Emmiina Kirjoitettu November 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2006 Hieno lahjaidea, tarvii pistää mietintään! Aivan mahtavan hienoja tauluja osaat kyllä maalata anaelter! Katselen vaan kateellisena, kun en itse osaa yhtään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anelter Kirjoitettu November 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2006 Kiitos kaunis, Emmiina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansu S Kirjoitettu November 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2006 Tuo Nike-idea - aivan loistava! Kun minä en tuosta tiennyt, ei tiedä mieskään tuollaista olla olemassa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maizu Kirjoitettu November 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2006 En ole varma ostetaanko mitään huomenlahjoja, sillä kumpikaan ei ollu kuullut sellasesta enne kuin täältä luin... Väkisin en alkaisi mitää ostamaan, mutta nyt on yksi idea syntynyt vähän itsestään.. Mies on aina välillä maininnut Money Clip´sistä niin olen miettinyt jos sellaisen kaiverruttaisi.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saikka1 Kirjoitettu November 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2006 Mä luulen, ettei mun mieheni välitä paljoakaan mistään huomenlahjasta( toisin kuin mä :), mutta suklaan päälle kyllä ymmärtää... ajattelin. että annan aamulla lahjaksi korillisen kaikenlaista suklaata...ja mukana myös suklaanmakuinen hierontaöljy.... minkä tietenkin voi käyttää kumpaan tahansa ja nuolaista pois Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeepCool Kirjoitettu November 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2006 Sulho itse kertoi, että ei halua huomenlahjaksi muuta kuin sellaiset seksihepenet, joihin kuuluu myös valkoinen huntu. Niitä saa tilattua Jenkeistä. Pitää ne vissiin sitten ostaa. Itse olen toivonut huomenlahjaksi biksuja, joissa pyllynpäällä lukee "Just Married". Mun mielestä ne olisi makeet, kun mennään naimisiin Balilla ja vietetään siellä beacilla aikaa vielä muutamia päiviä vihkimisen jälkeenkin. Voisin sitten "pylly höllyen" "kirmata" pitkin beachia uusissa biksuissani ja keneltäkään ei jäisi epäselväksi, miksi siellä olemme. Sen verran huomionkipeä pitää olla... Olemme myös ajatelleet olla ostamatta huomenlahjoja (siis mitään kallista emme ostaisi) ja laittaa rahat säästöön uutta plasmatelkkaria varten. Mutta luulen, että sulkku on niin kärsimätöntä sorttia, että käy ostamassa telkan jo ennen häitä.Siinä tapauksessa ostan hänelle uuden Leathermanin, ehkä Chargen tai sitten Waven (kun edellinen hukkui) ja kaiverran siihen päivämäärän tai jotain romanttista. Sille olisi ainakin käyttöä ja olisi pitkäikäinen - jos onnistuisi sen olla hukkaamatta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EveliinaH Kirjoitettu December 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2006 Mistä noita ovikylttejä voi tilata? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu December 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2006 Todennäköisesti ostan sulholle ipodin kaiverrettuna. Sille ainakin on käyttöä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
candle Kirjoitettu December 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2006 Olen ajatellut antaa tulevalle miehelleni huomenlahjaksi oikein hyvänlaatuisen saunatakin ja puisen saunakiulun, johon haluaisin polttokaiverruttaa tulevan yhteisen sukunimemme. Vähän siis samaa ideaa kuin ovikyltissä, mutta kun tuo oma talo on vielä aika kaukainen haave ja sauna meillä lähiaikoina tulee kuitenkin todennäköisesti olemaan Nyt minulla vaan sitten onkin ongelma, että missä tällaisen polttokaiverruksen saisi tehtyä? Osaisiko joku ystävällinen sielu auttaa asiassa? Olisin ERITTÄIN kiitollinen avusta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maria(Guest) Kirjoitettu December 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2006 Superman-yökkäri, Jussi-paidan ja Reino-tossut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
talvimorsian2007 Kirjoitettu December 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2006 samoilla linjoilla,pyys kyllä reinot joululajax,mut jospa se jaksaa pari kuuta oottaa.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
henpali Kirjoitettu December 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2006 hienot kalsarit tekstillä: my wife loves me ;Dvaihtoehtona kalsongit minun nakukuvallani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kakru Kirjoitettu February 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2007 Mä luulen, ettei mun mieheni välitä paljoakaan mistään huomenlahjasta( toisin kuin mä :), mutta suklaan päälle kyllä ymmärtää... ajattelin. että annan aamulla lahjaksi korillisen kaikenlaista suklaata...ja mukana myös suklaanmakuinen hierontaöljy.... minkä tietenkin voi käyttää kumpaan tahansa ja nuolaista pois Hyvä idea, mun mies on kans suklaan perään ja toi hierontaöljy kruunais kaiken ;D Mistähän semmosta saa?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrownSugar1 Kirjoitettu February 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2007 Mulla olis suunnitelmissa ostaa sulholle Marimekon Nimikko-kylpytakki ja siihen sopivat tossut. Oon vähän itsekin vihjaillut haluavani samanlaisen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syysmorsian Kirjoitettu February 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2007 Me päädyttiin yhdessä siihen, että ostamme häämatkalta jotain kivaa sillä rahalla, jonka olisimme huomenlahjaan käyttäneet. Lahjotaan yhdessä molempia ja muistetaan sitten muina päivinä lahjoilla - jos siltä tuntuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirttihirmu Kirjoitettu March 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2007 :Dolaan juteltu sulhasen kanssa huomenlahjan ostosta,mutta pikkasen vaistosin ettei hän välttämättä sellaista olisi halunnut alkaa järjestellä.Minä kuitenkin olin huomenlahjaa ajatellut pitkän tobin ja nyt laitoin sitten tilaukseen.Tiedän lahjan olevan mieleinen,mutta hinnaltaa taitaa sulho lentää takamuksilleen,kun tietää ettei meikäläisellä suuria summia ole..hoitovapaa kun alkaa kohtapuoleen.No ... ;D digivideokameran hommasin..ajattelin,että velipoika saa kuvata häät ja aamulla sitten annan lahajan kun mussutellaan aamupalaa sägyssä. Voi olla pienoinen ylläri.. ;D Tosin miheni on kova tekemään ylläreitä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeepCool Kirjoitettu March 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2007 Mä päätin just, että ostan Tiffanyn hopeisen pullonkorkinavaajan. Sitä on sitten kiva pitää esillä vaikka sohvapöydällä janon sattuessa, kun miellyttää myös meikeläisen silmää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
timanttisormus Kirjoitettu March 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2007 Mä ajattelin käydä otattamassa itestäni huomenlahjakuvia. Saa nähdä riittääkö rohkeus.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirsumaria Kirjoitettu April 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2007 Minä taidan tyytyä Riianlinnan lahjakorttiin kun toi isäntä on kalastaja henkeen ja vereen. Saapahan valita sitten mieleisiään fasaaninpyrstöhöyhenenerikoisnippu hässäköitään perhojentekoa varten.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Taateli Kirjoitettu April 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2007 Polarin juoksumittari olisi harkinnassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syksyn lapsi Kirjoitettu April 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2007 Mä tilasin t-paita setin paitabaanasta, tuo on se ns. huumoripuoli ja vielä tarvitsee kekata jotain muuta. Ideat on vähissä, mutta toivotaan että jotain keksin ennen hääpäivää ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vaarna Kirjoitettu April 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2007 nimikyltti oveen on loistoidea, kiitos siitä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowie Kirjoitettu April 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2007 Kiitos hyvistä ideoista! Taulu kahdesta chihustamme olisi super hyvä idea Harkinnassa myös hinnasta riippuen ihan tavis solmioneula+kalvosimet tai kello Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
oliwia Kirjoitettu April 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2007 Olin ajatellut perinteisesti kelloa, mut mietin vielä jotain muutakin hauskaa. Olis kiva, kun olis joku hyvä idea just mun sulhaselle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flower07 Kirjoitettu April 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2007 Olen kaavaillut tatuointilahjakorttia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts