Guest Salia Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 Sellainen ajatus tuli että minun ja miehen pöytään tulisi muutama tyhjä tuoli vastapäätä ja heti alkuun esitettäisiin toivomus että ne ei ole missään vaiheessa juhlaa tyhjänä. Ettei jouduta eristyksiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MorsiusNipsu Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 Mitähän meillä olisi erikoista...Poistutaan kirkon pihalta mönkijällä, se on varmaan se erikoisin. Lisäksi meille ei tule mitään perinteitä, kuten esim. leikkejä, morsiamen ryöstöä, häävalssia, sukkanauhoja yms. Hääpaikka on tunturin kupeessa. Häämenun muodostaa pääasiassa poro ja kala. Häävalssit soitetaan haitarilla, mutta emme tanssi niitä. (Koska emme osaa;) Sitten on tanssien vuoro ja lopuksi alkavat vielä jatkot, jossa grillataan, saunotaan ja lauletaan karaokea. Ja sitten onkin jo aamu.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 Ehdottomasti oma seremonia.Juridinen osuus suoritetaan toki maistraatissa, mutta häämme alkavat omalla seremonialla, jossa olemme vain minä ja mies. Ei puhujaa, ei seremoniamestaria, ei pappia, ei tuomaria... Me kaksi lupaudumme toisillemme läheistemme läsnäollessa omalla, henkilökohtaisella seremonialla. Se, jos mikä on meille tärkeää ja ilmeisen persoonallista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anna-Elina Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 Ehdottomasti oma seremonia.Juridinen osuus suoritetaan toki maistraatissa, mutta häämme alkavat omalla seremonialla, jossa olemme vain minä ja mies. Ei puhujaa, ei seremoniamestaria, ei pappia, ei tuomaria... Me kaksi lupaudumme toisillemme läheistemme läsnäollessa omalla, henkilökohtaisella seremonialla. Se, jos mikä on meille tärkeää ja ilmeisen persoonallista Wau! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest insku Kirjoitettu June 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2008 meillä "erikoista" on musiikki. ei välttämättä naikkareiden mielestä erikoista, mutta sukulaismummoille juu eli puhdasta rokkia soi koko illan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnat Kirjoitettu June 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2008 Sulholla ja bestmaneilla on tennarit jalasssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pauliina2008 Kirjoitettu June 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2008 Sulholla ja bestmaneilla on tennarit jalasssa.Söpöä Meidän häistä voisin yhtenä persoonallisena seikkana paljastaa viinipullojen etiketit, joissa on valokuva minusta ja sulhostani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu June 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 nosto Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katjus Kirjoitettu June 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 Meilläkin on varmaan musiikki, mies tekee itse! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellie80 Kirjoitettu June 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 Mä oon hirmu hyvä nyysiin muiden ideoita ja tuunaan niistä omanlaiseni, mutta pari juttusta oon miettinyt, koskien paikkakarttaa. Eli ekassa laitetaan kankaan taakse joku valosarja(siis hyvällä maulla eikä vain roiskaisten) ja se näkyis kivasti etupuolelle missä on nimet ja pöydät hakaneuloilla kiinni. Toinen ois vähän utopistisempi eli tehdään salista pienoismallinnos eteisen pöydälle, jossa ois nimet selkeesti paikoillaan pöydissä. Ei kummoisia, mutta omia ideoita.=D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salza08 Kirjoitettu July 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2008 Up. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jende08 Kirjoitettu July 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2008 Meillä sulhasen "bändi" esiintyy loppuillasta yllätysnumerona (vaikka kyllä siitä jo muutamat tietää)...niiden ensimmäinen keikka...jännittävät jo kovasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppu82 Kirjoitettu July 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2008 Nosto. Lisää näitä, mahtavia ideoita!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladybird_81 Kirjoitettu July 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2008 Me aiomme tehdä häihimme pienen lauluvihkosen, johon tulee juomalauluja viinille, vedelle, kahvin aveceille ainakin. Häihimme tulee paljon laulavaisia teekkareita ja molemmat pidämme juomalauluista niin siksipä näin! Ajattelimme kenties sanoittaa jonkun uuden biisin ihan meidän häitämme silmällä pitäen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvaAurora Kirjoitettu July 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2008 En kerro Mutta oikein mukava ketju. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salza08 Kirjoitettu July 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2008 Nostan taas. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Meiän häät Kirjoitettu July 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2008 Hmm.. Meidän häistä tekee meidän näköiset varmaan eniten meidän pukeutuminen ja hääruoka ja -juoma. Mulla laadukas vanha puku, joka on niin mun näköinen kuin voi olla. Miehelle pitää löytää mun pukuun sopiva. Mutta ei siis ole vastaavaa pukua näkynyt. Ruoka tulee olemaan erittäin hyvää, asialla on huippukokit! Ei siis mitään itsetehtyjä perushääsafkoja. Juomat myös. Kaikki pikkujutut saa jäädä, kunhan on erinomaista ruokaa ja juomaa. Siis laatuviinejä ja lisäksi drinkkiaineet ja baarivastaava, ei booleja ja muuta sellaista. Eli se mitä meillä on, on laadukasta ja hyvää. Tilakin on sellaisenaan vanha ja kaunis, en ala koristelemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_vieras_* Kirjoitettu July 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2008 Mä en kyllä älyä tota salailua? Onko se jotenkin itseltä pois jos jakaa hyviä ideoita? Anyway, meillä musta kiva idea on marsipaanista muotoiltu kakkukoriste, missä on minä, sulho ja meidän koira touhuumassa. Ei haluttu sitä normihääparia kun ei oikein sovi meidän tyyliin. Häätanssina meillä on tango ja häät on taidegalleriassa, joten kait sekin on aika persoonallista. Juhlakoristelu on aika riisuttua ja yksinkertaista, ilman sydämiä, sormusten kuvia, tylliä yms. kliseitä. Muuta kovin _persoonallista_ meillä ei olekaan, suht perinteisellä kaavalla mennään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salza08 Kirjoitettu July 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2008 Meillä varmaankin häälehti ja se, että huumori kukkii. Ja hääpaikka on ihana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kameljontti Kirjoitettu July 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2008 - kirkossa musiikit pianolla- ns. pakolliset sukulaiset jätettiin kutsumatta- valssi on suht. persoonallinen (the Godfather Waltz eli Come live your life with me)- hääpukuni ei ole täyspitkä, eikä tule huntua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Meillä sulho on suunnittelun ensihetkistä asti "vaatinut" saada kokonaisena paistetun sian osaksi sapuskaa! Ja koska molempien etunimet alkaa M-kirjaimella, aion hankkia m&m- karkkeja,tarjoilumuoto on tosin vielä avoin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
toscha Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 (muokattu) - Muokattu: December 15, 2020, käyttäjä: toscha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gisela Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 ^Kuulostaa hauskalta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosse Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 Omaa tyyliäni kuvastava puku ja kimppu oli kuulemma monen mielestä mielettömän upea asia häissämme.Sitten oltiin hankittu kakun koritseiksi jotain ihan erilaista...Taustamusiikkina soi meille tärkeitä kappaleita ja itse lauloin sulhaselle "meidän" biisin, Päivänsäde ja Menninkäisen.Ja olihan ne kokonaisuudessaan ihan meidän näköiset häät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
1.11.2008 Kirjoitettu August 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2008 Meille ei tule mitään leikkejä, vaan olemme tilanneet taikurin viihdyttämään vieraitamme ja toki meitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts