Pörris Kirjoitettu January 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2007 Moi!En ole varma kirjoitanko nyt oikeaan osioon, mutta onko kukaan ajatellut käyttää sormustyynyn sijaan sormusrasiaa? Mistä olette hankkineet? :-? :-? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krassi Kirjoitettu January 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2007 Meillä oli sormusrasia. Askartelimme meillä valmiiksi olevan pienen rasian sisälle asustekankaastani sellaisen sormuspidiketyynysysteemin, jollainen kaupan rasioissakin on. Rasia oli miehen töihin liittyvä sisäinen vitsimme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taapelo Kirjoitettu January 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2007 Kun ostettiin mun vihkisormus ni se myyjä laittoi sen sellaiseen valkoiseen rasiaan ja sitä käytettiin sitten alttarillakin. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouhe Kirjoitettu January 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2007 Meilläkin käytettiin liikkeen antamaa rasiaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pottu82 Kirjoitettu January 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2007 Myös me saimme liikkeestä kauniin sormusrasian vihkisormuksen oston yhteydessä, joten sitä käytetään myös alttarilla . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
koran_ Kirjoitettu January 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2007 Höh, miks me saatiin ruma tummanvihreä rasia Mä haluan kanssa jonkun nätin valkoisen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
evangeline Kirjoitettu January 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2007 Meillä oli äidiltä lainaan saatu upea tummansinine rasia jossa oli semmoinen neppari päällä mistä aukastiin. Aukes niin kuin rasian päältä keskeltä. Siitä sitten paras mies ojensi sulholle oikean hetkenä... oli kyllä hieno.Mä olen aina ollut siinä luulossa että ne tyynyt on Suomessa tosi harvinaisia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarpeDiem Kirjoitettu February 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2007 Meillä myös rasia, puinen sellainen missä somus kotiutui liikkeestä. Kannattaa liikkeessä jo kysyä jotain hienompaa rasiaa, ja vaikka kertoa miksi. Monilla liikkeillä on useammanlaisia rasioita... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wyn Kirjoitettu February 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2007 Me saatiin aikoinaan kihlasormukset kauniissa tummansinisessä rasiassa (sininen on siis toinen häiden teemaväreistä ). Ajattelin ottaa sen käyttöön hääpäiväksi, vaikka vihkisormuksen oma rasiakin on ihan ok. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keijunen87 Kirjoitettu February 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2009 Vaikka vanha ketju, niin kirjoittelen tänne silti Kävin tänään hakemassa sormukseni liikkeestä ja tiedustelin sitten, että oliskos heillä sormusrasioita. Ensin ajattelin haluavani sormustyynyn, mutta kun myyjä esitteli ihanan, punaisen, sydämenmuotoisen sormusrasian, olin myyty! semmoinen meille tulee, laitan kuvaa myöhemmin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timotei Kirjoitettu February 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2009 (muokattu) Meillä oli halpikset rasiat Indiskasta. Piti olla sellaiset "aarrerasiat" jotka tärkeissä tehtävissä olleet lapset saivat mukaansa. Olivat otettuja.Muoks. Rasioiden piti olla myös sellaiset, etteivät lapsen sormet saisi niitä vahingossa auki.. Muokattu: February 26, 2009, käyttäjä: Timotei Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandriitti Kirjoitettu December 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2010 Meidän sormukset tulivat kultasepältä tällaisissa rasioissa, päätös tehtiin sillä siunaamalla, että toista käytetään myös häissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu December 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2010 Meillä oli tällainen itse ostettu rasia, jonka sulhanen H-hetkellä kaivoi frakin taskusta: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marabello89 Kirjoitettu January 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2011 Sormuksen oma rasia, sellanen Kalevalakorun tummansininen, on ihan nätti, käytetään sitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu January 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2011 Meille tulee vain sormusrasia. Tämän tyyppinen valkoinen "nahkainen" rasia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pétillant Kirjoitettu January 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2011 Heiii, mulla on vihkisormuksen rasia tuollainen samanlainen ^ valkoinen "krokonahkainen", kannessa on vielä kultainen avausta helpottava nuppi. Rasia on kyllä tosi kaunis ja oli käytössä vihkimisessäkin Oli ihan tuuria että sain noin kivan rasian sillä alkuperäinen vihkisormuksen rasia oli sininen, pieni muovikammotus. Sen kuitenkin hävittivät kun vein kaiverrettavaksi ja antoivat tuon tilalle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu January 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2011 ^Kuulostaa ihan samanlaiselta rasialta kuin mikä minulla on. E. Lindroosin liikkeestä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu January 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2011 Meillä oli ihan sormuksen mukana tullut rasia, mutta se olikin teemaväreihimme sopiva ja tyylikäs kaikin puolin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pétillant Kirjoitettu January 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2011 ^Kuulostaa ihan samanlaiselta rasialta kuin mikä minulla on. E. Lindroosin liikkeestä?Hmmm ei kun taisi olla Timcen mistä sen sain matkaani. Kävin kaiverruttamassa eri firmassa mistä sormus alunperin ostettiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyasintti Kirjoitettu January 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2011 Me käytetään kanssa sormuksen mukana tullut rasiaa, joka tulee olemaan bestmanin povitaskussa. Mikään tyyny sinne tuskin mahtuisi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts