lumiruusu Kirjoitettu April 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2008 www.teuvosalminen.com löytyy Salmisen sivusto. Hintaa piirroksille tulisi huomattavasti enemmän, mitä maksoin Italiassa omasta kuvastani (15€). Mutta toisaalta jos ei ole ulkomaanmatkaa tiedossa, ei taida noistakaan voida tinkiä jos todella vastaavanlaisen teoksen haluaa. Lumiruusu, teetätitkö värillisen vai mustavalkoisen kuvan?mustavalkoisen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninnico Kirjoitettu April 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2008 Mä olen tilannut meidän oveen yksinkertaisesti vain nimilaatan jossa yhteinen sukunimi. Siinä miehen huomenlahja. Mutta kun lomalle päästään, toi yhteinen karikatyyripiirros voisi olla hauska Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mömmö Kirjoitettu April 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2008 ostan sulholle huomenlahjaksi Kalevalan Väinö-ristin sopii hyvin seurakunnan työntekijälle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eedith Kirjoitettu April 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2008 (muokattu) Aivan älyttömän hyviä ideoita ja lahjoja teillä!//muoks. poistettu oma idea siltä varalta, että sulhanen tulee urkkimaan Muokattu: July 1, 2008, käyttäjä: Eedith Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niniel Kirjoitettu May 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2008 Rannekellon meinasin ostaa, koska on siitä jo puhunut jonkin aikaa Tällä hetkellä kello löytyy vain kännykästä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoosMoos Kirjoitettu May 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2008 Vihdoinkin pääsen kertomaan täällä oman huomenlahja ideani! (Tiesin että mies käy vaklimassa mun juttuja täälä, niin en tietenkään ennen häitä voinut paljastaa... ) Eli hankin miehelleni huomenlahjaksi Mercurin Vision partahöylän. Idea oli olemassa jo pitkään ja ihan alunperin mun piti ostaa partaveitsi, mutta sitten mies itse innostui joskus nettiä selatessaan tuosta höylästä. Päivitteli vielä että raaskisiko sitä ihan tuon hintaista ostaa, jos sittenkin hankkisi vain sen Futurin. Myhäilin siinä ittekseni että no tää oli aika selkeä juttu sitten, että kumman ostan Lisäks paketissa oli partavaahtoa ja -suti sekä säilytyskotelo höylälle. Ja kaksi Gantin kasvopyyhettä, pitäähän se juuri ajeltu nassu johonkin ylelliseen saada pyyhkiä! Kovasti mieluisa lahja tuntui olevan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suklaanalle Kirjoitettu May 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2008 Itse ajattelin miehelle ostaa huomenlahjaksi virvelin.Kun ukko on kova kalastamaan. Jos olis miljonääri ni vois ostaa siihen uuden veneenkin. Mut tuo virveli saa nyt riittää näin aluksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
simla Kirjoitettu May 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2008 Ihan loistava idea tuo Nike.com. Kengistä sais tosi makeita... Sulho on vähän "nirso" kun ei kalasta/retkeile eikä halua tatskaa. Kello voisi olla ihan jees...toisaalta. Boxerit mä ostan melkein joka lahjaksi je nekin yleensä laadukkaat. "Ihme" t-paitaa en halua antaa.. Noi kengät vois olla ihan jees jos vaikka sais jostain visakortin lainaksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omppu Kirjoitettu May 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2008 Olin jo ostanut hänelle pienen soittorasian, jossa soi Frank Sinatran Strangers in The Night, mutta hätähousu kun olin, niin annoin sen hänelle muuten vain arkea sulostuttamaan. Tykkäsi...tai sitten esittää tosi hyvin . Nyt täytyy siis keksiä jotain muuta. Tahdon sen olevan jotakin persoonallista ja romanttista eli tästä tulee tosi vaikeaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MS-08 Kirjoitettu June 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2008 Huomenlahjakuvausta voin suositella erittäin lämpimästi. Pitkään lahjaa mietin ja sit tuohon päädyin, enkä kadu hetkeäkään! Kuvaussessio oli tosi hauska! Huumorilla vaan, sinut olen itseni ja vartaloni kanssa..Jännitin kyl ihan sikana, mut kuvaaja sai mut pian rentoutumaan ja pian sitä unohti keikistelevänsä vähissä pukeissa..Ja vaikka itse sanonkin niin kuvista tuli ihan mahtavia!!Toki miehen reaktiota en vielä tiedä, mut voisin uskoa hänen tykkäävän..Itselle ainakin jäi niin mukava fiilis, et todellakin suosittelen asiaa hiukankin pohtiville!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
02.08.2008 Kirjoitettu June 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2008 Missä olette käyneet huomenlahjakuvauksissa?? Tavalliset valokuvaus ateljeet eivät varmaan tällaisia kuvia ota??? Osaako joku suositella paikkaa pääkaupunkiseudulta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shallan Kirjoitettu June 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2008 Ostin tänään sulhaselleni rannekellon, kun on pikkuhiljaa opiskelujen jälkeen siirtymässä työelämään ja sanoi sellaista tarvitsevansa. Haetaan siihen sitten kaiverrus, ja voi sen vaihtaakin jos jokin toinen kello miellyttää enemmän. Hitsi, tuo huomenlahjakuvauskin olisi ollut tosi kiva, mutta enää en ennätä... Ellen pyydä jotain kaveria ottamaan kuvia vaikka hääyöasusteissa. Asiaa sietää harkita... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu June 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2008 Missä olette käyneet huomenlahjakuvauksissa?? Tavalliset valokuvaus ateljeet eivät varmaan tällaisia kuvia ota??? Osaako joku suositella paikkaa pääkaupunkiseudulta?Itse olen ottamassa huomenlahjakuvat Studio Carpe Diem:sta. Kuvauskokemusta ei ole, mutta sähköpostitse käydyn keskustelun pohjalta odotan kuvaussessiota jo innolla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maggi Kirjoitettu June 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2008 Minä ajattelin ostaa sulhaselleni rannekellon tai sitten jotain elämyksellistä Kun vaan keksis mitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MS-08 Kirjoitettu June 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2008 02.08.2008 YV:tä laitettu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kisumirri Kirjoitettu June 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2008 Mä ostin miehelle lahjaksi kravattineulan hopeisen ja mielestäni nätin. Sitten samalla ostin myös saman sarjan hopeiset kalvarit. Saa nähdä millon ne sitten annan. Taitaa seuraavana tulla vastaan isänpäivä. Mutta mietin sitä että se neula olis kiva jo häihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldfish Kirjoitettu June 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2008 (muokattu) Musta henk.koht. ei olis keikkumaan vähissä vaatteissa/alasti jonku kuvaajan edessä ja antamaan miehelle lahjaks kuvaa musta itsestäni! Mutta siis mulla ei ole mitään sitä vastaan, jos muut niin tekee, joten sallittakoon se ihan vapaasti heille jotka sen haluaa tehdä! Ja hatunnosto, varmasti sulhanen ainakin tykkää Muoks. Enkä ny tietenkään tarkota, että sen kuvan vois ottaa jostain toisesta naisestakaan!! Muokattu: June 12, 2008, käyttäjä: vaniljasydän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sque_ Kirjoitettu June 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2008 Mie meinasin ostaa Kalevala Korun Ratsumies-kalvosimet, sitten ois koko sarja kasassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mansikka06 Kirjoitettu June 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2008 Mulla on kanssa iso ongelma tän asian kanssa.Mies ei käytä koruja, kelloa, tuoksuja. Ei tykkää tatuoinneista. Urheilee eikä sen ihmeemmin mitään harrasta. Ovikylttejä tms ei tarvi miettiä kun rivarissa asutaan..Ainoa potentiaalinen lahjaidea olis kalvosinnapit ja kravattineula kun tuo työnkin puolesta käyttää pukua jonkun verran, mutta siltikään se ei tunnu luontevalta lahjalta.Ite hinkuisin myös tuota kuvaussessiota ja antaisin toiselle sitten kuvan itsestäni kehyksissä tai kansiossa tms mutta voipi olla mulle melko tyyristä ja hankalaa toteuttaa yksin alle vuoden ikäisen penskan kanssa..! Toivottavasti mä vielä keksin jotain.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaMa07 Kirjoitettu June 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2008 Minä ostin miehelle ammattilaiskäyttöön tarkoitetun Leathermanin kaiverruksella, sekä liput Ironmaidenin keikalle. Toki 2 kpl, joten ehkä itse joudun mukaan uhrautumaan. Ja sitten vielä nimikyltti ilmestyy salakavalasti meidän oveen häiden aikana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amor Kirjoitettu June 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2008 mun mies on sanonu että ei halua mitään. mut näköjään useat ostaa miehelle jotain kivaa.kyllä olisi kiva itestä antaa jotakin. varmaan kravatti neula olis ihan kiva. sen joutuis kuitenkin ostamaan joskus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nene Kirjoitettu June 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2008 Tämä kieltämättä tuottaa vähän päänvaivaa, tämä huomenlahjan mietintö. Vähän kuulin vihjauksia tulevien polttareideni suhteen, että olisivat suunnitelleet huomenlahjakuvien ottamista, eräs kavereistani harrastaa valokuvausta. Jos niin on, niin ihan kiva, mutta en lähtisi valokuvaamoon niitä enää otattamaan.Pitkään on ollut mielessä ostaa urheilevalle miehelleni Polarin sykemittari, joku vähän laadukkaampi. Hän kun on aktiiviliikkuja ja toisaalta taas ei käytä mitään koruja, eikä kuulemma haluakkaan. Tatskoista en itse piittaa.. Onko tuo sykemittari nyt sitten liian arkinen ja käytännöllinen lahja? Minä vielä kaiken lisäksi harrastan aina noita käytännöllisiä lahjoja... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itiö Kirjoitettu June 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2008 Mäkin olen leikitellyt ajatusta huomenlahjakuvauksesta... Mutta ehkä jätän sen vaikka jonkun vuoden hääpäivälahjaksi. Mies itse on haaveillut tietynlaisesta rannekellosta, joten ehkä sellainen? Olisi ainakin saajalle varmasti mieluinen. Itse olisin ainakin vähän, että nojoo, jos mies antaisi itsestään mulle kuvia huomenlahjaksi! Vaikka eihän se tietenkään ole sama asia.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iiutsi Kirjoitettu June 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2008 (muokattu) Avolla on lähestymässä valmistuminen ja sen juhlistamiseksi mulla on muutama lahjaidea. Jaan ne teidän kanssanne ja saa vapaasti lainata.- Avo harrasti ihan tosissaan jalkapalloa vähän ennen kuin me tavattiin. Lopetti aloittaessaan armeijan. Hän on puhunut sen aloittamisesta jo ties miten pitkään ja on saanut aikaiseksi ostaa itselleen uudet popot ja pallokin sillä on Kuitenkin johonkin sen täytyy liittyä ja maksaa lisenssi, jotta saa pelata. Sen voisin hänen puolestaan järjestää. Siinä voitan minäkin, kun mies pitää itseään kunnossa - Hänella on kaulassaan rippilahjaksi saamansa kultainen ketju ja risti. Ajatuksena on ollut ostaa tilalle toinen riipus, esimerkiksi jokin Kalevalalta. Tietysti ne klassiset solmioneulatkin ovat olleet mielessä.- Hän on ulkonäöstään huolehtiva mies ja lahjakortin kasvohoitoon olen hänelle jo aiemmin antanut, joten askel vähän pidemmälle voisi olla. Voisin pulittaa hänelle ajan keskikaupungille jollekin tosi taitavalle parturille, joka saisi tehdä hänen päälleen ihmeitä. Partavesikin on klassikkona pyörinyt mielessä. Hugo Bossilta on vähän aikaa sitten tullut uutuus, jonka nimeä en nyt muista. Sininen pullo.- Ostin avolle hänen muuttaessaan kotikotoa ekaan omaan asuntoon taulun ja se on meillä seinällä täälläkin. Tuossa melko lähellä on yksi tauluja ja kehyksiä myyvä liike, jonka ikkunaan me sattumalta jäätiin toljottamaan koirien kanssa. Hän osoitti sieltä yhden teoksen, joka oli hänen mielestään hieno ja oli se mustakin. Se olisi tosissaan pysyvä muisto, mutta on olemassa riski, ettei hän pitäisikään siitä, kun sen näkee kotona. Tarttis tehdä avoin kauppa, että sen voi sitten vaihtaa ellei tykkääkään.- Foren rannekellon ostin jo suhteemme alkuaikoina hänelle ja siihen on kaiverrettu hänen syntymäpäivänsä. Kuitenkin hän on toivonut samanlaista aurinkovoimalla käyvää kelloa, kuin minullakin on. Onhan noita kelloja kaupat pullollaan ja edellisenkin ostin kesän alennusmyynneistä, vaikka miehen synttärit on marraskuussa Ei se ehkä kuitenkaan uutta tarvitse vielä, mutta on sekin ajatus Muokattu: June 25, 2008, käyttäjä: iiutsi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nimetön Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 Nimettömänä täällä ketjussa, jos vaikka mies erehtyy lukemaan.. Ostin miehelle kaksi lippua Slipknotin tulevalle Suomen keikalle, kun kerran mainitsi kaverilleen minun kuullen, miten siistiä olis kyseiselle keikalle päästä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts