelimitse (en usko että kukaan vastaa sähköpostilla) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiakura Kirjoitettu April 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2008 Meillä yksi bestmaneista ottaa ilmoittautumiset vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anttuli Kirjoitettu April 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2008 Otamme sulhon kanssa. Helpompi niin pitää laskua, ketkä tulee ja ketkä ei. Puhelimitse tai sähköpostitse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kata-82 Kirjoitettu April 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2008 Tulevat anopit ottavat vastaan ilmoittautumiset... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunde Kirjoitettu April 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2008 Minä ja sulhanen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeSabre Kirjoitettu April 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2008 Meillä varmaan kaasot vastaanottavat ilmoittautumiset, koska pitävät myös lahjalistaa.Äidilleni en voisi tehtävää antaa, koska hän täysin epäjärjestelmällisenä ihmisenä unohtaisi puolet ilmoittautumisista ja raapustelisi niitä joidenkin muistilappujen kulmiin, ja hukkaisi nämä muistilaput. Ja isäni ei pysty työaikanaan juuri ottamaan puheluja vastaan eikä sulhasen äiti ole oikein ollut hääjärjestelyissä mukana. Ja itse keskitymme muihin järjestelyihin.Huh, tulipas perusteluja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nian Kirjoitettu April 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2008 Me sulhon kanssa otamme ilmottautumiset vastaan, joko puhelimitse tai sähköpostilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorthernLight Kirjoitettu April 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2008 Mä olin miettiny tehtävään kaasoa, mutta avustajien palaverissa bestman tarjoutui hommaan. Hyvä niin. Ilmottautumiset ja tiedustelut tosin hoidetaan sähköpostitse, kun kaikki kutsuttavat sitä käyttävät eikä bestman pysty puhelimitse niitä hoitamaan. Kaasolla on muutenkin hommaa aika monipuolisesti ja bestmanin tehtävät olis muuten jääny hääpäivälle. Itellä on sen verran muutakin puuhaa, että oli kiva saada ilmottautumisten hoitaminen toiselle avustajalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mussu08 Kirjoitettu April 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2008 Minä ja sulhanen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts