Dilbe Kirjoitettu July 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2008 Tatuointilahjakortti olisi vähän harkinnassa, kun sulhanen on tatuoinnista jo pitkään haaveillut. Itse en ole aiheesta yhtään perillä, joten osaisiko joku ystävällinen kertoa, kuinka paljon suunnilleen voisi maksaa olkapäähän noin 8x8 cm -kokoinen, värillinen mutta melko yksinkertainen kuva Helsingin seudulla? Toki tarkkaa hintaa ei pysty sanomaan, mutta kun itsellä ei ole minkäänlaista käsitystä, olisi kiva tietää, pitäisikö lahjakortin olla 100,- vai 500,- vai jotain ihan muuta. En viitsisi alkaa liikkeitä kiertelemään ennen kuin tiedän, onko minulla siihen edes varaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
A340 Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 Ajattelin ostaa miehelleni hyvälaatuisen kellon (Tag tai Omega varmaankin) sekä tehdä huumorimielisemmän selviytymispakkauksen. Täältä on saanut mukavasti hyviä vinkkejä, kiitos siitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iituska Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 Ihania vinkkejä täältä saaneena tulin tällä hetkellä siihen tulokseen, et ostan kalvosinnapit ja solmioneulan varmaan ennen häitä synttäri/joululahjaksi tai sitten niin että annan ne sit hääpäivän aamuna (tulee viimeistään silloin tarvimaan) ja kun tuo huomenlahjan osto sulhaselle ei perinteisiin kuuluu ja meillä tarkoitus pitää aika perinteiset häät, niin tuo nimikyltti oveen aivan loistava idea tiedän et sulho tulee pitämään siitä. Mutta näille jotka pähkäilevät vielä niin itselle tulis mieleen taskumatti, käyntikortti kotelo (molemmat voi kaivertaa), lahjakortti tatska/autokouluun (esim. jos moottoripyörästä haaveilee)mm. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vinkki_nimettömänä Kirjoitettu July 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2008 Tarpeellinen (1 Gb muistitikku), silti korumainen (hopeoitu) ja muistorikas (kaiverruksena nimet ja hääpäivä). Tulee silkkipaperiin käärittynä kauniissa lahjarasiassa (kansitekstin voi valita pitkästä listasta). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu July 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2008 Olin miettiny huomenlahjaa IKUISUUDEN ja sitten kun avasin tän keskustelun niin toinen viestihän sen kertoi !Eli lahjakortti tatuointia varten.Mies on päästä varpaisiin tatuoitu ennestään ja mulla on puoliks leikillä aina tapana kitistä, että "Noihin menee sikana rahaa", "Sulaudut vanhana pappana tapettiin" jne. Joten ainakin mies osaa todella arvostaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilma83 Kirjoitettu July 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2008 Minä ostin miehelle lahjaksi uuden modeemin, jolla pääsee pleikka 3:n pelejä pelaamaan verkkoon. On halunnut tuota värkkiä jo pidemmän aikaa. Saa nähdä jos keksis vielä jotain muuta pientä, koska mies otti jo käyttöön tuon modeemin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu July 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2008 mä tilasin miehelle tällaisen nimikyltin oveen, sopii kun on vanha talokin.. Tietty meidän sukunimellä en tien nimellä Ja sit ostin Espritin Connectin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna-Stiina Kirjoitettu July 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2008 Onko kenelläkään mitään käsitystä paljonko maksaa Kimi Räikkösen mainostama Tag Heuerin rannekello? Tiiän että se olis mieluinen, mutta taitaa olla liian kallis meikäläisen budjetilla. Ja myykö kukaan tampelainen liike tuota merkkiä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
A340 Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Jos kyse on Formula 1 Tagista niin niiden hinnat on muita Tag Heuereita edullisemmat eli voi varmaan saada 600-700 eurolla. Tietenkin riippuen vähän mallista. Tavallisimmin Tagit (ainakin ne mitä katsoin) huitelivat 1500-2500 euroa välillä. Eli kyllä niistä saa aika mukavasti maksella, valitettavasti... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zezz Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Minkähän laisissa hinnoissa huo huomenlahja kuvaukset liikkuu? Ja tietääkö kukaan oulun seudulla paikkaa jossa niitä vois ottaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sera- Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 Mua kiinnostaisi myös noi huomenlahjakuvaukset, hintataso.. Tampereen seudulta paikka olis mietinnässä..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 Täällä pk-seudulla hinnat ovat olleet lukemani/kuulemani mukaan 120-170e. Paketit ovat olleet aikalailla samantyylisiä. Yksi tyypillinen esimerkkipaketti esim. Nina Doddin sivuilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marika-80 Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 Mua kiinnostais kanssa paikat tampereella joissa onnistuis huomenlahjakuvaus... netistä kauheen huonosti löyty tietoo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sammakkomorsian Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Mä ostin miehelleni lahjaks Kalevalan solmioneulan ja kalvosimet. Halusin ostaa jotain pysyvää. Tuntui tykkäävän niistä ja ne on ollu sillä jo käytössä kaverin häissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lap-81 Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 miestä odottaa paketissa peltorin sport tac- kuulevat kuulosuojaimet...harrastaa urheiluammuntaa sekä metsästystä... noihin saa sit radiopuhelimen kytkettyä jos metsällä tarvii... niin ja sit semmonen hupiminikirja opas avioliittoon :lol: onneksi on vaihto oikeus jos ei kelpaakkaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoleS Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 mä ostin miehelleni espritin rannekellon...nyt meillä molemmilla on espritin kellot . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu August 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2008 Siis mitä ihmettä ostaa miehelle, jolla on jo kaikkea? Haluaisin ostaa jotain kivaa, mutta sellaista mistä jää muisto. Ovikyltti on yksi, mikä tarvitaan, mutta se on niin persoonaton ja sellaisen ostin joskus kavereille lahjaksi jo yli kymmenen vuotta sitten. Tosin ei tämä mies sitä tiedä. :-) Korut ja tatuoinnit ja muut sellaiset on pois laskuista, lethermaneja löytyy usempia erinlaisia. Boxerit ja t-paidat tyhmillä teksteillä eivät ole mielestäni kivoja. Kaikennäköiset teknisetvälineet meillä jo on.Eli ei ole helppoa keksiä. Taidan harkita golfkussia taikka viikonloppu lomaa. Mutta niissä olisin itse mukana, joten onko se sittenkään niin vain miehelle? Voi ei, saan harmaita hiuksia tätä pohtiessani. :-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inkkupinkku Kirjoitettu August 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2008 Minäkin tässä pohdin pääni puhki mitä miehelle ostaisin? Mikään tatuointi ja printtipaita ei tule kysymykseenkään. Jollain oli aikasemmassa vaiheessa joku aviomiehen selviytymispakkaus juttu. Se kuullostaa kivalta ja hieman erinlaiselta. Mitä olette laittaneet siihen? Ei nyt tietankään kaikkea tarvitse kertoa, kun varmasti sinne tulee jotain persoonnallistakin, mutta noin niikuin yleisesti? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Silja Kirjoitettu August 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2008 Siis mitä ihmettä ostaa miehelle, jolla on jo kaikkea? Haluaisin ostaa jotain kivaa, mutta sellaista mistä jää muisto.Varmaan noi huomenlahjakuvat on sellanen juttu, että niitä ei (toivottavasti ) sun miehelläs oo vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-T Kirjoitettu August 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2008 Mä kirjoitin miehelle tarinan ajatuksistani tapaamisestamme häihin. Yritin painottaa puhumisen tärkeyttä tarinassa. Tekstistä on lihavoitu sanoja sieltä täältä ja kun ne sanat laittaa peräkkäin niistä tulee lause, joka tarkoittaa sellaista, että mies saa ottaa minut mukaan ostamaan (=maksamaan) hänelle uuden kännykän. Ajattelin, että se tarina tekis lahjasta enemmän henkilökohtaisen, kuin jos oisin vaan sanonut että "mennääks ostamaan sulle uus kännykkä". Ja kännykän takia tarina painottaa puhumisen tärkeyttä.Saas nähdä mitä isäntä sanoo. Viikon päästä sunnuntaina saan tietää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kultanen Kirjoitettu August 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2008 Aluksi sovittiin, ettei anneta mitään kallista, vaan säästetään mieluummin rahat häämatkalle. Ostohalu kuitenkin valtasi minut. Ostin kaksi lahjaa. Ensin vähän humoristisessa mielessä miehelle oman herätyskellon, sillä hän on lähiaikoina herännyt usein liian myöhään. Oikea lahja on meille molemmille liput jääkiekko-otteluun, jossa pelaavat vastakkain meidän molempien lempijoukkueet. Meillä on pelissä huippupaikat ja suunnitelmissa on, että pelin jälkeen mennään syömään hyvin. Yhteensä hintaa tuli reilu 100€, joten hääbudjetti ei kärsi paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
100404 Kirjoitettu August 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2008 http://www.laatukellot.fi/tag-heuer-c-13.html tuolta löyty noita kelloi mitä joku kysyi..mie aattelen että huomenlahja pittää olla MIEHELLE ei miulle ja mieheelle.itse toivon saavani jotain pysyvää. jatoin mikä muistuttaa kovilla ajoilla ihanasta miehestä. ei rahallisesti arvokasta vaan tunne siteiltä arvokasta.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kata80 Kirjoitettu September 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2008 Minä kävin eilen huomenlahjakuvauksessa! Uskaltauduin siis sittenkin... Voin kyllä suositella! Oli hauskaa ja vaikka en ole aikaisemmin ollut kuvattavana, niin ammattitaitoisen kuvaajan neuvoilla kyllä hyvä tulee. Koevedokset saan viikon sisään, mutta kuvaaja näytti kamerasta muutamia hyvin onnistuneita kuvia, ja vaikka itse sanonkin niin hyvältä näytti! Eli suosittelen lämpimästi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sera- Kirjoitettu September 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2008 (muokattu) Kata80, missä päin kävit? Ja miten oot suunnitellu toteuttaa kuvien antamisen; albumiin, kehykseen?Hyvä että jäi hyvä mieli.. Ehkäpä mäkin rohkaistun, onneks on vielä aikaa tsempata Muokattu: September 4, 2008, käyttäjä: Sera86 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kata80 Kirjoitettu September 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2008 Kävin Jyväskylässä Sari Muhosella. Voin suositella. Todennäköisesti annan kuvat albumissa. On vaan ollut hankala löytää sopivan kokoista albumia, ja tuossakin minkä jo hankin, on ihan liikaa sivuja. Mutta ehkä sivut saavat joskus täydennystä. Ja ajattelin lisätä sinne myös tekstiä, runoja tms. Haaveilen, että jos joskus saamme lapsia, kävisin otattamassa "mahakuvia". Käy ihmeessä juttelemassa kuvaajan kanssa! Itsekin kävin ensin tapaamassa kuvaajaa, ja hän sai minut vakuuttuneeksi että kannattaa kokeilla. Saa nyt nähdä mitä mies tuumaa kuvista... Mutta luulen, että tykkää. On joskus itse sanonut että haluaisi kuvata minua. Tosin hänet tuntien niistä kuvista jäisi kyllä alusvaatteet pois! ;-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts