limetti Kirjoitettu July 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2005 Löytyisikö joltain kuvia Lahden Perinteisen Kultasepänverstaan sormuksista sormessa? Olisin kiinnostunut varsinkin tuplasydänsormuksesta, mallista Johanna ja kukkasormuksesta (Helena), mutta myös muista saman firman sormuksista. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
limetti Kirjoitettu July 29, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2005 Nostan, josko joltain tällaisia kuvia löytyisi. Olisin hyvin kiitollinen 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tikru1981 Kirjoitettu July 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2005 Mulle on tulossa toi tuplasydän. On muuten tosi kaunis... Ja samoin toi kukkakin... Mä saan valitettavasti sen kotiin vasta syyskuussa, joten sen jälkeen voin laittaa vasta kuvan omastani. Tiedän, että monella muullakin on tällä Löwenmarkin sormuksia, että eiköhän niitä kuvia ala löytymään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obesiteetti Kirjoitettu August 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2005 Tätäkö tarkoitit?Hieman huono kuva :-/ Keltakultainen rubiineilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
limetti Kirjoitettu August 5, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2005 Kiitos kovasti heissu ja Mielikki! :-XUskomattoman hyvältä näyttää, vaikka itse ajattelinkin valkokultaisena.Mainoskuvassa nuo sormukset näyttävät jotenkin tosi suurilta ja jämäköiltä, mutta näyttävät sormessa tosi kauniilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nelsson Kirjoitettu August 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2005 Yritin äsken etsiä kuvaa omasta sormuksesta, mutta vielä ei löytynyt. Otan tällä viikolla ja tuon näytille. Mulla siis valkokultainen timanteilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
limetti Kirjoitettu August 11, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2005 Kiitos Nelsson. Juuri se valkokultainen timanteilla on se, jota itse ajattelin. Yllätyin kuitenkin kuinka hyvältä tuo keltakultainenkin näytti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elomorsian_2005 Kirjoitettu August 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2005 Tässä mun oma eli elina :-Xhttp://koti.mbnet.fi/wolf79/Johanna/sormus.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
limetti Kirjoitettu August 11, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2005 Kiitos myös elomorsian oon itseasiassa nähnyt tuon kuvan täällä ennenkin, mutta en ole tunnistanut sormusta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elomorsian_2005 Kirjoitettu August 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2005 Ole hyvä vain...juuh mä oon laittanut tän kuvan tonne omista vihkisormuksista kuvia...ihme kun et oo huomannu ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest scala Kirjoitettu August 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2005 Elomorsian: sulla on hieno sormus, olen hieman haaveillut samaisesta =) Kuvasta ei näy, että minkä värinen safiiri sulla on? Ja sitten mitäs tuo komistus maksaa keltakultaisena? Itse sain hinta-arvion valkokultaiselle 650e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Eve- Kirjoitettu August 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2005 Elomorsian, onko kihlasi mitä mallistoa? Näyttää nimittäin kovasti samanalaiselta kuin omani Edit; nyt kun suurensin kuvaa, huomasin että sehän on samanlainen kuin kihlani! Ihana nähdä se noin kauniisti yhdistettynä vihkiin, itse kun olen kovasti pähkäillyt millainen sormus pariksi sopisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elomorsian_2005 Kirjoitettu August 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2005 Scala=> Mulla makso 580€ Kiitos kehuista -Eve- => tohon sopii rivarit kaikkein hienointen Harmi vaan, et mun kihlani vahingossa hukku Mut ei tohon tarttekkaan toista , kun tuo on aika leveä tuo sormus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meriheppa Kirjoitettu August 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2005 Tietäisikö kukaan mitä tuo Johanna mahtaisi maksaa? (eli se sormus mikä on tällä hetkellä naikkareiden etusivullakin Löwenmarkin mainoksessa) Kuvia kihlaan yhdistettynä katsoisin myös tosi mielellään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
joh@nn@ Kirjoitettu August 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2005 Merihepalle:Kyselin Johanna-sormuksen hintaa kesällä ja se maksaa 840 €. Sormuksen leveys on noin 4,5 milliä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meriheppa Kirjoitettu August 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2005 Kiitoksia Joh@nn@ tiedoista! Kaunis se kyllä on... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilvipouta Kirjoitettu August 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2005 Ei keltään löytyisi kuvaa Löwenmarkin "kukkasormuksesta" tai Madeleinesta sormessa? Sattuuko kellään olemaan tietoa Madeleinen hinnasta valkokultaisena? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elomorsian_2005 Kirjoitettu September 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2005 scala=> unohdin mainita, et se on pinkki ja mulla on keltakultainen 18 ca sormus... En oo kerennyt vastaamaan, kun häät oli viimeviikon la Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest scala Kirjoitettu September 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2005 elomorsian_2005: Onneksi olkoon häiden johdosta! Mä itse asiassa sitten suurentelinkin sitä kuvaa ja olin huomaavinani että se safiiri olisi pinkki, mutta nytpä tuli varmistus siihen, kiitos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elomorsian_2005 Kirjoitettu September 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2005 Kiitos scala Eipä mitään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hilluvapipari Kirjoitettu October 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2005 Olisiko kellään (omia) kuvia johanna-sormuksesta? Olisi ihana nähdä miten sormus sopii kihlan viereen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katjahh Kirjoitettu February 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2007 Nostan Erityisesti mua kiinnostaa Madeleine-sormus. Eli jos jollain sellainen on niin minkä levyisenä sen on ottanut (kun ilmeisesti saa eri leveyksillä) ja paljonko sormus on maksanut? Ja miten sormus on kestänyt käyttöä? Itse olen ko. sormuksesta haaveillut niin olisi kiva kuulla kokemuksia Olen ajatellut että sormus saisi olla 5-6 mm leveä, koska tarkoituksenani olisi pitää vain yhtä sormusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dame Ansku Kirjoitettu April 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2007 Ei keltään löytyisi kuvaa Löwenmarkin "kukkasormuksesta" tai Madeleinesta sormessa?Minä kaipaisin myös kuvia tuosta kukkasormuksesta eli Helenasta sormessa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiSeil Kirjoitettu April 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2007 Minulla on toi Löwenmarkin Madeleine sormus, vähän muutettuna 5mm leveänä, muutettu siten että se ei ole matta kuten heidän kuvissaan vaan kiillotettu. Istutus on se mitä heidän mallissaan. Olen ollut todella tyytyväinen ja kestää käyttöä todella hyvin. Löwenmark ansaitsee minun luottamukseni ;D Kaksi kertaa siellä asioineena ja ehkä joskus sitten vihkarinkin sieltä nappaan. Mutta siinä on pieniä "vaatimuksia" Tuohon tän hetkisessä Madeleine mallin sormuksessani on 0,48kr timsku. Se on just passeli sormuksen kanssa, eli ihan yhtä leveä kuin sormuksenikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miu Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 Nostellaampas jos löytyisi uusia kuvia... Löwenmarkin sormusten katseluun ei kyllästy ikinä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts