Touhu-Touko Kirjoitettu November 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2005 Eli siinä se kysymys olikin jo otsikossa. Ei millään keksitä paikkaa, mistä voisi löytää hääauton Porin (Satakunnan) suunnalta. Kaikki ehdotukset otetaan vastaan!Onko kenelläkään kokemuksia limusiinista hääautona? Houkuttelisi kovasti, mutta tuleeko liian kalliiksi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neitoperho-78 Kirjoitettu January 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2006 Porissa eräs antiikkikauppias harrastaa Jaguar-autoja ja järjestää hääkuljetuksia niillä. Meille tulee hääautoksi sieltä upea musta vanha Jaguar ja auton omistaja toimii itse kuljettajana. Käy kysymässä päikyssäni lisää, jos kiinnostuit tai lähetä privaa! Mulla on muitakin tietoja erilaisista hääkuljetuksista Porin seudulla jossain jemmassa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touhu-Touko Kirjoitettu January 13, 2006 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2006 Kiitti!Ollaan kuitenkin jo löydetty auto. Haluttiin suht uusi auto, nimittäin kirkon ja hääpaikan välillä on matkaa 60 kilsaa. Ja haluttiin ilmastoinnit ynnä muut herkut, jotta on sitten mukava istuskella tuo matka autossa ja lipittää vaikka shamppanjaa. Auto vuokrattiin (tai vasta ollaan varattu) autovuokraamosta ja kuskiksi tulee bestman. Joka muuten on erittäin innoissaan, että pääsee ajamaan vuosimallia 2006 olevaa Jaguar X-typea. Ja mukavaa on sekin, että auto on meillä sitten käytössä sen 24 tuntia. Kiitti kuitenkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neitoperho-78 Kirjoitettu January 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2006 No hyvä, että olette löytäneet auton! Se meille tuleva Jaguar ei tosiaan ole mikään ilmastoitu malli... mutta matkakin on lyhyt! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maanha Kirjoitettu March 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2006 Heippa!Kaason ominaisuudessa kyselen, olisiko kellään tietoa hääauton vuokraus mahdollisuudesta Porin suunnalta kesäksi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
--UniQue-- Kirjoitettu December 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2007 Jos jollain on vinkkejä antaa Hääautoista niin olen kuulolla.Kaikki mahdolliset huomioidaan :-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
joku2 Kirjoitettu May 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2009 Moikka! Onko sulla jotain tietoa, että mistä voisi Porissa vuokrata hääautoja?? Mistä te vuokrasitte teidän autonne? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tähtönen Kirjoitettu May 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2009 Sama kiinnostaa myös minua... Vammalan läheisyydestä - pori - huittinen - jne. Jossain on ollut, että autoliikkeistä kannattaisi kysellä, mutta jos ei ole sopivaa autoa?? Ylipäätään mua itseäni mietityttää se, mihin ihmeeseen mä muka hameeni kanssa mahdun, pitäis olla joku paku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olgis Kirjoitettu January 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2011 Hääautovinkkejä otetaan vastaan täälläkin. Autoa tarvitaan niinkin pitkälle matkalle kuin Ulvilan kirkolta Porin keskustaan. Joku ihana vanha auto, ei limusiineja tai hummereita tms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenski87 Kirjoitettu February 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2011 meilläkin olis hakusessa hääauto satakunnasta elokuulle..joku vanha kupla, jenkki tai vastaava... ei tarvitsisi ajaa kuin kuvauksista kirkolle ja sieltä hääpaikalle. matkaa kertyisi huimat 3 km:D olen koittanut googlettaa mutta kun ei vaan löydy-- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian_88 Kirjoitettu September 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2013 Ihan kauheesti ei näköjään kellään oo tietoo porin alueen autovuokrauksista Mä haluisin kans jonkun vähän erilaisemman hääauton... Ei limusiinia tai hummeria Talvihäät kun on tulossa, niin ehdottomasti lämmityksen tarvii toimia ! Musta lontoon taxi ois niin ihana ! Oiskohan itä-suomessa firma mikä vuokraa noita, eipä oo paljon apua siitä siispä mistä hääauto mikä on vähän erilainen ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maiimaii Kirjoitettu January 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2014 Jos joku vielä miettii ja etsii vanhan auton vuokraajia niin kannattaa olla yhteydessä Satakunnan Mobilisteihin (löytyy esim Facebookista), lisäksi heillä on kevään tullen erilaisia "kokoontumisia" muistaakseni tiistaisin Tikkulassa. Siellä pääsee näkemään autot livenä ja juttelemaan suoraan omistajan kanssa Näin ajattelin itse toimia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juupelis Kirjoitettu January 18, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2019 (muokattu) Olisko jollakin tietoa hääautoista porin suunnilta? Mieluiten vanha auto. Muokattu: January 18, 2019, käyttäjä: Juupelis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts