Guest Aukeroinen Kirjoitettu August 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2006 Ihan mielenkiinnosta kyselisin, että kuka maksaa häänne? Itse, vanhemmat, lainalla vai miten...Mikä on myös ollut budjettinne?Itseäni vaan alkoi hieman karmimaan, kun tuntuu, että alle 10 000 on vaikea päästä...jos haluaa hieman hienompaa pitopaikkaa yms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruusunkukka Kirjoitettu August 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2006 Itse maksoimme suunnilleen 2/3 ja molempien vanhemmat yhteensä 1/3. Budjetti ilman häämatkaa n. 15 000e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesimarja Kirjoitettu August 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2006 Ihan itse maksetaan. Olemme molemmat opiskelijoita, kutsuttavia on vähän yli 40 ja budjetti n. 4000€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obesiteetti Kirjoitettu August 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2006 Ihan itse maksettiin. Aloitettiin vuosi aikaisemmin säästäminen ja ilman lainaa selvittiin. Budjetti oli siinä 5000 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teaz Kirjoitettu August 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2006 Ihan itse ja budjetti 2000-3000 euroa (vieraita alle 30) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pink Lady Kirjoitettu August 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2006 Itse maksetaan osa ja sulhasen vanhemmat osa, oma isäni on luvannut maksaa bändin. Kaikki suunnitelut on alkuvaiheessa, joten mitää en osaa budjetista sanoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elli-Leeni Kirjoitettu August 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2006 Olimme säästäneet niin, että maksaisimme itse häät, mutta molempien vanhemmat halusivat välttämättä osallistua kustannuksiin. Itse maksoimme lopulta noin 2000€ ja vanhemmat toiset 2000€. Häämatkaa ei olla siis vielä tehty joten 80 hlö:n häät maksoivat n.4000€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaura Kirjoitettu August 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2006 Itse maksettiin ja budjetti oli noin 7000 euroa. Häämatka vielä päälle, sen saimme vanhemmiltani häälahjaksi.Aloitettiin häihin säästäminen reilua vuotta ennen häitä ja ihan hyvin saatiin rahat kasaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocita Kirjoitettu August 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2006 (muokattu) .. Muokattu: July 29, 2019, käyttäjä: NannaJuuli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JessiBride Kirjoitettu August 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2006 Ihan hiljattain, kun kerrottin iskälle asiasta niin hän totesi heti, että tietty hän maksaa meidän juhlat. Mikään muu ei kuulemma tule kyseeseen. "Ainut lapsi kyseessä niin silloin juhlitaan kunnolla" . En ollut edes varautunut noin avuliaaseen tarjoukseen...koska meilla ei ole tulossa vieraita kuin about 50 henkeä, niin sen olisimme voineet itsekin kustantaa hyvin... No joka tapauksessa aion maksaa oman pukuni, kampaajan tms ja yhdessä miehen kanssa haetaan viinit Tallinnasta...ja hääsviitti maksetaan itse... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LaikaTui Kirjoitettu August 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2006 Itse maksetaan ja budjetti on sellaiset 4000e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isa Kirjoitettu August 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2006 Itse maksamme kaiken. Budjetti on noin 6000 e. Meillä pienet 40-hengen ravintolahäät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkupeikko22 Kirjoitettu August 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2006 Me maksetaan ite. Mitenhän mahtaa budjetti pitää kun ois semmoset 5000e varattu ja n. 100 hlöö kutsutaan... :-/ Kaikessa on yritettävä säästää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dna Kirjoitettu August 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2006 Itse maksettiin. Kaikkineen tulivat maksamaan noin 12000€ häämatka mukaan laskettuna. Vieraita oli noin 80. Missään ei varsinaisesti säästelty, mutta toki katsottiin ettei ihan kohtuuttomia mistään makseta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Best1 Kirjoitettu August 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2006 Bdjetti on haamatkoineen 17600.Vanhemmat maksoivat 8000 ja itse loput. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pintaliitäjä Kirjoitettu August 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2006 Mun vanhemmat maksaa n. 1/3 ja itse maksetaan loput.Budjetti on n. 5000e. + hämatka 2500e Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WishfulThinking Kirjoitettu August 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2006 Budjetti on noin 5000€ plus häämatka ja olemme ainakin asennoituneet niin, että itse maksetaan. Voi olla, että vanhempani haluavat avustaa kustannuksissa, mutta asiasta ei sen paremmin ole ollut vielä edes puhetta. Säästämisyritys on kova, minä kun vielä opiskelen, eikä ylimääräistä rahaa ihan hirveästi asuntolainojen sun muiden maksamisten jälkeen jää käteen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu August 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2006 En osaa vielä sanoa, että millaiseksi mahtavat häidemme kustannukset muodostua. Karkeana arviona sanoisin, että mikäli häämatkaa ei lasketa.. Noin 7000e.Minun vanhempani maksavat suurimman osan kuluista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazya Kirjoitettu August 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2006 Ihan itse maksetaan lukuunottamatta "pieniä" lahjuksia esim. musiikkikuluja. Varmaan lainaa joudutaan vähän ottamaan mutta se ei haittaa jos juhlat ovat mieleiset ja onnistuneet. Meidän budjetti on 5000e noi 75 vierasta ja tällä hetkellä budjetti näyttää alittuvan reilusti ainakin 1000e ja mistään ei silti olla tingitty. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honeymoon07 Kirjoitettu August 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2006 Meillä molempien vanhemmat haluavat osallistua ja maksanevat tilan, tarjoilut ja bändin puoliksi. Itse maksetaan iiiiihana häämatkamme ja muita pienempiä kuluja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marieke78 Kirjoitettu August 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2006 Itse maksettiin, koska molemmat töissä. Kokonaiskustannukset oli n. 7000,00 euroa. Eikä harmita yhtään, että maksettiin itse!!! Pääasia, että maksettu on ;D ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinski Kirjoitettu August 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2006 Meillä ei olla saatu vielä minkäännäköistä runkoa budjetille,ainoastaan ruokatarjoilun maksimikustannus on sovittu.Mutta luultavasti budjetti menee sinne 5000-7000 € väliin ja juuri eiken keskustelin asiasta äitini kanssa ja ainakin mun vanhemmat lupasivat auttaa kustannuksissa. Ehkä etuna se että olen eka lapsi joka menee naimisiin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iitu1 Kirjoitettu August 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2006 Budjettia ei ole vielä laskettu. Olettaisin sen kuitenkin osuvan johonkin 6000-8000 euron korville. Itse maksetaan suurin osa, molempien vanhemmat saavat avustaa jos haluavat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelbunny Kirjoitettu August 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2006 No meillä menee pankkilainaksi, koska tuli muita maksuja maksettavaksi ykskaks, joten otettiin sitten extraa samalla, että saadaan häät pidettyä.. Tietty joudumme vielä säästämään n.2000e kuitenkin.. Vanhemmat ei auta kummallakaan rahallisesti, joten kaikki maksetaan ihan ite.. :'( Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
she Kirjoitettu August 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2006 Itse pääasiassa, vanhemmat avustavat. Kokonaisbudjetti tulee olemaan siinä 4500-5000. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts