Lovey Kirjoitettu September 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2007 Olen ajatellut ostaa miehelleni Suunnon kellon (hän kun sellaista on kuolannut jo pidemmän aikaa).Samaa olen miehelleni miettinyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lopoel Kirjoitettu September 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2007 Ajattelin ostaa miehelleni huomenlahjaksi Kalevankarhun-kalvosinnapit ja solmionpidikkeen, koska hän karhumaisen ihana Jätän Kalevala-kuvaston sivun tähän auki illan päälle jos vaikka pieni vihje menisi perille että minäkin haluan samaa sarjaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sminka Kirjoitettu September 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2007 Ehkä perinteisenä tuo kello, esim. joku Raymond Weil, Tag Heuer tai Omega, ja jos kahisevaa olisi mielin määrin, niin Patek Philippe. Säilyy ainakin pitkään muistona, jos ei huku...siitä ei hyvä heilu > ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu September 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2007 mä ajattelin ostaa jonkun hyvän pressokeittimen. mutta saattaa mielipiteet vielä muuttua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazu Kirjoitettu September 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2007 Joo Leatherman oli hyvä idea. Täytyy tosin vielä miettiä olisko hyvä kullalle huomenlahjaksi? Mistäköhän sellaisen saisi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suvis Kirjoitettu October 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2007 Leathermaneja löytyy ainakin täällä Tampereen suunnassa ihan Prismasta esimerkiksi. Ja jos yhtään on sellainen mies joka vähänkin voisi tuollaista tarvita niin varmasti sopii lahjaksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marisavo Kirjoitettu October 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2007 olen miettinyt aivan samaa, mitä siis sulhaselle huomenlahjaksi..hän omistaa jo solmioneulan, mutta onko pelkästään kalvosinnapit ok lahja..?? :-/ sitten niitten täytyisi kyllä olla juuri samaa mallia, kuin solmioneula, jotteivät näytä typerältä jos kummatkin yhtäaikaa päällä..vai?? :-?mutta jos olisi jokin muu, persoonallisempi lahja...ei vaan tule mitään mieleen..ei siis muuta kuin miettimään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feyah Kirjoitettu October 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2007 Nyt on huomenlahjan yksi osio hooidettu. Olin eilen huomenlahjakuvauksissa ja hyvin menivät. Päikyssäni löytyy tarkempi raportti asiasta, jos jota kuta kiinnostaa Tarkoitukseni on siis tehdä miehelleni "tuoreen aviomiehen selviytymispaketti", johon yhtenä kuuluu tuollainen huomenlahjakuvakansio. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piitu07X3 Kirjoitettu October 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2007 Minäkin tuon korteni kekoon... Nimikyltin lisäksi sulhanen sai levyn. Kävin salaa levyttämässä tuttavan luona Finlandersin "oikeesti" biisin, levyyn askartelin sopivat kannet. Oli mies aika otettu lahjastaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest waimo08 Kirjoitettu October 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2007 Mä 'lupasin' jo etukäteen ostaa sulkille Ferrarin huomenlahjaks mut taitaa jäädä haaveeks ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liljarouva Kirjoitettu October 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2007 Annoin miehelleni "huomenlahjaksi" hääyön hotelli Tornissa Helsingissä. Olin tilannut huoneeseen pikkusuolaista ja shampanjaa toimitettiin myös. Pidin hääyön yllätyksenä, sillä menimme häistä jatkoille ko hotellin baariin. Sieltä sitten vein mieheni hotellihuoneeseen. Väitin ennen häitä miehelle haluavani kotiin hääyöksi säästösyistä. Olin siis jemmannut rahaa jotta sain sellaiset puitteet hääyöllemme kun halusimme. Myönnän toki että mulla oli oma lehmä ojassa, sillä koti oli aivan hirveässä kaaoksessa viimehetken valmistelujen vuoksi. Ai niin, konkreettisena "lisähääyölahjana" annoin kaiverretun ovikyltin jossa on uusi yhteinen sukunimemme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjakukka Kirjoitettu October 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2007 Varasin juuri ajan huomenlahjakuvaukseen.Kuvat otetaan ensi kesänä.Ajattelin myös antaa miehelleni lahjaksi ovikyltin jossa on kaiverrettuna meidän yhteinen nimemme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna-Caro Kirjoitettu November 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2007 Mä oon ajatellu vähän erikoisempaa lahjaa: ostan ehkä saxofonin:) Oon urkkinu jo millasta se on soittanu ja kaikkee:) Saa nähdä saanko hommattua, toinen vaihtoehto on tuo kello... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tellerwo Kirjoitettu November 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2007 Minäkin pähkäilin lahjan kanssa hurjasti, mutta päädyin myös tatuointirahaan/lahjakorttiin. Miehelläni jo kaksi ja kolmatta toivoisi. Ajattelin noin 300 e saada kokoon. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
UusioMorsian Kirjoitettu November 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2007 Suunnittelin hankkivani miehelleni huomenlahjaksi hopeisen tai jopa kultaisen vyönsoljen. Hän on voimakkaasti nikkelille allerginen, ja haaveilee jalometallisesta vyönsoljesta ettei aina tarvitsisi kalsarinvyötäröä vyön ympärille pyöritellä. Veikkaan että sulho tykkää kovasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmimorsian 08 Kirjoitettu January 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2008 meidän unelmana on muutta kesällä omakotitaloon, joten ovikyltti on mielestäni ajankohtainen lahja. Tilasin semmoisen siis tänään. Sulkilla sitäpaitsi synttärit kaksi päivää häiden jälkeen, niin tässähän pitää kohta hankkia lahjasäkki! Synttärilahjaksi ajattelin ostaa lahjakortin viiniravintolaan (sulkki kuolasi viimeksi sen verran ikkunan takana et pakkohan se on sisälle päästettävä kokeilemaan ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu January 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2008 ihana idea toi nimikyltti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MS-08 Kirjoitettu January 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2008 Mä taidan kans uskaltautua kuvattavaksi huomenlahjaa varten..Kiitokset Feyahin rohkaisulle..Sulhon uskon olevan lahjasta enemmän kuin mielissään.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiika Kirjoitettu January 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2008 Täällä tosi hyviä ideoita:) Mä aattelin et jos jää rahaa niin varmaan ostan sille digikameran tai kännykän. Jotain semmosta vastaavaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anou Kirjoitettu February 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2008 Haluaisin hankkia huomenlahjaksi rannekellon, sellaisen oikein kunnon laatukellon, johon ei edes tarvittaisi pattereita, mutta ovat mokomat niin kovin kalliita. Jos ajattelisi ostavansa matkoilta jostain edullisemmalta lentokentältä, niin sen vaihtaminen olisi vaivalloista, jos se ei olisikaan mieleinen. Näillä näkymin kudon siis villasukat, joissa voisi vaikka olla kevyttä sydänkuviointia. Tälle on ihan tarinakin: kuusi vuotta sitten kun tavattiin, kulta asui vanhassa talossa, jossa säästettiin lämmityskuluista niin, että lattiat olivat aina kylmät. Silloin uhosin tekeväni hänelle hienot sukat, mutta eipä ne ole vieläkään valmiit... Tiedän että kellokin olisi tarpeellinen, mutta villasukka olisi mukavan symbolinen lahja. Eihän lahjan arvo määräydy hinnan mukaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mizz Kirjoitettu February 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2008 Ajattelin tilata miehelle verkkokaupasta Dieselin rannekorun. En raaski ostaa mitään kovin kallista, kun todennäköisesti ukko ei itse tajua hankkia minulle mitään.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toukokuu-08 Kirjoitettu February 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2008 Tuli tänään mieleen, että ostan miehelle golf-kurssin. (jos eivät oo tajuttoman kalliita). Tiedän, että olisi mieleinen. On "haaveillut" jo hetken aloittavansa golfin pelaamisen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annakarenina Kirjoitettu February 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2008 Anoun villasukkaidea aivan ihana. Tosi romanttista. Jospa keksisin itsekin jotain yhtä hauskaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 Mies ilmoitti ensin, että ei mitään huomenlahjoja, kunnessai kuulla huomenlahjakuvauksista. Ja voitte arvata,että mieli muuttui aika nopeasti. Joten annan miehelleni huomenlahjakuvauksen vai miten se nyt sanotaan.. Hän kuulemma haluaa tulla ehdottomasti mukaan kuvauspaikalle,mutta siitä en ole niin varma. Saisin varmaan silloin ramppikuumeenja makaisin vain paikallani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shampanjaa Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 Mä olen jotenkin tosi innostunut Ex Libriksistä. Sulhasella on paljon kirjoja ja sitten originaalin voisi vielä kehystää ja laittaa vaikka kirjahyllyn viereen seinälle. Itse en ole niin taiteellinen, että voisin sellaisen piirtää, mutta tyylin ja aiheita kuvaan tiedän jo. Surffailin netissä ja löysin yhden taiteilijan, jonka tyylistä pidän. Lähetin hänelle jo sähköpostia, katsotaan, mitä hän vastaa! Tässä idea myös sellaisille taiteellisille ihmisille, jotka eivät halua lahjan maksavan paljoa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts