jilia Kirjoitettu July 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2011 Meillä oltiin superaikaisia. Käytiin jo viimesyksynä katselemassa sormuksia, jolloin ei ollut edes hääpäivää tiedossa. Silloin löytyi jo uniikki vihkini, joka laitettiin varaukseen. 7.3.2011 mies sitten otti puheeksi pari tuntia ennen lentokentälle lähtöä (oltiin menossa yhdessä New Yorkiin), että voisi käydä hakemassa sormuksen pois killumasta. Samalla sitten napattiin miehelle sopiva sormus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariella. Kirjoitettu July 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2011 Me ollaan oltu tosi ajoissa eli eilen mies haki sormuksen ja vuosi vielä häihin. Mutta sormus vaan tuntui niin oikealta ja oli lisäksi hyvässä alennuksessa, niin ei voinut jättää ostamatta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premnas Kirjoitettu October 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2011 Oho, nyt vasta heräsin ajattelemaan koko vihkisormusasiaa! Meillä alle 4kk siviilivihkimiseen eikä mitään sormuksia edes katseltu. Tosin itse tiedän sen verran että haluan jonkun pitsikuvioisen sormuksen jostain kestävästä materiaalista, esim. titaanista ja ilman kiviä. Mutta sen tarkempaa suunnitelmaa ei ole. Miehen toiveista en senkään vertaa tiedä. Ehdotin äsken että mentäisiin ylihuomenna heti katsomaan koska muuten voi tulla kiire, jos molemmille tarvitsee teettää jos ei noita löydy valmiina sopivia. Googlettamalla en ainakaan ole löytänyt paljoa kuvia erilaisista pitsisormuksista ja monet ovat joko liian isoja tai sitten kauhean paksun näköisiä ja pelkistettyjä kuvioltaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miu Kirjoitettu October 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2011 Sormusproggis laitettiin alulle ihan ensimmäisenä, helmikuussa (häät marraskuussa). Mutta in the end sormukset ovat valmiit vasta tasan viikkoa ennen häitä. Olipas pitkällinen projekti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristal Kirjoitettu October 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2011 Vihkisormus käytiin ostamassa perjantaina ja se on valmis kahden viikon päästä. Häät ovat helmikuussa, joten ihan soppelisti on mun mielestä aikaa vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulsi Kirjoitettu November 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2011 Meillä on häät 14.1.12 ja sormuksen sain joskus alkukesästä, mutta se tehtiin lähes kokonaan uudestaan ja sain sormuksen kultasepältä tuossa n.vko sitten. Eli n.2kk ennen häitä sain sormuksen valimiina kotiin! :girl_blum: Ja nyt mulla on kotona ihana ihana sormus! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzkus Kirjoitettu November 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2011 Reilu 4kk ennen häitä, ja ihan vaan siksi, että löytyi sopiva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu November 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2011 Sormus ostettiin noin 1 v 3 kk ennen häitä. Lomareissulta löytyi sopiva. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spörre Kirjoitettu November 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2011 Meidän häät on elokuussa -12 ja molemmilla on jo sormukset. Omani hankittiin jo vissiin pari kuukautta sitten, miehen sormus saapui tällä viikolla. Kullan hinta on nousussa, joten päätimme hoitaa tämän ison kustannuserän ajoissa alta pois. Äitini vähän ihmetteli, että miksi ne sormukset nyt jo ostettiin. Entä jos maku muuttuu? No samaa sormusta pitäisi katsella lopun elämää, joten eiköhän se ole sama ostaako sen tänä vai ensi vuonna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syksyntyttö Kirjoitettu November 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2011 Me ostettiin mun vihkisormus viime torstaina 10.11.11, vakiomallista muokataan, niin että tuleeenemmän timantteja ja niitä suurennetaan muutenkin ja sormuksen kokoa suurennetaan(kun on tälläiset nakkisormet )Kultaseppä toivoi itse että saisi ottaa työnalle vasta joulukiireiden jälkeen ja oli hyvin tyytyväinen kun kerroimme että ei mitään kiirettä, Häät 08.09.2012! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cinnamon Kirjoitettu November 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2011 Sormus lähti tilaukseen eilen ja on valmiina luultavasti tammikuun aikana. Häät ovat maaliskuun lopussa. Onneksi ei hirveän kauan tarvitse sitä säilössä pitää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaylie Kirjoitettu February 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2012 Meillä häihin vähän alle 4kk ja ostettiin mun vihki pari päivää sitten. Kahdessa viikossa saan sen kotiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikrustiina Kirjoitettu February 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2012 Mun vihkisormus hankittiin joulukuussa ja meni siitä tilaukseen. Olisin saanut heti jos olisi ollut kiire. Maaliskuun alussa haemme ja jos ei tarvitse tehdä muutoksia niin saamme sen kotio. Häät ovat 28.4.12. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjasin Kirjoitettu February 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2012 Noin 5 kk ennen häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansgi Kirjoitettu February 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2012 Meillä häät heinäkuussa ja sormukset käytiin ostamassa viime viikolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yael Kirjoitettu February 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2012 Meillä häihin reilu 4kk ja vielä ei ole oikeen mitään hajua sormuksesta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanda Kirjoitettu February 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2012 ^ Meillä alle 3 kk ja sama tilanne, mutta ehtiihän tässä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shuttle Kirjoitettu February 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2012 Tilasimme samalla, kun ostimme kihlat ja kihlapäivästä vihkimiseen on 10kk. Saimme hieman sitten alennusta koko paketista. Vihki- ja kihlasormukset ovat samaa sarjaa, joten halusin myös varmistaa sen saannin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
<N86> Kirjoitettu February 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2012 Me kävimme tänään ostamassa sormukset ja vihkimiseen on 4 kk. Hyvin olisi ehtinyt myöhemminkin, mutta en malttanut odottaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maybelle Kirjoitettu May 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2012 Minulle teetettiin samalla kertaa kihla- ja vihkisormus, jotka sopivat yhteen. Kihlassa on loiva kaari sillä kohtaa, josta vihkisormus on levein. Kihlauksesta vihkimiseen oli 11 kk, ja sormuksia alettiin suunnitella vasta kihlauksen jälkeen. Väliaikaisena kihlana minulla oli hopeinen rivisormus. Oikean sormuksen sain n. 1 kk kihlauksen jälkeen. Vihkisormus on laatikossa odottamassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantelle Kirjoitettu May 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2012 Ei ole vielä sormusta, häihin vajaa neljä kuukautta. Todennäköisin malli on kuitenkin tiedossa ja mies ottaa hankinnan hoitaakseen. Luulisin sormuksen löytävän kotiin viimeistään kuukautta ennen hääpäivää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myyränen Kirjoitettu May 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2012 Meillä puolisen vuotta ennen häitä. Sattui sopivasti kun eräässä kultasepänliikkeessä oli konkurssimyynti, niin sormukset lähti -50%. Miesparka joutui hätäpäissään valitsemaan mulle sormuksen, kun en itse päässyt paikalle, mutta oikein nätin se valitsi. Ja minä säästyin valinnanvaikeudelta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flik Kirjoitettu May 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2012 Ostettiin sormus jo joulukuun alussa, mutta tilaukseen kävin laittamassa vasta huhtikuussa ja valmistusajankohdaksi huhtikuun loppu.eli noin 2 ja puoli kk ennen häitä sain sormuksen kotiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosah Kirjoitettu May 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2012 Suunnittelu aloitettu sepän kanssa jo 1,5 v. aiemmin, mutta nyt lauantaina, tasan viikko ennen häitä, on sormus valmis haettavissa :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miyu Kirjoitettu May 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2012 Ukkoni hakee sormukseni perjantaina kultasepältä - rakastuin siihen heti, niin turhaa enään etsiä toisia Sitten se sormusraukka joutuu olemaan yli vuoden rasiassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts