pimpuli Kirjoitettu April 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2005 Oletteko ajatelleet antaa sulhaselle huomenlahjaa? Se on kai ennen ollut niin, että vain sulho antaa morsiamelle huomenlahjan, mutta ilmeisesti nykyään morsiankin voi antaa.Mitä lahjoja annatte?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Neiti X Kirjoitettu April 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2005 Oon ajatellu antaa lahjakortin tatuointiin. Olis ainakin ikuinen muisto ja sulho on kauan haaveillu toisesta tatskasta. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pallero Kirjoitettu April 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2005 mä ostan sulhon lempparibändin kentin uusimman levyn, jonka väliin sujautan liput niiden kesäkeikalle helsingissä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LIL-LI Kirjoitettu April 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2005 Mä ajattelin kans lahjoa sulhoa kunnolla ja antaa sille lahjakortin autokouluun ,jotta se saa ajettua moottoripyöräkortin Pyörän se kyllä saa sitten joskus hankkia itse, mutta pääseepähän lähemmäksi unelmaansa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest brideof05 Kirjoitettu April 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2005 Mäkin oon köyhä opiskelija enkä voi tosiaankaa ostaa mitää kalliimpaa varsinkaa ku rahat menny muihin juttuihin näin ennen häitä. :'(Aattelin sit ostaa jotain hemmottelujuttuja... Häämatkalle nautittavaksi. Vaikka hierontaöljyä ja muuta sellasta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanilja79 Kirjoitettu June 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2005 Mä aattelin jotain pientä matkaa / konserttia / uutta kännykkää tms.En vielä oo päättänyt.. Vaikea juttu. ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HD Kirjoitettu June 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2005 periaatteessa sulholle tai avioimieshän silloin jo on, ei tarvitse osataa huomenlahjaa, koska nainen sen saa.itse ajatteli ostaa jotain symbolista, kuten postilaatikkoon ja oveen kaiverretutu nimikyltit kun otan hänen nimen (nyt kaksi niemeä ovessa ja postilaatikossa) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasta Kirjoitettu June 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2005 Nimikyltit tulevat meillekin uudet ja ne olen jo yllätyksenä hänelle hankkinut. Varsinainen huomenlahja se ei ole koska naapuri on luvannut laittaa kyltit paikoilleen ennen kuin tulemme hääyönvietosta ja siksi ostankin jotain. Tällä hetkellä suosituin on kantasormus mutta miettiä pitää vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest assi Kirjoitettu June 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2005 Osaatteko sanoa, mitä tuollaiset solmioneula ja kalvosinnapit kaiverruksineen maksaisivat? Kuulostaa kivalta idealta, tosin voisin ne antaa käyttöön jo hääpäivää varten...Toiseksi lahjaksi olen minäkin ajatellut nimikylttiä oveen. Onko niissä kaikissa pelkkä ruuvikiinnitys? Me ollaan vuokralaisia, enkä uskaltaisi paljon alkaa tehdä puiseen oveen reikiä edellisen nimikyltin reikien viereen : :-/ Hyvällä tuurilla voisi löytää sellaisen, joka menee vanhoihin reikiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest assi Kirjoitettu June 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2005 Tuli muuten juuri mieleeni, että eikö tämän ketjun pitäisi olla tuolla häävalmisteluissa. Siellähän käydään keskustelua huomenlahjoista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eppeliini Kirjoitettu June 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2005 Mulla on tuo vielä aivan täysin harkinnassa, jotain kyllä ostan, mutta mitä :Joku koru on käynyt mielessä, mutta eipä tuo nimikylttikään mikä huono idea ole todellakaan, pitää sitäkin harkita... kaikista eniten miestä varmasti miellyttäisi joku moottoripyöriin liittyvä...Eli mahdollisuuksia ois monia, kukapa noista nyt osaa valita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonna-marie Kirjoitettu June 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2005 mä ostan sille kellon. jonkun ranta rolexin, ;D no ei kai. aattelin semmosta ihan kunnon kelloo, mitä se ei ikinä suostuis ostaa itelleen, ne kun maksaa aikas lailla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nakertaja Kirjoitettu June 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2005 Sama ajatus kuin nonna-mariella. Eli kunnon kelloa olen miettinyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trinity79 Kirjoitettu June 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2005 assi on oikeassa, siirretään tämä ketju oikealle foorumille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest netkissa Kirjoitettu June 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2005 Mä aion kanssa antaa sulhaselle huomenlahjan. En vaan oo millään keksinyt mik olis sopivaa, mutta tuli tosta kantasormuksesta mieleen, että sulho haaveili samanlaista kiveä omaan olemassa olevaan kantasormukseensa kuin mun vihkisormuksessa. Se ei siihen kuitenkaan sovi joten jos teettäis ihan uuden sormuksen kun se kultaseppä kerran tilas niitä kiviä yhden ylimääräisen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest netkissa Kirjoitettu June 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2005 Tänään sitten tilasin sen huomenlahjan. En kuitenkaan sormusta vaan ranneketju jossa on laatta. Laattaan tulee keskelle se sydän ametisti ja molemmin puolin meidän nimet. Ketju ja laatta on keltakultaa, mutta ametistin kiinnitys valkokultaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suomineito Kirjoitettu June 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2005 Ajattelin antaa lethermanin, sitä hän on jo pidempään toivonut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimme Kirjoitettu June 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2005 Minä ostin tulevalle miehelleni juuri synttärilahjaksi Kalevala korun paksun Papu-ranneketjun. Huomenlahjaksi meinaan ostaa samaan sarjaan kaulakorun siis pelkän ketjun. Samaa saa myös kehäristillä varustettuna, mutta minä päädyin pelkkään ketjuun. Meinaan myös ostaa Lonely Planetin New Yorkin-matkaoppaan, koska sinne lähdemme jossain vaiheessa häämatkalle ;D. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsibabe Kirjoitettu June 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2005 yksi idea on ostaa huomen lahjaksi teetetty kylpy takki tai pyyhe : : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -prinsessa- Kirjoitettu July 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2005 onko kukaan ajatellut tehdä sulhaselle huomenlahjaksi "aviomiehen selvitymispakettia"? ;Dkun on näitä kaason selvitymispaketteja sun muita... mitähän sinne voisi laittaa? tuli vaan tällainen mieleen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piglet83 Kirjoitettu July 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2005 Annan sulholle kännykän! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minspe Kirjoitettu July 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2005 Kantasormusta olen miettinyt, mutta kattoo nyt mihin rahat riittää...Budjetti aika lujilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tittamaria Kirjoitettu July 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2005 Sulholla on synttärit heti häiden jälkeen, joten ajattelin yhdistää huomenlahjan ja synttärilahjan. Mies on toivonut kultaista Suomen leijona-riipusta ja siihen ketjua... ne ajattelin hankkia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marieke78 Kirjoitettu July 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2005 Mä olen ajatellut konserttilippuja Nightwishin keikalle. Toivottavasti onnistun saamaan liput. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIPUPO Kirjoitettu July 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2005 Mä ostin sulhaselle huomenlahjaksi oveen nimikyltin. Otan miehen nimen ja rakennamme tällä hetkellä omakotitaloa. (Sainpahan oveen sellaisen kalliimman kyltin ilman napinoita...HIH!) Toisaalta nimiasiasta väännettiin kovasti kättä, joten tiedän tämän lämmittävän sulhasen mieltä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts