ishe Kirjoitettu October 4, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2016 Mä ailahtelin vuosia edestakasin ennen kihlausta kun suunnittelin ja haaveilin sormuksesta. Mutta kyllä sen sit ties kun osu kohdalle! Kolahti niin kovaa, että siinä vaiheessa ei ollu mitään muita vaihtoehtoja kun juuri se. Vähän samalla tavalla kun miehenkin kanssa - sen vaan tiesi Isona plussana tietenkin budjettiin sopiva hinta, korkea laatu ja ajaton deisgn! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu November 13, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2016 Mulla tärkeintä ulkonäkö, se, että on valkokultaa ja aitoja timantteja sekä vihkisormuksen kestävyys. Voin sen sitten lahjoittaa omale lapselleni kun aika on kypsä. ; ) Tietysti myös hinta vaikutti, oikeanlainen oikeaan hintaan niin bueno. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teukk4 Kirjoitettu January 8, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2017 Minulle tärkeintä on kotimainen tuotanto. Haluan teettää oman vihkini paikallisella sepällä, sillä arvostan (alan) käsityöläisyyttä valtavasti. Muutenkin tuen kotimaista pientuotantoa aina kun mahdollista (valitettavan usein budjetti rajoittaa ), sillä itse tällaisena nakkisormena ihailen suuresti kaikkia, jotka osaavat käsillään jotain tehdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doris78 Kirjoitettu January 9, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2017 Tärkeintä sormuksessa oli että se miellytti omaa silmää. Hinnalla ei sinänsä ollut merkitystä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nipsumiau Kirjoitettu October 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2017 Mulle tärkeintä on se että sormus on laadukas että se kestää sitten sen loppuelämän, miellyttää omaa silmää ja on käytännöllinen. Hinta ei sinällään ole tärkeä, kunhan se ei nyt useita tuhansia maksa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root Kirjoitettu October 24, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2017 Minä olin jo päättänyt millaisen sormuksen haluan, hyvinkin tarkkaan tiesin muka. Kuitenkin kun sormuskauppojen aika tuli, en päätynyt mihinkään sinne päinkään. Olin suunnitellut valkokultaista solitairea, minulla on titaaninen rivari. Tosin on siinä valkokultaraita. Loppujen lopuksi halusimmekin ei-niin-perinteiset sormukset, ja sormuksemme ovat selvästi yhteensopivat, miehen sormus on samanlainen mutta ilman timantteja. Lisäksi sormus on takuulla kestävä, ja hintakin oli edullinen. En voi tulevassa ammatissani käyttää sormusta, joten miksi hukkaisin suuria rahoja kaapin pohjalla makaavaan helyyn. Olen edelleen kahden vuoden jälkeenkin rakastunut tähän sormukseen. Tärkeimmäksi kriteeriksi nousi kuitenkin loppujen lopuksi ulkonäkö. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts