Mymmeli_ Kirjoitettu January 14, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2015 Itse maksetaan. Budjetti on n. 4000e ja kyseessä salahäät, joten vaikea olisi saada rahallista apua esim. vanhemmilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanguis Kirjoitettu January 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2015 Itse maksoimme ja saimme kyllä sitten vanhemmilta "lahjaksi" kivasti rahaa, millä kuittaantui osa kustannuksista. Budjetti olikin vain 5000 euroa ja paljon näimme vaivaa häihin kun rahaa ei ollut käytössä niin paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
radamsa Kirjoitettu January 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2015 Pyrimme maksamaan itse kaiken. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilosilli Kirjoitettu January 19, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2015 Haluamme maksaa itse kaiken. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pöms Kirjoitettu January 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2015 Me maksamme itse häämme. Olemme molemmat opiskelijoita, mutta vielä ei ainakaan ole tullut ongelmia rahan suhteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
diydiy Kirjoitettu January 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2015 Me maksamme itse todennäköisesti kaiken, tosin neuvottelemme ehkä vielä alkoholipuolesta (ei oikein mahdu meidän budjettiin ja meistä olisi ihan jees jättää juomatarjoilu pois, emme ole niin sen perään. Vanhemmat, joiden luona juhlat pidetään, haluaisivat kuitenkin juotavaa ja lupasivat roudata ne Virosta). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balafre Kirjoitettu January 25, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2015 Itse maksetaan, tosin molempien vanhemmat ovat ilmaisseet halunsa sponsoroida jollain tavalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hali_2015 Kirjoitettu January 25, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2015 Itse maksettiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veeruskainen Kirjoitettu January 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2015 Itse maksoimme noin puolet, ja isäni loput. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilmelwen Kirjoitettu January 26, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2015 Saamme vanhemmiltani 4000e häihin ja itse kerrytämme jokaisesta palkasta muutamia satasia juhlatilille. Miehen vanhemmat eivät ole osoittaneet minkäänlaista kiinnostusta juhlia kohtaan, joten tuskinpa sieltä tulee minkäänlaista kädenojennusta budjettiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
huihai Kirjoitettu January 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2015 Itse maksetaan. Tuntuisi hölmöltä, että vanhemmat maksaisivat, kun omillaan ollaan asuttu jo vuosia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsma2014 Kirjoitettu January 28, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2015 Itse maksetaan kaikki, tuntuis tosi hölmöltä jos minun ja miehen juhlat maksais joku muu.. mehän ne juhlat halutaan:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyCasanova Kirjoitettu January 31, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2015 Me ollaan itse säästetty häihin eikä kummankaan vanhemmat ole ainakaan tarjoutuneet mitään maksamaan. Säästän sen mitä pystyn hääpäivään saakka ja mies laittaa sitten loput tarvittavat kassaan kun on huomattavasti parempituloisempi.Budjetti on varmaan joku 12 000€ ilman häämatkaa ja kummankaan henk.koht.juttuja, ne hoidetaan itse. (puvut, korut, kengät,yms.),vieraita n. 160 jos kaikki kutsutut tulee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
etoiledunord Kirjoitettu January 31, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2015 Olin valmistautunut maksamaan itse, mutta koska vanhempani ilmoittivat spontaanisti haluavansa maksaa, niin suostuin. Sulhasen vanhemmat olisivat myös halunneet maksaa pienen osan, mutta omat vanhempani eivät tähän suostuneet, koska 90% vieraista on minun puoleltani (sulhasella ei ole sukulaisia). Kokonaiskustannukset ovat alle kymppitonnin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sussupetteri Kirjoitettu February 7, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2015 Me maksamme itse. Äitini haluaa kuitenkin maksaa hääkampauksen tai meikin, joten sen verran apuja tulee ulkopuolelta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sansuu_ Kirjoitettu February 11, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2015 Maksetaan itse. En usko, että kukaan sukulainen auttaa kuluissa. Ja itsehän me juhlat halutaan, joten meidän ne kuuluukin maksaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midwinter Kirjoitettu February 14, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2015 Meillä myös maksetaan itse suurimmaksi osaksi eli säästetään kovasti. Hääpuvun ostoon olen saamassa vanhemmiltani apuja, mutta muutoin ei ainakaan ole tiedossa, että olisi tulossa merkittävästi ulkopuolista rahoitusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Kirjoitettu February 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2015 Me maksettiin suurin osa, mutta onneksi vanhemmat auttoi kun budjetti ei ihan pysynytkään aisoissa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heinärouva Kirjoitettu February 28, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2015 Meillä mun vanhemmat tarjoutuivat itse maksamaan ruuan ja juoman. Itse maksetaan muu osuus. Ilman avustusta häät olisi jääneet paljon pienemmiksi tai aikataulua olisi pitänyt siirtää vähintään seuraavaan vuoteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Kirjoitettu March 2, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2015 (muokattu) Maksoimme itse noin 70% häistä. Loput tulivat molempien vanhempien pussista. Muokattu: March 2, 2015, käyttäjä: Zeus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleonore Kirjoitettu April 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2015 (muokattu) Itse maksetaan, suurin osa budjetista jo säästetty. Muokattu: April 3, 2015, käyttäjä: Eleonore Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allegro Kirjoitettu April 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2015 Maksoimme itse noin 70% häistä. Loput tulivat molempien vanhempien pussista. Meillä juurikin näin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rianna_ Kirjoitettu June 11, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2015 Vanhemmat maksavat suurimman osan meillä. Itse maksamme sormuksen ja jotain pienempiä kuluja, vaikka vanhemmat ovat kertoneet haluavansa maksaa kaiken. Tuntuu kuitenkin kivemmalta itse myös osallistua kustannuksiin edes vähän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska02 Kirjoitettu June 12, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2015 Itse maksetaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
diydiy Kirjoitettu June 18, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2015 Meidän hääbudjetti jäi lopulta varsin kohtuulliseksi ja maksettiin se itse. Toisaalta saatiin lahjaksi jonkin verran rahaa, mutta periaatteessa käytetään ne muutamiin kodin hankintoihin ja yhteiseen matkaan (joka on käytännössä jo keväällä maksettu omasta kukkarosta). Juhliin meni kaikkineen noin 2000 euroa ja "hää"matkaan yhteensä 3000-4000 euroa meiltä molemmilta plus vähän varustehankintoja (omalla kohdallani noin viidellä sadalla, koska mun retkeilyvermeet vaati päivitystä ja äkkiä sitä rinkkaan ja kuorivaatteisiin uppoaa rahaa). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts