nellen Kirjoitettu September 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2009 Molempi parempi, eli kihla on keltakultainen, jossa valkokultainen istutus timantilla, ja vihkisormus tulee olemaan valkokultainen. Mielestäni menevät hyvin yhteen, kun kihlassa on jo molempia materiaaleja. Onneksi kihlani keltakullan väritys on todella vaaleankeltaista, eikä suomalaista melkein oranssia keltakultaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vmh Kirjoitettu September 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2009 Kihla on valkokultainen, joten myös vihkin haluan valkokultaisena en ole koskaan pitänyt keltakullasta, enkä omista juurikaan keltakultaisia koruja. Hopea ja valkokulta sopivat minulle vaan paremmin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu September 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2009 Valkokulta sulhon toiveesta, itse käytän kumpaakin ja omaan silmään kyllä toi sopii paremmin timanttien kanssa.Oikeestaan rodinoimaton valkokulta on mun suosikki. Tykkään siitä tummemmasta ja joskus aavistuksen kellertävämmästäkin sävystä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaEmily Kirjoitettu September 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2009 Meillä molemmilla on keltakultaiset sormukset, keltakultaisuus oli molemmille oikeastaan itsestäänselvä asia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elina85 Kirjoitettu September 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2009 Minullakin on aina ollut kaikki korut hopeisia, joten kihlakin on nyt valkokultainen. Keltakulta tuntuu jotenkin vieraalta. Vihkisormukseksi olen kyllä miettinyt kaksiväristä, sulhasen kihla on kaksivärinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
soopa Kirjoitettu September 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2009 Ehdottomasti valkokulta. Kihlat on mustat ja keltakulta ei silmää miellytä missään muodossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redrika Kirjoitettu October 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2009 Näillä näkymin minulle tulee keltakultaa ja miehelle titaania (tai keltakultaa). Jotenkin vaan tulee katseltua enemmän noita keltakultaisia rinkuloita, vaikka valkokullasta kovin pidänkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiuru Kirjoitettu October 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2009 Minulle tulee keltakultaa, vain ja ainoastaan. Valitettavasti moniin keltakultaisiin timanttisormuksiin on käytetty myös valkokultaa timantti-istutuksissa, mitä en voi sietää. Keltakulta keltakultana ja valkokulta valkokultana, mutta yhdessä ei minulle missään tapauksessa. Tämä päähänpinttymä rajoittaa kovasti täydellisten sormusten löytämistä. (Luulin sormusten ostamisen olevan helppoa: menen kauppaan ja valitsen kauneimman, mutta nyt tuntuu, että täytyy valita se mikä vähiten ärsyttää...)Valkokultaista sormusta taas en halua, koska rodinointikierre ei kiinnosta ja muutenkin tykkään enemmän perinteisestä lämminsävyisestä keltakullasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakku Kirjoitettu October 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2009 Ei kumpikaan vaan palladium.Halusin alunperin valkokultaisen, mutta rodiointi-kierre ei kiinnostanut, joten hankimme palladiumit, jotka tulivat vielä melko edullisiksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangostania Kirjoitettu October 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2009 (muokattu) . Muokattu: October 6, 2023, käyttäjä: MadameMaria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijukaneli Kirjoitettu October 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2009 Sekä että. Kihla on jo kelta-valkokultainen, joten vihkistä tulee myöskin kaksivärinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merenneito Kirjoitettu October 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2009 Kihla keltakultaa ja vihki on keltakultaa + kolme pientä timanttia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu October 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2009 Kihla on keltakultaa. Vihkiksi halusin aluksi pelkkää keltakultaa. Kuitenkin nyt kun on kierretty katsomassa sormuksia, valitsen luultavasti sormuksen, jossa on valkokultaa timanttien istutuksessa. Pohdin myös pitkään semmoista vaihtoehtoa, jossa olisi ollut molempia suunnilleen yhtä paljon, mutta päädyin kuitenkin tuommoiseen pääosin keltakultaiseen. Kokonaan valkokultaista en halua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -helmi Kirjoitettu October 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2009 Meillä on keltakultaiset kihlat. Ja luultavasti myös vihki tulee olemaan keltakultainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chandalina Kirjoitettu October 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2009 Vihdoin saatiin tänään tilattua mun kihla, siitä tulee punakultainen pienillä timanteilla. Olen itse suunnitellut sen ja aivan innoissani jo! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anski_ Kirjoitettu November 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2009 Minulla on keltakultainen kihlasormus, ja haluan sille kaveriksi ehdottomasti valkokultaisen vihkin, jossa paljon timantteja. Etsinnät on käynnissä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
albergina Kirjoitettu November 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2009 Me mietittiin pitkaan tata, vaihtoehtoina oli kylla myos titaani. Loppujen lopuksi paadyttiin keltakultaan sen vuoksi, etta se on meidan mielesta helppohoitoisempi. Kumpikaan ei olla sormusihmisia, joten sormuksia tulee vain yksi kummallekin ja haluttiin, ettei sita joudu viemaan edes 3 vuoden valein koruliikkeeseen kiillotuttamaan..Kylla valkokulta kaunis on, mutta kaytannollisyys vei meilla voiton. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu November 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2009 Me mietittiin pitkaan tata, vaihtoehtoina oli kylla myos titaani. Loppujen lopuksi paadyttiin keltakultaan sen vuoksi, etta se on meidan mielesta helppohoitoisempi. Kumpikaan ei olla sormusihmisia, joten sormuksia tulee vain yksi kummallekin ja haluttiin, ettei sita joudu viemaan edes 3 vuoden valein koruliikkeeseen kiillotuttamaan..Kylla valkokulta kaunis on, mutta kaytannollisyys vei meilla voiton.Valkokultaa saa myös rodinoimattomana, joten kyllä siitä saa "huoltovapaan" version kans. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellen Kirjoitettu November 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2009 Kihlani on englantilaista, vaaleammankeltaista kultaa, ja timantti on istutettu valkokultaiseen istutukseen timantin valkoisuuden korostamiseksi. Teetätän valkokultaisen vihkisormuksen. Joten valitsen molemmat, kelta- sekä valkokullan.Haaveissa on myös teettää joskus viherkullasta kaksi pientä sormusta kihlan kanssa pinoamiseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkinkantaja Kirjoitettu November 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2009 Olen kyllä jos vastannut tähän valkokullan. Tänään vain Suokolla ihastuin valtavasti punakultaan nyt en osaa päättää, haluanko vihkin valkoisena vai punaisena. Se ehkä vaatii vielä lisää pohdintaa. Sormuksen mallista olen jo ihan varma muuten Mitä mieltä muut? Punakulta näytti todella kauniilta valkokultakihlani vieressä, mutta mahdanko kyllästyä siihen... Punakullasta näkyvät myös timantit todella hyvin, toisin kuin keltakullasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pöppe Kirjoitettu November 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2009 Meilrä löytyy molemmilta sormesta valkokultaa ja yhteisellä päätöksellä näin. Valkokulta on meidän sormusten "yhdistävä tekijä", kun muuta yhteistä niistä ei löydykkään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kala Kirjoitettu November 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2009 Mun mielestä valkokultaiset korut on kyllä ihan nättejä mutta kuitenkin omaan sormeeni halusin keltakultaisen sormuksen. Tähän kyllä osittain vaikutti sekin, että alkuperäinen suunnitelma oli ottaa vihkisormukseksi isoäitini keltakultainen sormus. Mallailtuani kihlasormustani siihen, en kuitenkaan pitänyt yhdistelmästä, mutta eipä sillä niin väliä. Ollaan kuitenkin oltu tosi tyytyväisiä näihin keltakultaisiin ja löysin mieleiseni vihkisormuksenkin keltakultaisena . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aamur Kirjoitettu January 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2010 Kihla keltakultaa ja vihki myös. Valkokultaiset sormukset on kauniita jollakulla, mutta ei minulla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kesä2010 Kirjoitettu January 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2010 Ehdottomasti valkokulta. Keltakulta ei ole ikinä ollut mun juttu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian2011kesä Kirjoitettu February 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2010 Mielestäni valkokulta on paljon kauniimpaa kuin keltakulta, joten kihlasormuskin on siis valkokultaa. Vihkisormuksen haluan myös olevan sitä, jolloin ne sointuvat kauniisti yhteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts