Ninski Kirjoitettu October 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2006 Hei Kaipaisin kuvia sinisafiirisormuksista, etenkin sellaisista, joissa kivet on upotettu sormukseen sinne tänne. Ja etenkin kuvia sellaisista sormuksista, jotka on tarkoitettu päivittäiseen käyttöön (ei-helposti-tarttuvia). Mutta kaikista kuvista etukäteen kiittelen ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jii83 Kirjoitettu October 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu October 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ira75 Kirjoitettu October 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu April 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumreli Kirjoitettu May 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2007 Aika jykevä ;DHintakin vain 3500€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumreli Kirjoitettu May 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AbFab Kirjoitettu December 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2009 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onnimonni Kirjoitettu December 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2012 Mitkään katselemani timanttivihkin eivät oikeen ole iskeneet ja nyt törmäsin sinisiin safiirisormuksiin, joissa on pieniä timantteja sivuilla. Mietinkin, että mahtaakohan sellainen sopia kihlani kanssa jossa on 2 riviä timantteja. Olen nyt ihan rakastunut noihin safiireihin. Oli vain vaikea löytää kuvia, joissa olisi nähnyt tuohon tyyliin yhdistettyjä sormuksia. Oma kihlani on suurinpiirtein tällainen http://www.pixmania.fi/fifi/timanttisormus/rose-kara-timanttivihkisormus-valkokultaa/11699207--art.htmlJa haaveilemani vihki tällainenhttp://www.chanti.fi/T-Korualennusmyynti?gclid=CO2Xy8K2hLQCFY98cAodEl8A_A#Sormus_14_karaatin_valkokultaa_0_18_ct_0_80_ct|23254551tai tällainenhttp://www.thediamondstore.co.uk/sapphire-7-x-5mm-and-diamond-9k-white-gold-ring-p20820c907.cfmtaaai tällainen http://www.thediamondstore.co.uk/sapphire-5-x-3mm-and-diamond-9k-white-gold-ring-p4787c907.cfmMitä ootte mieltä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sessan83 Kirjoitettu December 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2012 Ei minusta kaksi kimaltavaa sormusta sulje toisiaan pois. Enemmän on enemmän ja itse ainakin tykkän kaikesta mikä kiiltää. Suosittelen vain tarkistamaan, että sormusten rungot ovat samantyyppiset (pyöreä/flakka) niin sopivat paremmin yhteen. Toinen asia on tuo linkittämiesi safiirisormusten kivien istutusten mataluus. Jos sinua ei häiritse, että sormusten väliin jää rako niin asia ok, mutta monia häiritsee, joten suosittelen miettimään jo etukäteen häiritseekö se sinua. Mikäli tuntuu, että tuo häiritsee, niin joko kihlaa muokataan (jos valitset esim. jonkun noista diamondstoren sormuksista) tai sellaisen vihkin valitsemista, joka istuu kihlan kanssa aivan kiinni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onnimonni Kirjoitettu December 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2012 Siis olen kyllä vakuuttunut, että ne sopii tyylillisesti yhteen, mutta juurikin se rako mikä jää luultavasti istutuksen vuoksi mietityttää. En edes hoksannut ajatella sellaista vaihtoehtoa, että kihlaa voisi muokata. Sulholle ehdotin tänään, että jospa pidän kihlaani oikean käden nimettömässä jos niiden muodot kovasti sotii toisiaan vastaan.. ääh. Haluaisin sen mallisen, että safiiri olisi istutettuna sormuksen alareunasta vasta ja se olisi ns. ylöspäin korkeammalla.. tyhmästi selitetty.. mutta en ole löytänyt. Jos joku löytää niin apua otetaan vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sessan83 Kirjoitettu December 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2012 Korkeamman mallisia istutuksia löytynee kohtuullisen helposti, kunhan vain jaksaa etsiskellä. Mutta jos mielessäsi on epäsymmetrinen sormus jossa keskuskivi ei ole sormuksen rungon kanssa samalla kohtaa, niin melkein suosittelisin esim. tutkimaa Etsyä, josta löytyy erikoisempiakin koruja ja ihmisiä tekemään noita.Tietysti sormuksien teettäminenkin on vaihtoehto. Ottakaa valmistajiin kotimaassa tai ulkomailla yhteyttä - he ovat usein halukkaita tekemään joko kokonaan uusia malleja tai muokkaamaan jo olemassa olevia asiakkaan mieltymysten mukaisiksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu December 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2012 Safiirisormuksista on keskusteltu parissakin keskustelussa, esim. tässä . Tuohon ketjuun olen laittanut ulkomaalaisia sormuskauppoja, joissa olen käynyt fiilistelemässä Monissa nuo ovat siis 9 K "kultaa", siksi noin halvat hinnat. Voisi löytyä myös "kuva sanoille", jos teetätte Esim. tässä on sellainen missä kivi on toisella reunalla -tarkoitko tätä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu July 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hirilore Kirjoitettu November 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2013 Mulla on kihlassa keskellä sinisafiiri (kuva löytyy kihlasormusketjusta). Me oltiin sulhasen kanssa molemmat samaa mieltä siitä, että sormuksen mallissa oli tärkeää se, ettei siinä ole osia johon hiukset, käsityöt tai vaatteet tarttuisi helposti tai jolla mä voisin vahingossa raapia itseäni (olen ajoittain uskomattoman kömpelö). Sen takia safiiri on kartioistutuksessa, ja raeistutetut timantit ei myöskään nouse sormuksen pinnasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts