Guest SantsuX Kirjoitettu January 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2007 Olen ihan järjettömän ihastunut marquise hiontaisiin timantteihin. Olisi kivaa nähdä kuvia erilaisista ko hiontaisella timantilla varsutetuista sormuksista.Jos jollain on omia sellaisia tänne saa laittaa kuvia aika hauskan mallinenTämä menee mun makuun jo vähän överiksi, vaikkakin on erittäin kaunisNäitä jos löytyisi lisää.. Edit toimimattomat kuvat poistettu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rezi Kirjoitettu January 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2007 aika hauskan mallinenTässä sormuksessa kivi ei muuten ole Markiisihiontainen... kun kuvaa katsoo lähemmin, kyseessä on yksi pisaran muotoinen kivi, ja sitten yksi pieni pyöreä briljanttihiontainen timantti yhdessä. Muistan lukeneeni sormuksen tarinan Pricescopelta joskus aikanaan Joka tapauksessa aika hauska sormusmalli! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowflaky Kirjoitettu February 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2007 Mulla on marquise timantti kihlasormuksessa. Käy vierailulla mun päikyssä, sivulla 14 on kuva mun kihlasta ja vihkistä! (Linkki on tossa alla) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowflaky Kirjoitettu April 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2007 Tässä ois lisää marquise timattisormuksia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest clover Kirjoitettu November 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2008 Tässä joitain kuvia. Vaikkakin nää on "väärinpäin"JA tässä "oikeinpäin"Tässä hauska, mutta ei taida olla ihan kihlaksi tai vihkiksi tästä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest quelle Kirjoitettu November 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2008 kiitos kovasti!! juuri nuita olen etsinyt. vitsi et se google aukee helpommin toisille ku toisille suuret kiitokset ja jos jotain muillakin on ni lissee vaan .mitenköhän syvä toi kivi on ja paljonhan ne maksaa...hmmm.tarttee soitella varmaan sepille:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AbFab Kirjoitettu November 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2008 Tässä jotakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AbFab Kirjoitettu November 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2008 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
swee Kirjoitettu November 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2008 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sessan83 Kirjoitettu January 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2014 (muokattu) Markiisileikattu timantti ei ole suunnitelmissa, mutta olen silti ehkä ihan totaalisesti rakastunut tähän... muoks. tyhmä kuva ei toimi! Muokattu: November 11, 2014, käyttäjä: sessan83 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts