gladiolus Kirjoitettu June 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2008 (muokattu) Vihkisormus ostettiin samalla kuin kihlatkin, eli 02/2006, naimisiin mentiin kaksi vuotta myöhemmin 02/08. Tosin kolme viikkoa ennen häitä sormuskokoelmaa täydennettiin vielä kihlan ja vihkin väliin tulevalla huomenlahjasormuksella. Muokattu: June 24, 2008, käyttäjä: gladiolus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niunuska Kirjoitettu June 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2008 Tänään tilasin ja häät ens viikon lauantaina. meinas myyjä eilen liikkees pyörtyä ku kuulin miten tiukka aikataulu meillä oli Onneksi heidän maahantuojalla(?) oli kyseistä sormusta mun kokosena ja valkokultasena niin pistävät tulemaan. Muuten ois pitäny kattella muualta vastaavaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu June 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2008 Mun sormus tilattiin noin neljä kuukautta ennen häitä. Oon mallaillut sitä niin paljon, että se on kohta varmaan ihan likainen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.eenu Kirjoitettu August 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2008 Mun vihki kotiutui viime viikolla ja hääpäivää vietetään helmikuussa.Nyt on aikaa ihailla ihanuutta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suni Kirjoitettu August 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2008 me käytiin kanssa pari päivää sitten sormus maksamassa, ja häihin on todellakin vielä 10kk mutta mä oon just semmoinen että tykkään kaiken olevan valmiina hyvissä ajoin, ja kun vielä löytyi semmoinen sormus mistä tykkään.. Eikä maksanut paljoa, niin sieltä se lähti tilaukseen.. Vaikka tarkoitus oli vain käydä katselemassa miehellä kylmä hiki otsalla koko ajan.. Kai se pelkäs että mä valitsen sen kalleimman Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumiruusu Kirjoitettu August 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2008 Mä ostin alle kolme viikkoa ennen häitä. Siksi, että en osannut valita heti. Ja tiedän että jos olisin sen ostanut vaikka vuotta ennen olisin katsellut sormuksen kotona kyllastymiseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu August 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2008 Mun vihkini löytyi melkein vuotta ennen H-hetkeä Ihan aikuisen oikeasti piti vain mennä katselemaan ideoita (oli jo muutamassa liikkeessä käytykin samalla ajatuksella) - mutta kun sitten kolahti, niin pakkohan Se Oikea oli ostaa pois! Muuten olisi kuitenkin käynyt niin, että lähempänä ei olisi mistään saanut sitä samaa ja olisin ollut kykenemätön edes näkemään mitään muuta enää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockmydress Kirjoitettu August 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2008 Ostettiin minun vihkisormus toukokuussa, kun häät olivat elokuussa. Sain joiltain timanttitädeiltä noottia, että oon vähän myöhään liikkeellä, kun jos jotain kokoa ei vaikka olekaan tai ym, niin moni kultaseppä on lomalla just heinäkuussa janiinedelleen. Samaa visertivät pukuliikkeissä, kun puvun ostin samoihin aikoihin . Sain kuitenkin, mitä halusin.En uskaltanut ostaa kauhean paljon aikaisemmin, etten muuttaisi mieltäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allure Kirjoitettu September 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2008 Minua kosittiin, eli kihloihin mentiin 21.6.2008, minä sain silloin valkokultaisen ihanan vähän erikoisemman rivisormuksen. Mietin jo että miten ihmeessä tälle löytää sopivan kaverin, mutta onneksi ratkaisu löytyi. Sulhasella ei vielä sormusta ole, mutta se on kultaseppämestari Tarkkasella työn alla. Varmaankin muutaman viikon sisällä jo sormessakin. Eikä toista samanlaista tule takuulla vastaan. Miun sormusta aletaan työstää sitten hyvissä ajoin, että on helmikuulla valmiina. Oikeastaan tiedän jo mitä haluan, Tarkkasella oli yksi malli johon ihanstuin, ja siitä pienellä fiksauksella tehdään mulle oma. Eli miulle kaksi sormusta ja sulholle yksi.Pientä mainostusta...Tarkkaselta saa aivan mahtavan hyvää palvelua, mutta kannattaa olla liikkeellä vähän aiemmin kuin viikko ennen häitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu September 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2008 tod.näk.tammikuussa "tammialen" aikaan. häät heinäkuussa-oikeesti jos sormus on "massa"tavaraa ni kandee ostaa joko tammi tai heinäkuussa kun kaikki korut on noin -30-50% . ja melkeimpä joka paikassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piula Kirjoitettu September 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2008 Minua kosittiin, eli kihloihin mentiin 21.6.2008, minä sain silloin valkokultaisen ihanan vähän erikoisemman rivisormuksen. Mietin jo että miten ihmeessä tälle löytää sopivan kaverin, mutta onneksi ratkaisu löytyi. Sulhasella ei vielä sormusta ole, mutta se on kultaseppämestari Tarkkasella työn alla. Varmaankin muutaman viikon sisällä jo sormessakin. Eikä toista samanlaista tule takuulla vastaan. Miun sormusta aletaan työstää sitten hyvissä ajoin, että on helmikuulla valmiina. Oikeastaan tiedän jo mitä haluan, Tarkkasella oli yksi malli johon ihanstuin, ja siitä pienellä fiksauksella tehdään mulle oma. Eli miulle kaksi sormusta ja sulholle yksi.Pientä mainostusta...Tarkkaselta saa aivan mahtavan hyvää palvelua, mutta kannattaa olla liikkeellä vähän aiemmin kuin viikko ennen häitäIhan pakko kysyä hintaluokkaa jos teettää, tuleeko kalliimmaksi kuin ostaa suoraan liikkeestä? Riippuu tietenkin minkä tyyppisen haluaa.. Olishan se teetetty sitten just sellainen kun haluaa, mutta ihan älyttömyyksiä rahoja en raaski sormukseenkaan laittaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allure Kirjoitettu September 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2008 Onhan se tietysti jonkin verran kalliimpaa kuin liikkeestä ostettu, muttei mielestäni laatuun nähden mitenkään merkittävästi.Riippuu toki paljon siitä mitä haluaa, yksinkertaista vai vaatiiko paljon työtä, kevyt vai painava jne. Miun sormuksessa maksaa lähinnä timantti...käsittääkseni.Se "paljon" on kái aika suhteelline käsite. Jollekin 300 on paljon, jollekin 3000. Mutta ei me taideta ihan tuohon kolmeen tonniin pyrkiä kuitenkaan. Toisaalta halutaan sellaiset sormukset jotka ihan oikeasti miellyttää ja pysyy siinä sormessa toivottavasti sen koko loppuelämän ajan molemmilla. Siksi ehkä valmiita investoimaan pikkuisen enemmän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aamur Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 Tässä on nyt reilu 9 kk hääpäivään ja vihki on jo valittu, muttei ostettu. Kuukauden sisään mennään se ostamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 Me ostettiin kesäkuussa ja tarve oli joulukuussa. Ei vaan maltettu pitää sitä siellä liikkeessä odottamassa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pampulakorva Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 Minua kosittiin, eli kihloihin mentiin 21.6.2008, minä sain silloin valkokultaisen ihanan vähän erikoisemman rivisormuksen. Mietin jo että miten ihmeessä tälle löytää sopivan kaverin, mutta onneksi ratkaisu löytyi. Sulhasella ei vielä sormusta ole, mutta se on kultaseppämestari Tarkkasella työn alla. Varmaankin muutaman viikon sisällä jo sormessakin. Eikä toista samanlaista tule takuulla vastaan. Miun sormusta aletaan työstää sitten hyvissä ajoin, että on helmikuulla valmiina. Oikeastaan tiedän jo mitä haluan, Tarkkasella oli yksi malli johon ihanstuin, ja siitä pienellä fiksauksella tehdään mulle oma. Eli miulle kaksi sormusta ja sulholle yksi.Pientä mainostusta...Tarkkaselta saa aivan mahtavan hyvää palvelua, mutta kannattaa olla liikkeellä vähän aiemmin kuin viikko ennen häitäIhan pakko kysyä hintaluokkaa jos teettää, tuleeko kalliimmaksi kuin ostaa suoraan liikkeestä? Riippuu tietenkin minkä tyyppisen haluaa.. Olishan se teetetty sitten just sellainen kun haluaa, mutta ihan älyttömyyksiä rahoja en raaski sormukseenkaan laittaa... Minä valitsin "hyvissä" ajoin 3kk:tta ennen häitä sormukseni ja myös sitä fiksattiin minulle sopivaksi eli ja sormus teetettiin juuri sopivan kokoiseksi ja tahtomillani timanteilla ja 18karaatin kullalla, päädyttiin siis tekemään kokonaan uusi mittatilauksena. Tuli kuitenkin PALJOOOON (melkein 700e) halvemmaksi ottaa tämä kokonaisuus pieneltä yrittäjältä kuin ostaa "samanlainen" sormus Sandbergilta... Kannattaa kiertää ja katsella ja KYSELLÄ.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlene Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 Meillä häät tammikuussa, ja minun vihkini ostettiin heinäalesta, siis Heinäkuussa. Mies hankki myös uuden sormuksen syyskuussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 (muokattu) Vihkisormus hankittiin noin 3 kuukautta ennen hääpäivää. Katseltu oli jo useampi viikko ja sitten sattui alennuspäivät kultasepänliikkeeseen, joten haettiin suosikkisormus hyvällä alennuksella pois. Muokattu: December 28, 2009, käyttäjä: Belgemine Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennitys Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 vihkisormuksiemme teetätysprosessi alkoi elokuun lopussa ja saimme valmiit sormukset kotiin joulukuun alussa ja tarvehan niille on nyt tammikuun alussa Varmasti nopeammallakin aikataululla olisi voinut teettää. Tarkkasta kehun minäkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian 07/10 Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 Me ostettiin molemmille vihkisormukset n.pari kk sitten, eli 9kk ennen häitä, kun löytyi täydelliset sormukset. Nyt ne nököttää tuolla laatikossa heinäkuuhun asti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
soffala Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 Ostettiin tänään, häät parin viikon päästä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 Ostettiin marraskuussa -09 (tilasin lokakuun puolella) ja tarve on huhtikuussa -10. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mermaid2010 Kirjoitettu December 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2009 Vihkisormus oli meidän ensimmäinen hankinta ja se ostettiin lokakuussa 2009. Häät ovat huhtikuussa 2010..Olimme matkoilla "Euroopan timattipääkaupungissa", joten piti käyttää tilaisuus hyväksi ja ostaa sormus sieltä. Aivan ihana se onkin, vaikkakin kohtuu simppeli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhku_ Kirjoitettu December 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2009 sormus ostettiin joulukuun alussa 2009 ja häät on heinäkuussa 2010. sormusta todennäköisesti joudutaan vielä pienentämään, kun kyseistä rinkulaa ei edes valmisteta tarvitsemassani koossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suspi Kirjoitettu December 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2009 Ostin omani tänään.. Häät ovat elokuussa. Kaikki sormukset olivat alennuksessa -20 % ja juuri sattui siitä ihanimmasta olemaan oikea koko, mikä on harviniasta, sillä sormeni on pieni.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NapaKissa Kirjoitettu December 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2009 Kävin varaamassa viime kuussa, eli 4kk aiemmin. Sitte aloin miettimään et mitä jos en pidäkään siitä tai kyllästyn ja kattelin kauheesti muita. Lopulta päädyin siihen ekaan ja tänään kävin hakemassa kultasepältä. 2kk 28pv nyt häihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts