NERO Kirjoitettu July 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2006 me tilasimme sormuksen (tai sormukset, minulle tulee kaksi vihkisormusta ;D) vantaalta, varistosta. TT-kulta on liikkeen nimi. Erittäin asiantuntevaa ja henkilökohtaista palvelua! Voin todellakin suositella! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sallamari Kirjoitettu August 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2006 GL-korua on mainostettu useaan otteeseen. Onko kenelläkään kokemuksia AU3:sta Topeliuksenkadulla? Ainakin palvelu oli asiantuntevaa ja paneutuvaa, mutta en ole vielä kysynyt vastaavien sormusten hintoja muista liikkeistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest shine shine(Guest) Kirjoitettu August 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2006 Suosittelen tosi lämpimästi Töölöntorin kulmalla olevaa Medaljonkia. Kävin just suunnittelemassa oman sormukseni siellä. Paneutuvat todella ja ammattitaitoa löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
puolikuu Kirjoitettu August 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2006 Nyt, kun sormukset komeilevat sormessa, voin varauksetta suositella Claes Nyströmiä! Teetimme sekä minun, että mieheni vihkisormukset siellä, ja ihanat ovat... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsianM Kirjoitettu March 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2007 Onko kukaan teettänyt sormusta Tikkurilan Korukaivoksessa? Mainostavat tekevänsä tosi halvalla ja kuitenkin kivien laatu näyttää olevan ihan hyvää(mainoksissa). Lupaavat vielä vuosihuollon ilmaiseksi joka vuosi. Minkähänlaisia sormuksia sieltä sais teettämällä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sindi Kirjoitettu April 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2007 Mun vihkisormuksen teki Rauli Kostiainen (Ateljé Rauli Kostiainen Fredalla). Upeaa jälkeä, hinta ei huimaa ja miellyttävä taituri. Ei kyllä osaa kaupata ammattitaitoaan, mutta onneksi työ puhuu puolestaan ;D. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonina Kirjoitettu April 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2007 Kokemukseni mukaan parhaita liikkeitä Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla ovat:Kultasepänliike Lindrooshttp://www.lindrooshelsinki.fi/- mene rohkeasti myymälään, palvelun taso on todella huippua!sekäUnion Design ja siellä Pasi Torkkelihttp://www.uniondesign.fiKäykää katsomassa paikan päällä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Ria Kirjoitettu June 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2008 Me etsittiin vihkisormukselle tekijää viime keväänä häämessuilta. Ainoa, joka erottui aktiivisena massasta, oli Pekka Kulmala. Nyt kun vihki on kotona, voin suositella häntä oikein lämpimästi. Ystävällinen ja miellyttävä mies, joka kuuntelee asiakasta ja tekee ammattitaidolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tähtitaivas Kirjoitettu June 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2008 Union Design, Harri Nukarinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku2009 Kirjoitettu February 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2009 Onko tuoreita kokemuksia Claes Nyströmistä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phalaneopsis Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 Mulla ei ole hänestä kokemuksia, mutta pakko mainostaa Mika Tarkkasta, kuten Allure toisessa ketjussa Kävin siellä tänään mieheni kanssa ja saimme todella mukavaa palvelua! Tulipa sitten tehtyä suoraan tilaus ja nyt odottelen innolla ensimmäistä sovitusta rungon teon jälkeen http://www.tarkkanen.fi/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mihlaja Kirjoitettu April 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2009 Onko tuoreempia kokemuksia Gad Leinsonista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanam Kirjoitettu April 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2009 Onko tuoreita kokemuksia Claes Nyströmistä?On, mitä tahdot tietää? Täällä sormuksenteettämisketjussa on asiasta enempikin, ehkä löydät osan vastauksista sieltä.Suosittelen, ehdottomasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandyk Kirjoitettu April 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2009 Itse en ollut edes alunperin teettämässä sormusta, vaan tilaamassa netin kautta. Mutta muutin kuitenkin mieleni ja nyt meillä on sulhon kanssa työn alla teetetyt sormukset.Olen täällä siis myös puhumasta Mika Tarkkasen puolesta.Meillä sormukset vasta runkovaiheessa, mutta kaikki on mennyt tähän saakka erittäin hyvin ja asiantuntevasti. Pakko myöntää, että olen vaativa palvelun suhteen, koska itsekin olen asiakaspalvelija ja Mika on vastannut toivomuksiini loistavalla palvelullaan!Voin laittaa kuvia sitten kun sormus on valmis. Jokainen voi sitten tehdä omat johtopäätöksensä. Suosittelen jo tähänastisten kokemusten perusteella Mika Tarkkasta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIH Kirjoitettu April 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2009 Voin Vantaalta suositella Korukaivosta.Kävimme tilaamassa teetettävät vihkimme ja palvelu oli lämmintä. Lisäksi koruliike oli ihanan tunnelmallinen!Sormukselleni tuli hintaa vähemmän kuin mihin olimme varautuneet. Siis kaikin puolin olimme tyytyväisiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandyk Kirjoitettu June 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2009 Tässä yllä hehkuttamani Mika Tarkkasen taidonnäyte Olen enemmän kuin tyytyväinen. Sormuksen suunnittelin yhdessä sulhaseni kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvarkki Kirjoitettu June 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2009 Minäkin voin suositella jalometalliseppä Claes Nyströmiä. Saimme hänen esitteensä häämessuilta ja menimme tammikuun loppupuolella käymään hänen liikkeessään Korkeavuorenkadulla. Kerroimme toiveemme, saimme hinta-arvion ja sormukset laitettiin tilaukseen. Koska häät ovat vasta syyskuussa, mitään kiirettä ei ollut. Maaliskuussa miehen sormuksesta oli prototyyppi valmis ja huhtikuussa sormukset kotiutuivat Seppä oli hyvin ymmärtänyt toiveemme, hinta-arvio piti jotakuinkin kutinsa ja palvelu oli erittäin miellyttävää koko ajan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuikkuliini Kirjoitettu September 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2009 Jätin juuri Claes Nyströmille teetettäväksi vihkin ja yhden toisen sormuksen (joka tehdään äitini vanhoista kihla ja vihkikoruista). Miellyttävä ja vaihtoehtoja esittelevä mies. Tuli luottavainen olo. Tulen sitten kommentoimaan minkälaiset sormuksista tulivat Nyt kovaa odotusta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AVV Kirjoitettu November 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2009 Nostelen tata ketjua vahan ylos. Olen vaihtamassa timantin vihkisormukseeni (eli sormus ja timantti omasta takaa) seka haluan vanhasta timantistani riipuksen. Taman ketjun perusteella Claes Nystrom olisi hyva. Muita suosituksia, jos materiaalit & suunnittelu on jo valmiina, vain tyon osuudelle? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuikkuliini Kirjoitettu November 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2009 ^^ sormukset onnistuivat erittäin hyvin ja olin tyytyväinen! pitää vielä odotella että pääsee käyttämään.Vihkistä on kuva tuolla "kuvia omasta vihki-kihla yhdistelmistä" osiossa, vaikkakin kuva on hieman epäselvä..Keltakultaisesta "uusiosormuksesta" tehtiin sileä ja 6mm leveä, neljä pientä kiveä laitettiin neliöksi, jotta pysyi yksinkertaisena mutta näyttävänä.voin suositella Claesia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennitys Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 Kultaseppämestari Mika Tarkkasta voin kyllä suositella lämpimästi. Olemme molemmat miehen kanssa todella tyytyväisiä teettämiimme sormuksiin. Molemmat sormukset ovat täysin uniikkeja ja juuri meille toiveidemme mukaan toteutettu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerda Kirjoitettu January 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2010 Teetimme Claes Nyströmillä minulle uuden kihlan. Sormus on todella upea. Ja verrattuna kahteen valmiina ostettuun sormukseen, myös laadukkaamman oloinen. Esimerkiksi paksumpia kohtia ei ole kaiverrettu sisäpuolelta ontoksi. Palvelu oli hyvää ja kaikkiin outoihinkin kysymyksiinkin ja panikointeihin saimme kärsivällisesti vastauksia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blaz Kirjoitettu September 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2010 Voiko näissä mainituissa paikoissa teettää ruostumattomasta teräksestä sormuksia? Onko kenelläkään kokemuksia? Itse haluamme suhteellisen edulliset sormukset, useat sataset kuulostavat aika hurjilta. Budjettia olisi vain pari-kolme sataa euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarbleSnow Kirjoitettu September 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2010 Minun ja mieheni sormukset teetettiin Helsingin Kalliossa, paikassa nimeltä Papaja (entinen Design Aaltonen Tamminen).Kummankin sormukset tehtiin palladiumista ja olimme todella tyytyväisiä lopputulokseen. Palvelu oli erittäin henkilökohtaista ja ystävällistä sekä hinnat todella kilpailukykyisiä. Suunnittelimme sormukset yhdessä inspiraatiokuvien perusteella ja lopputulos oli juuri sellainen kuin pitikin.Suosittelen muutenkin tekemään hintavertailua edes jonkin verran. Kilpailevassa paikassa oman sormusyhdistelmäni hinta oli lähes kaksinkertainen kuin mitä lopulta maksoin. Saimme yhden vieläkin edullisemman tarjouksen, mutta päädyimme tähän vaihtoehtoon koska, Papajassa oli enemmän kokemusta palladiumista materiaalina ja lisäksi henkilökemiat menivät paremmin yksiin.Suosittelen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kissa Kirjoitettu May 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2011 Osaisiko kukaan suositella hyvää kultaseppää Kuopion/Joensuun seudulta? Perintösormuksesta olis tarkoitus teetättää vihkisormus... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts