Guest Helsbels Kirjoitettu May 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2007 Kihlassa on yksi 0.82 ctTulevassa vihkissa taasen 17 x 0.01 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
virgot Kirjoitettu May 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2007 22x0.01 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest epe Kirjoitettu May 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2007 Yhteensä karvan verran alle 2ct. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu May 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2007 0,03. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiSeil Kirjoitettu May 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2007 Kihlassa on Yksi timantti 0,48 karaattia Vihkiin suunnitellut vähintään Yhtä timanttia joka on vähintään tasan 1 karaatin timsku ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kharon Kirjoitettu May 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2007 ^Isot timantit kuulostavat ihanilta, mutta miltä näyttää kaksi solitairea (tai vaikka solitaire ja trilogy) yhdessä? Mä en oikein pysty kuvittelemaan, että 2 x solitaire voisi näyttää hyvältä... (paitsi ehkä jos kivet on upotettu runkoon) JiSeil, kuulisin siis mielelläni (ja näkisin mielelläni kuvia) siitä, millainen yhdistelmä sulla oli suunnitelmissa.Ja jos jollakulla muulla on tällaisia 2 x solitaire -yhdistelmiä (tai vaikkapa tuo mainitsemani solitaire + trilogy) kohtuusuurilla kivillä, näkisin mielelläni kuvia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiSeil Kirjoitettu May 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2007 Sitä yhdistely ongelmaa ei ole ;D Eli kumpikin pääsee loistamaan omana itsenään, joten ei tule timantti röykkiötä Ortodoksina kihlasormus menee oikeaan käteen, vihki sormus tulee vasempaan käteen, tai jos morsian tai sulhanen päättää pitää yhden sormuksen niin se siirtyy vasempaan käteen. Itse kuitenkin haluan kaksi sormusta, joten kummankin käden nimettömässä tulee olemaan sitten sormus. Siksi pääsee kummatkin loistamaan omana itsenään joten toinen ei "syö" toista ja ei myöskään naarmuta silloin toisiaan. ;D "kahden sormuksen" ongelmaa ei tule Solitaire mallit ovat kuitenkin hienoja, pidän itse niistä. Leveä sormus. Kihla on 5mm leveä, mutta vihkistä olen suunnitellut 6-8mm leveää, ehdottomasti valkokultaisena. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kharon Kirjoitettu May 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2007 ^Kiitos vastauksesta, tämä selvensi asiaa huomattavasti. Hyvältä kuulostaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pimpu Kirjoitettu May 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2007 5x0.02. Suurempia ei sormuksen runkoon saanut sillä istutuksella, kuulostas aika ylevältä, jos ei kerro karaattimäärää. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sirpis Kirjoitettu May 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2007 Vihkissä 1 x 1,01 + 18 x 0,04 ja kihlassa kolme oisko jotain 0,03 painosta? Kihlassa on äitini vanhasta sormuksesta otetut timantit, siksi en tiedä tarkkaa painoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirtsu Kirjoitettu May 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2007 Kihlassa 3*0,03 ja vihkissä 1*0,26 ja 4*0,03. Tykkäänpä kovasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sussuli Kirjoitettu May 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2007 Paljon! En taia kehata sanookaan täällä... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iipinis Kirjoitettu May 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2007 Kihlassa 1x 1.90ct ja vihkisormuksessa 32x0.02 olen kovin niihin kiintynyt, vaikka en timanteista ole koskaan niin välittänytkään, mutta nuo ovatkin ne ainoat, joita tulen koskaan käyttämään ................täytyy sanoa vielä, että Sassulin sormus on aivan ihana, enkä tahtonut sinua mitenkään loukata. Oli huono päivä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinsku Kirjoitettu May 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2007 0,20 yhteensä,vihkissä siis,kihla kivetön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grace K. Kirjoitettu May 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2007 Iipinis, olisi kiva nähdä kihlastasi kuva! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mardinia Kirjoitettu May 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2007 Kihlassa 1x 0,08ct sekä 4x 0,01ct, tyyliin : o : Vihkissä 9x 0,10ct. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnaepeli Kirjoitettu May 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2007 Kihlassa ei ole kiviä ollenkaan. Vihkissä yksi Princess-hiontainen neliö kivi kokoa 0,18 ct. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirtzi80 Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 Mulla tulevassa vihkissä 0,15 ja kihlassa ei ollenkaan. Tuntuu jotenkin vaatimattomalta muihin verrattuna, mutta ite tykkään ja se onkin pääasia ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pottu82 Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 Omassa vihkissä 1 kpl 0,11 ct timantti ja kihlassa ei yhtään... Juuri passelit minulle . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iipinis Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 Grace K- mites noita kuvia laitetaan?? :-? Aika paljon mun kihla näyttää tolta "Olivia" sormukselta, mutta toisella kivellä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grace K. Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 1) Paina "valitse kuva" -painiketta (löytyy alleviivaus- eli U-painikkeen yläpuolelta). Kirjoitusruutuun pitäisi tulla kaksi tagia: [img ] ja [/img ].2) Hae kuva, jonka haluat liittää. Vie hiiri kuvan päälle. Paina hiiren oikeaa näppäintä ja valitse "ominaisuudet". Näyttöön avautuu pieni harmaa ruutu, josta löytyy tieto "osoite". Kopioi kuvan osoite, ja liitä se noiden tagien väliin:Esim. [img ]KuvaPelleHermannista.jpg[/img ].Siinäpä se! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iipinis Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 Hmm, ok. Pitänee ensin varmaan ottaa kuvia... ;D laitan, kun on hetki aikaa keskittyä! Voi mennä päiviä, mutta tulossa on... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grace K. Kirjoitettu May 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2007 ^Kuvien täytyy käsittääkseni olla netissä, jotta niitä voi liittää. Omalta koneelta liittäminen ei tietääkseni onnistu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasty Kirjoitettu May 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2007 Mulla on kihlassa yksi 0,07 ja tulevassa vihkissä 3x0,07 ca. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiityy Kirjoitettu May 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2007 Heh, mulla on vissiin hirmu halpa maku verrattuna moniin muihin, koska omassa täydellisessä vihkisormuksessani tulee olemaan yksi 0,06ca timantti. Kihlassa ei mitään kiviä. Kokeilin sormuksia, joissa oli enemmän ja isompia timantteja, mutta pienehkö nimettömäni näytti todellakin ylikansoitetulta niiden kanssa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts